• İhale No
    2015/131030
  • İhale Adı
    İŞÇİ VE GÜVENLİK PERSONELİ KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2015 10:00
  • İdare
    TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 8. Bölge Müdürlüğü ANKARA
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞÇİ VE GÜVENLİK PERSONELİ KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ANKARA

İŞÇİ VE GÜVENLİK PERSONELİ KIŞLIK GİYİM MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/131030
1-İdarenin
a) Adresi : Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulv. No:254 06105 YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123972400 - 3123972414
c) Elektronik Posta Adresi : 8grupmd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 Kalem İşçi Personel ve 9 Kalem Güvenlik personeli olmak üzere toplam 27 kalem Kışlık Giyim Malzemesi alınacaktır. Alımı yapılacak malzemelerin türü ihale dokumanı ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İdarenin adresindeki merkez ambar deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş) gün içinde işe başlanacak olup işe başlama tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) gün içinde mallar idareye teslim edilecektir. Birden fazla kısmın yüklenici üzerinde kalması durumunda sözleşmeye dahil olan tüm kısımlar (Tüm kalemler) tamamlanmadan mallar teslim edilmiş sayılmaz. Ayrıca bir kısımdaki malların partiler halinde teslim edilmesi durumunda en son partideki malın teslim tarihi esas alınacaktır. Sözleşme konusu malların tamamının teslim edilmesine müteakip muayene ve kabul komisyonunca teknik şartname ve şahit numuneler doğrultusunda incelemeler yapılacak ve malzemelerin teknik şartnameye uygun olduğu sunulan numunelerle birebir aynı olduğu tespit edildikten sonra muayene ve kabulu yapılarak teslim alınacaktır. Bütün Muayene kabul işlemlerinin tamamlanmasına müteakip idarenin ödeme planına göre ödeme işlemleri yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TEİAŞ 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MACUN MAH. FATİH SULTAN MEHMET BULV. NO: 254 06105 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 27.10.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettileri mal/mallara ilişkin numuneleri ihale saatinden önce idareye teslim edeceklerdir. Numunesi olmayan kısımlara ait verilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı TEİAŞ 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA VE TİCARET ŞEFLİĞİ MACUN MAH. FATİH SULTAN MEHMET BULV. NO: 254 06105 Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI NECATİBEY ANKARA ŞUBESİ TR87 0001 0007 9537 7120 4460 37 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 8. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MUHABERAT VE ARŞİV ŞEFLİĞİ MACUN MAH. FATİH SULTAN MEHMET BULV. NO: 254 06105 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DERİ CEKET 47 adet
DERİ YELEK 38 adet
DERİ BAŞLIK 120 adet
DERİ ELDİVEN 119 çift
GÜVENLİK AYAKKABISI (ELEKTRİKSEL) 150 çift
İSKARPİN AYAKKABI 8 çift
DAĞ AYAKKABISI 13 çift
İŞ ELBİSESİ (KADİFE) 150 takım
PANTOLON 150 adet
GÖMLEK 16 adet
TAKIM ELBİSE 2 takım
YÜN FANİLA TAKIMI 235 takım
YÜN BAŞLIK 119 adet
YÜN ELDİVEN 109 çift
ÇORAP 232 çift
LASTİK ÇİZME 29 çift
YAĞMURLUK 49 adet
İZOLE ÇİZME 8 çift
KAZAK (GÜVENLİK PERSONELİ) 48 adet
ÇORAP (GÜVENLİK PERSONELİ) 96 çift
KRAVAT (GÜVENLİK PERSONELİ) 96 adet
KEP (GÜVENLİK PERSONELİ) 48 adet
GÖMLEK (GÜVENLİK PERSONELİ) 96 adet
PANTOLON (GÜVENLİK PERSONELİ) 96 adet
BOT (GÜVENLİK PERSONELİ) 48 çift
PALTO (GÜVENLİK PERSONELİ) 1 adet
MONT (GÜVENLİK PERSONELİ) 45 adet