• İhale No
    2014/19649
  • İhale Adı
    İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜMÜZ SINIRLARI DAHİLİNDE KALAN SİLVİKÜLTÜR SAHALARINA İŞÇİLERİ GÖTÜRÜP GETİRMEK ÜZERE 290 GÜN SÜRE İLE BİR ADET ŞOFÖRLÜ 14+1 KİŞİLİK MİNİBÜS KİRALANMASI İŞİ ( AKARYAKIT MÜDÜRLÜĞÜMÜZ TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR)
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2014 13:30
  • İdare
    Andırın Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    18 Şubat 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜMÜZ SINIRLARI DAHİLİNDE KALAN SİLVİKÜLTÜR SAHALARINA İŞÇİLERİ GÖTÜRÜP GETİRMEK ÜZERE 290 GÜN SÜRE İLE BİR ADET ŞOFÖRLÜ 14+1 KİŞİLİK MİNİBÜS KİRALANMASI İŞİ ( AKARYAKIT MÜDÜRLÜĞÜMÜZ TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR)
ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ-ANDIRIN DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İşletme Müdürlüğümüz sınırları dahilinde kalan silvikültür sahalarına işçileri götürüp getirmek üzere 290 gün süre ile bir adet şoförlü 14+1 kişilik minibüs kiralanması işi ( Akaryakıt Müdürlüğümüz tarafından karşılanacaktır) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/19649
1-İdarenin
a) Adresi:YENI MAHALLE ISLETME CADDESI ORMAN ISLETME MÜDÜRLÜGÜ 116 46400 ANDIRIN/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası:3445612011 - 3445612808
c) Elektronik Posta Adresi:andirinisl@ogm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :290 gün süre ile bir adet 14+1 kişilik 2000 model ve üstü bir adet minibüs kiralanması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Andırın Orman İşletme Müdürlüğü Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 290(ikyüzdoksan) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yeni Mah.İşletme Caddesi No: 116
b) Tarihi ve saati:03.03.2014 - 13:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Andırın Orman İşletme Müdürlüğü Muhasebe Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Andırın Orman İşletme Müdürlüğü Muhasebe Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (yetmiş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1 Adet Şoförlü Minibüs Kiralama 290 Gün