İhale Dosya Nu. | : | 2019-175 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | ISLETME AMIRLIGININ 08 MAYIS 2019 TARIH SAYI: 42176900-934. 01-126 SAYILI VE MALZEME IHTIYACI KONULU YAZISINA ISTINADEN GÜNEY DENIZ SAHA K. LIGI VE BAGLISI BIRLIKLERIN FOTOKOPI MAKINALARININ ONARIMI ICIN MALZEME IHTIYACI |
İlan Kategorisi | : | MUHTELIF ÇESITTE DIGER MADDELER |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 20 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(232) 365 4136 Fax:(232) 382 2286BAK.ONR.IS.K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | IZMIRIZMIR |
İhale Tarihi * | : | 20.05.2019 |
İhale Saati * | : | 15:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 15.05.2019 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 139038 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. BKM.ONR.IS.K.LIGI/IZMIR'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Alim teminat alinmadan ve sözlesme düzenlenmeksizin gerçeklestirilecektir. Garanti aranacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede BKM.ONR.IS.K.LIGI/IZMIR'nın düzenlediği ödeme evrakları ile MSB IÇ TEDARIK BÖLGE BASKANLIGI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 (%0,948 damga vergisi, % 0,948 garanti damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 1 YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, BKM.ONR.IS.K.LIGI/IZMIR'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde IZMIR BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI ONR. MAL SAYMANLIGINCA GÖSTERILECEK AMBARLAR RAFLARINA ISTIF EDILIP teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 20/05/2019 saat 15:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde BKM.ONR.IS.K.LIGI/IZMIR teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
10- GÜNEY DENIZ SAHA K.LIGI VE BAGLISI BIRLIKLERIN FOTOKOPI MAKINALARININ ONARIMI ICIN MALZEME IHTIYACI (TED.NU.:175)
Garanti Süresi : 1 YIL (TSE VEYA CE BELGELI OLACAKTIR)
AÇIKLAMALAR:
1- TEMIN EDILECEK MALZEMELER KONICA MINOLTA MARKA BIZHUP 162, 282, 362, 423, 750 MODEL VE DEVELOP MARKA INEO 161, 550 MODEL FOTOKOPI MAKINELERINDE KULLANILACAKTIR.
2-TEMIN EDILECEK MALZEMELER KONICA MINOLTA VE DEVELOP MARKANININ VE VERILEN MODELLERIN ORJINAL YEDEK PARÇASI OLACAKTIR.
3- MALZEMELER KONICA MINOLTA MARKANIN DISTRIBÜTÖRÜ, BAYII VEYA YETKILI SERVISINDEN TEMIN EDILECEKTIR. DISTRIBÜTÖR, BAYII VEYA YETKILI SERVIS BELGELERI, VERILECEK TEKLIF ILE BIRLIKTE IDAREYE TESLIM EDILECEKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : BKM.ONR.IS.K.LIGI/IZMIR tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz gunestan.g1917@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 232 3654136 -1577, faks numaramiz 232 382 22 86 ( faks teyit 1555)
İlgili harcama talimatı no: 175
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*- | TRANSFER ROLLER | AD | 6 | ||||
2 | 1*- | DEVELOPER DV 110 | AD | 4 | ||||
3 | 1*- | ROLL KIT | AD | 6 | ||||
4 | 1*- | DEVELOPER DV 411 | AD | 1 | ||||
5 | 1*- | DRUM UNIT DR 310 | AD | 1 | ||||
6 | 1*- | DRUM UNIT DR 411 DRUM UNIT DR 411 |
AD | 1 | ||||
7 | 1*- | ROLLER 423,550I ROLLER 423,550I |
AD | 10 | ||||
8 | 1*- | ROLLER 162,163 ROLLER 162,163 |
AD | 2 | ||||
9 | 1*- | SEPARATÖR ROLLER 163 SEPARATÖR ROLLER 163 |
AD | 2 | ||||
10 | 1*- | MAGENTA UNITE I.U 610 MAGENTA UNITE I.U 610 |
AD | 1 | ||||
11 | 1*- | YELLOW UNITE I.U 610 | -- | 1 | ||||
12 | 1*- | CYAN UNITE I.U 610 | AD | 1 | ||||
13 | 1*- | BLACK UNITE I.U 610 | AD | 1 | ||||
14 | 1*- | DRUM DR 710 | AD | 1 | ||||
15 | 1*- | CLANING BLADE | AD | 1 | ||||
16 | 1*- | CHARGING UNIT | AD | 1 | ||||
17 | 1*- | DR CHARGE ROLLER | AD | 1 | ||||
18 | 1*- | ROLLER 750 | AD | 4 | ||||
19 | 1*- | COVER HINGE | AD | 2 | ||||
20 | 1*- | HOLDER 423 | AD | 2 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|