• İhale No
    2014/89204
  • İhale Adı
    İŞÇİLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ağustos 2014 11:00
  • İdare
    KARABAĞLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    25 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞÇİLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

KARABAĞLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KARABAĞLAR BELEDİYESİ SORUMLULUK ALANLARI ALTYAPI İŞLERİ İŞÇİLİKLERİ VE MAKİNE TECHİZATI TAMİRİ İŞÇİLİKLERİ HİZMETİ ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/89204

1-İdarenin

a) Adresi : ÇALIKUŞU MAH. 3209 SOK 47 35230 BOZYAKA KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324147783 - 2324147839
c) Elektronik Posta Adresi : serdarsaygili@karabaglar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Karabağlar Belediyesi İlçe sınırları içerisindeki (57 mahalle, 3607 adet sokak, 17 küme evi, 31cadde, 4 bulvar, 3 meydan ve 300 adet parkın) altyapı işçilikleri ve makine techizatı tamiri işçilikleridir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Karabağlar Belediyesi İlçe sınırları içerisindeki 57 mahalle, 3607 adet sokak, 17 küme evi, 31cadde, 4 bulvar, 3 meydan ve 300 adet park
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.10.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü ihale salonu Eskiizmir Cad. NO.57/A Baturlar Apt. Karabağlar/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 25.08.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırmaya dayalı hizmet alımı işleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Eskiizmir Cad. NO.57/A Baturlar Apt. Karabağlar/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Karabağlar Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Eskiizmir Cad. NO.57/A Baturlar Apt. Karabağlar/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Düz İşçi İçin) ( 10 kişi x 6 gün ) 60 GÜN
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Usta İçin ) (92 kişi x 6 gün ) 552 GÜN
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Operatör İçin) (20 kişi x 6 gün ) 120 GÜN
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Şoför İçin) (18 kişi x 6 gün ) 108 GÜN
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Formen İçin) (21 kişi x 6 gün) 126 GÜN
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Kontrol İçin) (5 kişi x 6 gün ) 30 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Düz İşçi İçin) ( 10 kişi x 6 gün ) 60 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Usta İçin ) (45 kişi x 6 gün ) 270 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Operatör İçin) (20 kişi x 6 gün) 120 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Şoför İçin) (18 kişi x 6 gün) 108 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Formen İçin) (21 kişi x 6 gün) 126 GÜN
Hafta Tatili (Genel Tatil) Günleri Fazla Çalışma Ücreti (Kontrol İçin) (5 kişi x 6 gün ) 30 GÜN
Hafta İçi Mesaisi ( Düz İşçi İçin) (10 kişi x 60 saat ) 600 SAAT
Hafta İçi Mesaisi (Usta İçin ) (45 kişi x 60 saat) 2.700 SAAT
Hafta İçi Mesaisi (Operatör İçin) (20 kişi x 60 saat ) 1.200 SAAT
Hafta İçi Mesaisi (Şoför İçin) (18 kişi x 60 saat) 1.080 SAAT
Hafta İçi Mesaisi (Formen İçin) (21 kişi x 60 saat 1.260 SAAT
Hafta İçi Mesaisi (Kontrol İçin) (5 kişi x 60 saat) 300 SAAT