• İhale No
    2015/132521
  • İhale Adı
    İŞÇİLİK VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2015 15:00
  • İdare
    Kayseri Su Kanal İdaresi Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İŞÇİLİK VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

KAYSERİ SU KANALİZASYON İDARESİ ELEKTRİK MAKİNE VE MALZEME İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Kanalizasyon Bakım, Onarım, Temizleme ve Küçük Ölçekli Yapım işi için Kombine Kanal Temizleme Aracı, İş Makinesi, Araç ve İşçi Çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/132521

1-İdarenin

a) Adresi : Yakut Mah. M.K.P. Bulvarı No:186 PK. 38090 Kocasinan/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524321502 - 3523370932
c) Elektronik Posta Adresi : makineikldb@kaski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.Kısım: 93 Kişilik Personel Hizmeti Alımı 2.Kısım: 4 Adet Kombine Kanal Temizleme Aracı Hizmeti Alımı 3.Kısım: 20 Adet - (Kazıyıcı Yükleyici Kepçe, Kamyonetler ve Otomobil) Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kayseri Büyükşehir Belediyesi sınırları içi ve kurum tarafından görevlendirilecek yerler.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yakut Mah. Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 186 Kocasinan / KAYSERİ
b) Tarihi ve saati : 09.11.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

3.Kısım için: Yakıtı İdareye ait olan araçların değerlendirilmesi Hizmet Alımı Suretiyle Taşıt Edinilmesine ilişkin Esas ve Usullere göre değerlendirileceğinden, istekli teklif edeceği araçların Marka, Model ve Kasko Bedelini gösterir belgeyi teklif ekinde sunacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı, Her türlü araç veya iş makinesi kiralama, Kanal bakım,  Kanal onarım,  Kanal temizleme, işlerinden herhangi birisi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yakut Mah. Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 186 Kocasinan/KAYSERİ Adresinde bulunan Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı İhale Servisi, 124 Nolu Oda adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI KAYSERİ ŞUBESİ 45000005 NOLU HESAP yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yakut Mah. Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 186 Kocasinan/KAYSERİ Adresinde bulunan Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı İhale Servisi, 124 Nolu Oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
1 Adet Harita Teknisyeni (Brüt asgari ücretin %100,000 fazlası) 1,00 12,000 Ay
3 Adet Tekniker/Teknisyen + 2 Adet Kepçe Operatörü) (Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 5,00 12,000 Ay
15 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 3 Adet Vinç Operatörü (Brüt asgari ücretin %30,000 fazlası) 18,00 12,000 Ay
69 Adet İşçi (Brüt asgari ücretin %25,000 fazlası) 69,00 12,000 Ay
1 Adet Harita Teknisyeni -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücretin %100,000 fazlası) 1,00 64,000 Gün
3 Adet Tekniker/Teknisyen + 2 Adet Kepçe Operatörü) -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 5,00 64,000 Gün
15 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 3 Adet Vinç Operatörü -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücretin %30,000 fazlası) 18,00 64,000 Gün
69 Adet İşçi -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücretin %25,000 fazlası) 69,00 64,000 Gün
1 Adet Harita Teknisyeni -Fazla Çalışma- (Brüt asgari ücretin %100,000 fazlası) 1,00 270,000 Saat
3 Adet Tekniker/Teknisyen + 2 Adet Kepçe Operatörü) -Fazla Çalışma-(Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 5,00 270,000 Saat
15 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 3 Adet Vinç Operatörü -Fazla Çalışma- (Brüt asgari ücretin %30,000 fazlası) 18,00 270,000 Saat
69 Adet İşçi -Fazla Çalışma-(Brüt asgari ücretin %25,000 fazlası) 69,00 270,000 Saat
Yazlık İş Ayakkabısı (Numuneye Göre) 166,000 çift
Yazlık Yelek (Numuneye Göre) 166,000 adet
Yazlık İş Elbisesi Ceket (Numuneye Göre) 166,000 adet
Yazlık İş Elbisesi Pantolon (Numuneye Göre) 166,000 adet
Yazlık Tişört (Numuneye Göre) 166,000 adet
Yazlık Şapka (Numuneye Göre) 166,000 adet
Kışlık İş Ayakkabısı (Numuneye Göre) 166,000 çift
Kışlık Kaban (Numuneye Göre) 166,000 adet
Kışlık Tişört (Numuneye Göre) 166,000 adet
Kışlık İş Elbisesi Ceket (Numuneye Göre) 166,000 adet
Kışlık İş Elbisesi Pantolon (Numuneye Göre) 166,000 adet
Yağmurluk ( Astarlı ) (Numuneye Göre) 166,000 adet
Çizme (Uzun Boy, Ucu Demirli) (Numuneye Göre) 70,000 çift
Çizme (Kasık Çizmesi) (Numuneye Göre) 70,000 çift
Çizme (Boy Çizmesi) (Numuneye Göre) 70,000 çift
4 Adet Kombine Kanal Temizleme Aracı (4 Adet X 3200 Saat = 12800 Saat) Yakıt Yükleniciye Ait 12.800,000 saat
7 Adet Kepçe Operatörü (Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 7,00 12,000 Ay
7 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 6 Adet B Sınıfı Ehliyetli Şoför(Brüt asgari ücret) 13,00 12,000 Ay
7 Adet Kepçe Operatörü -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücretin %50,000 fazlası) 7,00 64,000 Gün
7 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 6 Adet B Sınıfı Ehliyetli Şoför -Resmi Tatil- (Brüt asgari ücret) 13,00 64,000 Gün
7 Adet Kepçe Operatörü -Fazla Çalışma- (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 7,00 270,000 Saat
7 Adet Ağır Vasıta Ehliyetli Şoför + 6 Adet B Sınıfı Ehliyetli Şoför -Fazla Çalışma- (Brüt asgari ücret) 13,00 270,000 Saat
7 Adet Kazıyıcı Yükleyici Kepçe (7 Adet x 2700 Saat = 18900 Saat ) Yakıtı Yükleniciye Ait 18.900,000 saat
7 Adet Damp. Küçük Kamyonet (İstihap haddi en az 3 ton) (7 Adet x 2700 Saat = 18900 Saat ) Yakıtı Yükleniciye Ait 18.900,000 saat
2 Adet 4x4 Çift Kabinli Pikap ( 2 Adet X 12 Ay = 24 Ay ) Yakıtı İdareye Ait 24,000 ay
2 Adet 4x2 Çift Kabinli Pikap ( 2 Adet X 12 Ay = 24 Ay ) Yakıtı İdareye Ait 24,000 ay
1 Adet Yandan Camlı Panelvan Otomobil ( 1 Adet x 12 Ay = 12 Ay ) Yakıtı İdareye Ait 12,000 ay
1 Adet Binek Otomobil ( 1 Adet x 12 Ay = 12 Ay ) Yakıtı İdareye Ait 12,000 ay
06 Kasım 2015

İhale Tarihi 16.11.2015 15:00 olarak değişmiştir.