• İhale No
    2017/2865
  • İhale Adı
    İŞÇİ GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Şubat 2017 14:00
  • İdare
    ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAYKUR Satınalma Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Rize
  • İşin İli
    Rize
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    06 Ocak 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞÇİ GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ÇAYKUR) SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

32 Kalem işçi giyim eşyası alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/2865
1-İdarenin
a) Adresi : ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ/Müftü Mah. Menderes Bul. 53080 RİZE MERKEZ/RİZE
b) Telefon ve faks numarası : 4642130211 - 4642130226
c) Elektronik Posta Adresi : caykur@caykur.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 32 Kalem İşçi Giyim Eşyası
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Levazım Müdürlüğü - RİZE
c) Teslim tarihi : Teslim süresi ilgili firma ile sözleşme yapıldığı tarihten itibaren azami üç aydır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Satınalma Dairesi Başkanlığı İhale Salonu, Müftü Mahallesi 53080 RİZE
b) Tarihi ve saati : 02.02.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Firmalar teklif verdikleri her kalem giyim eşyaları için birer adet dikilmiş ve hazır numune verecekler, numunesiz teklifler ile teklif mektupları açıldıktan sonra getirilen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 90 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Merkez-RİZE adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35 nolu / Ziraat Bankası İBAN: TR03 0001 0024 7629 3289 8761 83 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Servisi, Müftü Mahallesi 53080 RİZE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 105 (yüz beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İş elbisesi 5.090 takım
İş tulumu 625 adet
Montgomeri tipi iş elbisesi 810 takım
İş Gömleği (Lacivert) 2.900 adet
Sütlü Kahve İş Gömleği 330 adet
Beyaz İş Gömleği 375 adet
Mutfak Personeli Kıyafeti 470 takım
Bekçi Kışlık Takım Elbise 225 takım
Odacı Kışlık Takım Elbise 80 takım
Şoför Kışlık Takım Elbise 90 takım
Bekçi Yazlık Kıyafeti (Pantolan + K.K.Gömlek) 235 adet
Odacı Yazlık Kıyafeti (Pantolon + K.K.Gömlek) 100 adet
Şoför Yazlık Kıyafeti (Pantolon + K.K.Gömlek) 110 adet
Bekçi, Odacı, Şoför Gömleği (Uzun Kollu) 425 adet
Tişört 12.320 adet
Parka 105 adet
Ayakkabı (Erkek) 430 çift
Ayakkabı (Bayan) 20 çift
Lastik çizme (Demirbaş) 1.070 çift
Kauçuk ayakkabı 350 çift
Özel Bez Ayakkabı 5.480 çift
Terlik (Mutfak İşçileri İçin) 410 çift
Tak Tak 190 çift
Döpiyes 20 takım
Kravat 225 adet
Yağmurluk 500 adet
Winleks önlük 200 adet
Isıya Dayanıklı İş Eldiveni 340 çift
Renkli gözlük 220 adet
Toz maskesi 200.000 adet
İş eldiveni ( Nitril) 9.000 çift
Bone 300.000 adet