İhale Dosya Nu. | : | 2019-102 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | IP INTERKOM SISTEMI KURULUMU |
İlan Kategorisi | : | HIZMET ALIMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(216) 320 25 27 Fax:(216) 320 25 09ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ISTANBULISTANBUL |
İhale Tarihi * | : | 27.03.2019 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 22.03.2019 |
İhale Türü | : | Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 137269 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. IST.BAK.ONR.VE IS. K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile BEYKOZ MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 (%0,948 damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2(iki) yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 30(otuz) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI UMURYERI/BEYKOZ adresine teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 27/03/2019 saat 14:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGINA teslim etmenizi rica ederim.
9. IP TABANLI INTERKOM SISTEMI TEKNIK SARTNAMESI
1.KONU:
Sosyal Tesisler Komutanligi Lumbaragzina gelen yaya ve araçlarin Beylerbeyi Askeri Gazino Müdürlügü Lumbaragzi Nöbetçi Mahallinden sesli ve görüntülü görüsme yapilarak geçis izninin verilebilmesi amaciyla IP tabanli interkom sistemi kurulacaktir.
2.ISTEK VE ÖZELLIKLER :
2.1. Sistemde çalisan tüm cihazlar TCP/IP tabanli çalisacaktir.
2.2. IP dokunmatik panel Beylerbeyi Askeri Gazino Müdürlügü Lumbaragzi güvenlik mahalline koyulacaktir.
2.3. Zil panelleri Sosyal Tesisler Komutanligi Lumbaragzi yaya ve araç kapilarina koyulacaktir.
2.4. Daire paneli üzerinden hem yaya kapisinin hem de araç kapisinin kontrolü saglanacaktir.
2.5. Daire paneli üzerinden yaya kapisina ve araç kapisina gelen kisilerle sesli ve görüntülü görüsme yapilabilecektir.
2.6. Içerden yaya kapisini kullanarak disari çikmak isteyenler için kapi iç tarafina bir adet buton montaji yapilacaktir.
2.7. Zil panelleri interkom direkleri üzerine yerlestirilecektir.
2.8. Yaya kapisina manyetik kilit montaji yapilacaktir.
2.9. Manyetik kilitin tutus gücü en az 280 kg 600(Lbs) olacaktir.
2.10. Manyetik kilidin kapiya LZ aparati ile birlikte montaji yapilacaktir.
2.11 Zil panelleri üzerinde kartli geçis özelligi olacaktir.
2.12. Kartli geçiste kullanilacak kartlar sisteme kullanici tarafindan herhangi bir teknik servis ihtiyaci olmadan tanitilabilecek/silinebilecek ve bu konuda kullanici personele egitim verilecektir.
2.13. 50(elli) adet baskisiz mifare kart cihazla birlikte verilecektir.
2.14. Kablo geçislerinde kaldirilan karo taslar tekrar yerine nizami olarak montaji yapilacaktir.
2.15. Kablo geçislerinde kesilen yol tekrar asfalt/beton ile nizami olarak doldurulacaktir.
2.16. Çevre duvari üzerinde ve yol geçislerinde kablolar 1/2̎ EMT (Electrical Metallic Tubing) boru içerisinden çekilecektir.
2.17. IP dokunmatik panel ve IP villa tip zil panelleri ayni markanin ürünleri olacaktir.
2.18. IP DOKUNMATIK PANEL
2.18.1. Ekran boyutu en az 7 inch diagonal olacaktir.
2.18.2. Hands-free özelligi olacaktir.
2.18.3. Çözünürlük en az 800x480 olacaktir.
2.18.4. Çalisma sicakligi en az -10 ̊C ~ 45 ̊C araliginda olacaktir.
2.18.5. Çalisma nem orani en az 10% ~ 90% araliginda olacaktir.
2.18.6. Dahili mikrofon ve hoparlör özelligi olacaktir.
2.18.7. POE üzerinden beslenebilir olacaktir.
2.18.8. 10M/100Mbps ethernet portu olacaktir.
2.18.9. CE belgesi olacaktir.
2.19. IP VILLA TIP ZIL PANELI
2.19.1. IP villa tip zil paneli kamerali olacak ve IP dokunmatik panel ile görüntülü görüsme yapmak mümkün olacaktir.
2.19.2. Kameranin gece görüs özelligi olacaktir.
2.19.3. Kartli geçis özelligi olacaktir.
2.19.4. Kamera çözünürlügü en az 1.3 Mega Piksel olacaktir.
2.19.5. Suya ve toza dayanimi IP65 sinifi olacaktir.
2.19.6. Üzerinde 1(bir) adet arama butonu olacaktir.
2.19.7. Video sikistirma özelligi H.264 olacaktir.
2.19.8. POE üzerinden beslenebilir olacaktir.
2.19.9. 10M/100Mbps ethernet portu olacaktir.
2.19.10. CE belgesi olacaktir.
2.20. Kullanilacak diger malzemeler (ag anahtari, röle modülü, interkom direk, adaptör, buton vb.) isin niteliklerine uygun olacaktir.
3. KONTROL VE MUAYENE METODLARI:
3.1. Yukaridaki tanimlanan isler için malzemeler % 100 göz muayenesi ve tecrübeye tabi tutulacaktir.
3.2. Kullanilacak malzemelerin istenilen özellikleri saglayip saglamadigi firma tarafindan belgelendirilecektir.
4. GARANTI SÜRESI VE TESLIM SARTLARI:
4.1. Firma 24(yirmidört) ay süre ile isçilik ve malzeme yönünden meydana gelebilecek her türlü hasarin bakim ve onarimini herhangi bir ücret talep etmeden yapacaktir. Garanti süresi geçici kabulün yapilmasi ile baslayacaktir.
4.2. Malzeme, onarim ve isçilikten kaynaklanan her türlü eksik, hata ve ariza, sifahi veya yazili olarak tebliginden itibaren en çok 3(üç) gün içerisinde müdahale edilip onarimina baslanacak ve 7 (yedi) is günü içerisinde onarim bitirilecektir.
İMZA |
|
|
|
Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Teklifler elden teslim edilebilir veya istanbul.bakonarim@dzkk.tsk.tr e-posta adresine gönderilecektir.
NOT 4 : Irtibat numarasi 216 3202527-2837
İlgili harcama talimatı no: 102
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*- | IP TABANLI INTERKOM SISTEMI KURULUMU (EKLI TEKNIK SARTNAMEYE UYGUN VE MONTAJI YAPILARAK ÇALISIR VAZIYETTE TESLIM EDILECEKTIR.) | AD | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|