İŞ KIYAFETİ ALIMI İHALESİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN
:
2021/427619
1-İdarenin
a) Adı
:
KOCAELİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi
:
Valilik Binası Körfez Mah. Ankara Karayolu Cad. No:129 Kat: 1 Real Avm Yanı 41040 Merkez - İzmit / Kocaeli İZMİT/KOCAELİ
c) Telefon ve faks numarası
:
262 300 60 00 Dah: 6446 - 2623222443
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:
İŞ KIYAFETİ ALIMI İHALESİ
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
5 kısım İş Kıyafeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:
İl Sağlık Müdürlüğümüz ve İl Sağlık Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesisleri
ç) Süresi/teslim tarihi
:
1) Yüklenici ile sözleşme imzalanmasına müteakip EKAP üzerinden sipariş çekilecektir. Siparişin çekilmesini takip eden ilk 15 gün içerisinde personellere ait beden, numara vb. ölçüler yüklenici firma tarafından personellerin görev yaptığı yerde alınacaktır. Yüklenici firma beden ölçülerinin alındığı 15 günlük süreden Sonraki 60 takvim günü içerisinde malzemeleri tek seferde kusursuz ve eksiksiz olarak ilgili sağlık tesislerine teslim edecektir.Teslimatlar kesinlikle mesai saatleri içerisinde (08.00 16.30 arasında) yapılacaktır. Bu saatlerin dışında teslimat kabul edilmeyecek olup, bu hususta tüm sorumluluk yükleniciye aittir. 2-Yüklenici firma eksiksiz ve kusursuz malzeme teslimi yaptıktan sonra fatura düzenleyecektir. Yüklenici firma tarafından fatura düzenlenmiş ancak malzemelerde kusur, eksik vb. hususların olduğunun tespit edilmesi durumunda düzenlenen faturalar firmaya üst yazı ile iade edilecektir.
d) İşe başlama tarihi
:
Sözleşme imzalandıktan sonra yapılacak tebligattan sonra
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:
24.08.2021 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:
Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Mali Hizmetler Birimi İhale Ve Toplantı Salonu
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir. 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri; 4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri, 4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri. 4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması
Miktar
Birim
Forma Kışlık (Kadın/Erkek) (Klinik Destek Personeli )
320
adet
iş Forması(üst+alt) (Diş Klinik Destek Personeli )
249
adet
Forma Yazlık (Kadın/Erkek) (Klinik Destek Personeli )
160
adet
Terlik ((Diş Klinik Destek Personeli )
166
çift
Terlik (Klinik Destek Personeli )
320
çift
Gömlek Kışlık (Kadın/Erkek) ( veri, hasta karşılama personeli ve ekip sorumlusu için)
2.012
adet
Gömlek Yazlık ( kadın/erkek) ekip sorumlusu ve hasta karşılama personeli için)
52
adet
kumaş Yelek Yazlık (Kadın) ( hasta karşılama personeli için)
11
adet
Tişört Yazlık (Kadın/Erkek) (veri Giriş hazırlama personeli için)
1.960
adet
Pantolon Yazlık (Kadın/Erkek) (veri giriş ve hasta karşılama personeli için)
1.975
adet
Takım Elbise (kadın/erkek) (ekip sorumlusu ve hasta karşılama personeli için)