• İhale No
    2017/219069
  • İhale Adı
    IP TELEFON, YEDEKLEME SİSTEMİ VE AĞ ALT YAPISI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Haziran 2017 14:00
  • İdare
    BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    09 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

IP TELEFON, YEDEKLEME SİSTEMİ VE AĞ ALT YAPISI SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TÜM YERLEŞKELERİNİN IP TELEFON, YEDEKLEME SİSTEMİ VE AĞ ALT YAPISININ KURULMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/219069
1-İdarenin
a) Adresi : YENİ ŞEHİT ASTSUBAY MUSTAFA SONER VARLIK CAD. 77 10200 - BANDIRMA/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2667170117 - 2667170030
c) Elektronik Posta Adresi : mtacyildiz@bandirma.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TÜM YERLEŞKELERİNİN IP TELEFON, YEDEKLEME SİSTEMİ VE AĞ ALT YAPISININ KURULMASI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ayrıntısı teknik şartnamede belirtildiği üzere; Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Merkez Yerleşkesi, Sağlık Bilimleri Bilimleri Fakültesi, Bandırma Meslek Yüksekokulu, Gönen Meslek Yüksekokulu, Manyas Meslek Yüksekokulu ve Erdek Meslek Yüksekokulları Yerleşkelerine kurulum ve montaj yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 120 takvim günü içerisinde bütün kurulum, montaj ve eğitimler bitmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, Dekanlık Toplantı Salonu (2. Kat), Yeni Mah. Şehit Astsubay Mustafa Soner Varlık Cad. No: 77 10200 Bandırma/BALIKESİR
b) Tarihi ve saati : 12.06.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekliler ihale dosyasında Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini ibraz etmek zorundadır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekliler ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgesini ihale dosyasında sunmak zorundadır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler katalog üzeriden ürün gösterimi yapmaları halinde teklif ettikleri ürünün açık anlaşılabilir şekilde belli edecek işaretlemeleri yapmak zorundadır. Katalog haricinde teknik şartnameye cevap mahiyetinde ürünlerin teknik özellikleri ile birlikte fotograf, resim ve çizimler ihale dosyasında ibraz edilmek zorundadır. Katalog, fotograf, resim ve çizimler her bir kalem ürün için sunulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde IP Telefon ile Network Ağ Cihazları satış ve kurulum benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı 3.Kat adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 250 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Üniversitemiz Halk Bankası Bandırma Şubesindeki TR91 0001 2009 2440 0006 1000 04 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı (3. Kat), Yeni Mah. Şehit Astsubay Mustafa Soner Varlık Cad. No: 77 10200 Bandırma/BALIKESİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dağıtım Anahtarlama Cihazı 1 adet
Omurga Anahtarlama Cihazı (48 Port) 1 adet
Metro Ethernet Anahtarlama Cihazı (24 Port) 1 adet
Fiber Omurga Anahtarlama Cihazı Tip-1 (24 Port) 1 adet
Fiber Omurga Anahtarlama Cihazı Tip-2 (12 Port) 4 adet
Kenar Anahtarlama Cihazı 48 port Tip – 1 14 adet
Kenar Anahtarlama Cihazı 24 port Tip – 2 13 adet
Kenar Anahtarlama Cihazı 24 port Tip – 3 2 adet
Kablosuz Yönlendirici 3 adet
Yönlendirici Cihaz 3 adet
Dış Ortam Kablosuz Erişim Cihazı 6 adet
İç Ortam Kablosuz Erişim Cihazı 15 adet
Disk Tabanlı Yedekleme Sistemi 1 adet
Merkez Ses Geçidi (1+1 yedekli) 2 adet
Kenar Ses Geçidi 5 adet
IP Telefon Santrali (1+1 yedekli) 2 adet
IP Telefon Tip – 1 20 adet
IP Telefon Tip – 2 435 adet
IP Telefon Tip – 3 50 adet
Sekreter Tipi İP Telefon Seti ve Genişleme Modülü 15 adet
Kablosuz IP Telefon 20 adet
Faks Sistemi 1 adet
Ücretleme Yazılımı 1 adet
Yedekleme Yazılımı 1 adet
Kullanıcı Erişim ve Kimlik Yönetimi Sistemi En Üst Seviye Ek Lisans 500 adet
20 kVA Kesintisiz Güç Kaynağı 1 adet
10 kVA Kesintisiz Güç Kaynağı 5 adet
Ortam İzleme Cihazı 6 adet
42u Dikili Kabinet 5 adet
Duvar Tipi Kabinet 3 adet
Sunucu Güç Kaynağı 2 adet
Duvar Tipi Klima 5 adet
Fiber Optik Kablo 750 metre
Fiber Optik Patch Panel (LC-LC) 6 adet
Fiber Optik Adaptör ve Pigtail 100 metre
Fiber Optik Patch Cord (LC-LC) 30 adet
Cat6 UTP Kablo 25.000 metre
UTP Patch Panel 25 adet
Priz 750 adet
UTP Patch Cord 1.000 adet
Kablo Kanalı 500 adet
Anti Virüs Yazılımı Ek Lisans 300 adet