İhale Dosya Nu. | : | 2017-59 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | ISKENDERUN DENIZ ÜS KOMUTANLIGI BAGLISI BIRLIKLERDE MEVCUT MUHTELIF MARKA VE MODEL FOTOKOBI MAKINASI ONARIMLARI MALZEME ALIMI |
İlan Kategorisi | : | ELEKTRIK VE ELEKTRONIK CIHAZLARI VE AKSAMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 14 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(326) 616 3151 Fax:(326) 616 3151ISKENDERUN BAKIM ONARIM IST. K. YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | HATAYHATAY |
İhale Tarihi * | : | 10.05.2017 |
İhale Saati * | : | 16:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 05.05.2017 |
İhale Türü | : | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 115316 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. ISKENDERUN DENIZ US KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile ISKENDERUN MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi, kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 10/05/2017 saat 16:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz iskenderun.bakonrk@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 326 6131425 DAHILI 3493/94 MÜH. AHMET BEY
İlgili harcama talimatı no: 59
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | DA9000331 | S.CLAWS TOSHIBA 3560(LEVER OPEN-47XMIN TOSHIBA E-STUDYO 355 IÇIN) | AD | 1 | ||||
2 | DA0187209 | PRESS ROLLER(TOSHIBA E-STUDYO 355 IÇIN) | AD | 1 | ||||
3 | DA0219849 | HEAT ROLLER(HRT ROLLER TOSHIBA E-STUDYO 355 IÇIN) | AD | 1 | ||||
4 | DA0239311 | DRUM BLADE SHARP AR 5316E(SHARP AR 5316E IÇIN) | AD | 1 | ||||
5 | DA0219829 | HEAT ROLLER(HRT ROLLER SHARP AR 5316E IÇIN) | AD | 1 | ||||
6 | DA0199972 | MERDANE KASET KAGIT BESLEME(4 ADEDI PATEN SHARP AR 5316E IÇIN, 9 ADEDI TOSHIBA E STUDYO 355 IÇIN) | AD | 13 | ||||
7 | DA0239310 | DRUM SHARP AR 5316E(SHARP AR 5316E IÇIN) | AD | 1 | ||||
8 | DA0239309 | DEVELOPER SHARP AR 5316E(SHARP AR 5316E IÇIN) | AD | 1 | ||||
9 | DA0199981 | AYIRICI TIRNAK (5 ADEDI SHARP AR 5316E, 10 ADEDI 2 ADET KONICA MINOLTA BIZHUB 362, 5 ADEDI TOSHIBA E-STUDYO 355 IÇIN) | AD | 20 | ||||
10 | DA0199268 | TEMIZLEME BICAGI.CLEANING BLADE (KONICA MINOLTA BIZHUB 362 IÇIN) | AD | 2 | ||||
11 | DA0220503 | ROLL GUIDE (KONICA MINOLTA BIZHUB 362 IÇIN) | AD | 4 | ||||
12 | DA0219826 | HEAT ROLLER (HRT ROLLER KONICA MINOLTA BIZHUB 362 IÇIN) | AD | 2 | ||||
13 | 221251684 | DRUM (KONICA MINOLTA BIZHUB 362 IÇIN) | EA | 2 | ||||
14 | 221251681 | DEVELOPER (KONICA MINOLTA BIZHUB 362 IÇIN) TEKNIK ISTERLERI 1. Satin alinacak tüm malzemeler imalatçi firma tarafindan imal edilmis orijinal parçalar olacak, katun malzeme olmayacaktir. 2. Satin alinacak yedek parçalar orijinal ambalajlarinda olacaktir. 3. Satin alinacak parçalar yeni ve kullanilmamis olacak, parçalarin hiçbirinde ezik, kirik, çapak, çatlak, çentik, bosluk, pürüz, pas, kir, yüzey kaplama hatasi, boya kabarcigi ve imalat hatasi olmayacaktir. 4. Yedek parçalar Iskenderun Bakim Onarim ve Istihkam Komutanligi Onarim Mal Saymanligi ambarlarina teslim edilecektir. 5. Idare tarafindan teslim alinan yedek parçalarin montaji esnasinda yerine uymamasi halinde bu parçalar yükleniciye iade edilecektir. Yüklenici, uygun malzemenin yenisini en geç 5 (bes) isgünü içerisinde idareye teslim edecektir. 6. Teslim alinan yedek parçalar kullanici hatalari hariç 1 (bir) yil süre ile yüklenici firmanin garantisinde olacaktir. |
EA | 2 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|