• İhale No
    2016/21776
  • İhale Adı
    İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM MALZEMELERİ, UYARI VE DERİNLİK LEVHALARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2016 14:00
  • İdare
    ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM MALZEMELERİ, UYARI VE DERİNLİK LEVHALARI SATIN ALINACAKTIR

ANTALYA SU VE ATIKSU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ASAT)

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM MALZEMELERİ, UYARI VE DERİNLİK LEVHALARI ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/21776
1-İdarenin
a) Adresi : Fabrikalar Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:3 -/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 242 3101200 - 242 3101291
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@asat.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem İş Sağlığı ve Güvenliği Kişisel Koruyucu Donanım Malzemeleri, Uyarı ve Derinlik Levhaları Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ASAT Genel Müdürlüğü Atıksu Arıtma Dairesi Başkanlığı’na bağlı Hurma Atıksu Arıtma Tesisi deposu.
c) Teslim tarihi : Malzemeler, sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlama tarihinden itibaren 60 takvim günü içerisinde partiler halinde teslim edilebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ASAT Genel Müdürlüğü, İhale Salonu (Asma Kat - A11 Nolu oda)
b) Tarihi ve saati : 03.03.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASAT Genel Müdürlüğü, İhale İşleri Şube Müdürlüğü (4. kat - 403 Nolu oda) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 160 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ASAT Genel Müdürlüğü - Vakıflar Bankası Yüzüncüyıl Şubesi 7292315442 nolu hesaba (İBAN NO: TR630001500158007292315442) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASAT Genel Müdürlüğü, Evrak Kayıt Servisi (5.Kat - 517 Nolu oda) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TEK KULLANIMLIK TOZ MASKESİ 2.000 adet
FİLTRELİ YARIM YÜZ MASKESİ 200 adet
YARIM YÜZ MASKESİ FİLTRELERİ 200 adet
FİLTRELİ TAM YÜZ MASKESİ 200 adet
TAM YÜZ MASKESİ FİLTRESİ 200 adet
FİLTRELİ ACİL KAÇIŞ MASKESİ 200 adet
BAŞ BANTLI KULAKLIK (GÜRÜLTÜ AZALTICI KULAKLIK) 50 adet
KORUYUCU GÖZLÜK (UV FİLTRELİ KORUYUCU İŞ GÖZLÜĞÜ) 100 adet
UZUN KONÇLU PVC SARI ÇİZME (DİZ ALTI ÇİZME)(41-42-43-44 NUMARALARDAN EŞİT MİKTARLARDA) 200 adet
TULUM ÇİZME (41-42-43-44 NUMARALARDAN EŞİT MİKTARLARDA) 200 adet
KAYNAKÇI BAŞ MASKESİ 50 adet
CAN YELEĞİ 80 adet
CAN SİMİDİ 80 adet
YÜKSEK GERİLİM ELEKTRİKCİ İŞ ELDİVENİ 100 adet
İZOLE ÇİZME (ELEKTRİKÇİ ÇİZMESİ) (41-42-43-44 NUMARALARDAN EŞİT MİKTARLARDA) 100 adet
ELEKTRİKÇİ İŞ AYAKKABISI (41-42-43-44 NUMARALARDAN EŞİT MİKTARLARDA) 12 adet
YÜKSEK GERİLİM BARETi 100 adet
KAYDIRMAZ BANT 5.000 metre
KİMYASALA DAYANIKLI İŞ ELDİVENİ (L ve M BEDEN EŞİT MİKTARLARDA) 300 adet
KİMYASALA KARŞI KORUYUCU TULUM 300 adet
ALÇAK GERİLİM YALITKAN HALI 400 metre
ORTA GERİLİM YALITKAN HALI 100 metre
NİTRİL ELDİVEN (L ve M BEDEN EŞİT MİKTARLARDA) 100 adet
NİTRİL KORUYUCU ELDİVEN (L ve M BEDEN EŞİT MİKTARLARDA) 2.000 adet
İŞ GÜVENLİĞİ DERİNLİK LEVHALARI 254 adet
İŞ GÜVENLİĞİ UYARI LEVHALARI 3.023 adet