• İhale No
    2017/500729
  • İhale Adı
    İŞÇİ PERSONEL KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 8. Bölge Müdürlüğü ANKARA
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    16 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞÇİ PERSONEL KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ ALIMI

TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ANKARA

İŞÇİ PERSONEL KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/500729
1-İdarenin
a) Adresi : Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulv. No:254 06105 YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123972400 - 3123972414
c) Elektronik Posta Adresi : 8bolgemd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.KISIM 30 AD DERİ CEKET, 2.KISIM 45 AD DERİ YELEK, 3.KISIM 51 AD YAĞMURLUK, 4.KISM 23 ÇİFT DAĞ AYAKKABISI, 5.KISIM DERİ BAŞLIK, DERİ ELDİVEN, KADİFE İŞ ELBİSESİ, KIŞLIK PANTOLON, GÖMLEK, YÜN FANİLA DAN OLUŞMAKTADIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1.2.3. ve 4. kısımda yer alan malzemeler İdarenin adresindeki merkez anbar deposuna teslim edilecektir. 5 kısım için: Yüklenici tarafından; sözleşme imzalandıktan sonra İdarece verilecek isim listelerindeki her bir personel adına Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar düzenlenecektir. Düzenlenen bu Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar İdarenin personel şefliğine teslim teslim edilecektir. Stok kontrol ve ambar şefliğince dağıtımı yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş) gün içinde işe başlanacak olup işe başlama tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) gün içinde 1.2.3. ve 4. kısımda yer alan malzemeler idareye teslim edilecektir. Birden fazla kısmın aynı yüklenici üzerinde kalması durumunda sözleşmeye dahil olan tüm kısımlar (Tüm kalemler) tamamlanmadan mallar teslim edilmiş sayılmaz. Ayrıca bir kısımdaki malların partiler halinde teslim edilmesi durumunda en son partideki malın teslim tarihi esas alınacaktır. Sözleşme konusu malların tamamının teslim edilmesine müteakip muayene ve kabul komisyonunca teknik şartname ve şahit numuneler doğrultusunda incelemeler yapılacak ve malzemelerin teknik şartnameye uygun olduğu sunulan numunelerle birebir aynı olduğu tespit edildikten sonra muayene ve kabulu yapılarak teslim alınacaktır. Bütün Muayene kabul işlemlerinin tamamlanmasına müteakip idarenin ödeme planına göre ödeme işlemleri yapılacaktır 5.Kısım için üzerinde ihale kalan Yüklenici tarafından; sözleşme imzalandıktan sonra İdarece verilecek isim listelerindeki her bir personel adına Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar düzenlenecektir. Düzenlenen bu Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar İdarenin Personel Şefliğine teslim edilecektir. Dağıtımı Stok Kontrol ve Ambar Şefliğince yapılacaktır. Teslim edilen kartların kullanım geçerlilik süresi sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 12 ay olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulv. No: 254 (İstanbul Yolu) 06105 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 24.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1.2.3. ve 4. Kısımlarda belirtilen malzemeler Teknik Şartnamelerde belirtilen şartlar ve standartlara uygun olacaktır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

5. Kısım için İsteklilerin; Ankara İli Altındağ, Çankaya, Etimesgut, Gölbaşı, Keçiören, Mamak, Pursaklar, Sincan ve Yenimahalle ilçelerinden en az üç ilçenin sınırları içerisinde iki farklı mağazada, Birim Fiyat Teklif Cetvelinde isimleri, Teknik Şartnamede kaliteleri belirtilen ürün gruplarının satışının yapıldığı, en az üç farklı Tescilli Marka Mağaza Zincirine sahip olması veya bu statüdeki Mağazalarla Üye İşyeri sözleşmesinin /Anlaşmasının bulunması zorunludur. İş ortaklıklarında, bu şart ortaklardan biri veya birkaçı ile birlikte sağlanabilir.

*İsteklilerin, Mağazalarının, Türk Patent Enstitüsü’nce kabul edilen mal ve hizmet sınıflandırma listesine göre 35. sınıfı kapsayan mağazacılık hizmetinde tescil edilmiş olan Tescilli Marka Mağaza olduklarına dair “Marka Tescil Belgesi” ni teklifleri ile birlikte sunması, bu statüdeki Mağazalarla Üye İşyeri Anlaşması yapılmış ise “Marka Tescil Belgeleri” yanında bu Mağazalarla yapılan anlaşmaları /sözleşmeleri de imzalı olarak teklifleri ile birlikte sunması zorunludur. Sunulan Tescilli Marka Mağazalarının, Tescilli Marka Mağazası olup olmadığı Türk Patent Enstitüsünün internet sayfasından kontrol edilecektir.   

İsteklilerin, Mağazalarının, Türk Patent Enstitüsü’nce kabul edilen mal ve hizmet sınıflandırma listesine göre 35. sınıfı kapsayan mağazacılık hizmetinde tescil edilmiş olan Tescilli Marka Mağaza olduklarına dair “Marka Tescil Belgesi” ni teklifleri ile birlikte sunması zorunludur. Sunulan Tescilli Marka Mağazalarının, Tescilli Marka Mağazası olup olmadığı Türk Patent Enstitüsünün internet sayfasından kontrol edilecektir.   

*Üye işyeri olan istekliler, üye iş yerleri ile yapmış oldukları sözleşmelerin asıllarını veya noterce onaylı suretlerini teklifi ile birlikte vereceklerdir. Sözleşmede bulunan imzaların, imzalayan kişilere ait olduğunu doğrulamak amacıyla noterden onaylı imza sirküleri /imza beyannameleri de teklife eklenecektir.  

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.2.3. ve 4. Kısımlar için İstekliler teklif ettileri mal/mallara ilişkin numuneleri ihale saatinden önce idareye teslim edeceklerdir. Numunesi olmayan kısımlara ait verilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Aynı numune başka kısım için kullanılmayacak olup, her kısım için ayrı ayrı numune getirilecektir. Numulerin hangi kısma ait olduğu numunenin üstünde bir etiket yada yazı ile belirtilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı TEİAŞ 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA VE TİCARET ŞEFLİĞİ MACUN MAH. FATİH SULTAN MEHMET BULV. NO: 254 06105 Yenimahalle/ANKARA İdareden doküman almak isteyen istekliler doküman satış bedelini TC. Ziraat Bankası Ankara Necatibey Şubesi TR87 0001 0007 9537 7120 4460 37 IBAN Nolu hesabına yatırıp makbuzuyla idareye müracaat edecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ (Muhaberat ve Arşiv Şefliği) Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulv. No: 254 (İstanbul Yolu) 06105 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
5. Kısımda yer alan giyim ürünlerinin teslimatlarında oluşacak; ambar giriş çıkış işlemleri, ürün kontrolü, deforme ürün, beden ve drop gibi sorunlar, renk uyumsuzluğu, üretim hatası, ürün iadesi ve değiştirme süreci, personelimizin mağdur edilmemesi için bu kadar çok miktardaki malzemeyi personelin isteğine uygun olarak sıhhatli bir şekilde muayene ve kabul işlemlerini yapma, ürünü teslim alma, iş gücü kaybı hususları göz önüne alındığında bu gibi sıkıntıların yaşanmaması için tüm personelin Ankara merkez ve bağlı iş yerlerinde çalışıyor olmasından ihale üzerinde kalan isteklilerce giyim ürünlerinin bizzat personelin kendisine teslim edilecek şekilde, personel isim listesindeki her bir personel için ayrı ayrı olmak üzere aşağıdaki şartları karşılayacak nitelikte elektronik kart/kupon veya benzeri araçların verilmesi zorunludur. 47. 2.- Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar, Yüklenici firmanın tüm mağazalarında bütün giyim markalarında, sezon ve sezon sonu tüm indirim (nakit indirimler dahil) kampanyalarında, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 12 ay süreyle geçerli olacaktır. İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DERİ CEKET 30 adet
DERİ YELEK 45 adet
YAĞMURLUK 51 adet
DAĞ AYAKKABISI 23 çift
DERİ BAŞLIK (60,00TL/Adet + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 110 adet
DERİ ELDİVEN (50,00 TL/Çift + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 110 çift
KADİFE İŞ ELBİSESİ (175,00 TL/Takım + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 134 takım
KIŞLIK PANTOLON (80,00 TL/Adet + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 142 adet
GÖMLEK (40,00 TL/Adet + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 8 adet
ALT-ÜST YÜN FANİLA TAKIMI (90,00 TL/Takım + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 213 takım
YÜN ÇORAP (6,00 TL/Çift + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 214 çift
YÜN BAŞLIK (6,50 TL/Adet + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 110 adet
YÜN ELDİVEN (6,00 TL/Çift + KDV Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) 110 çift