• İhale No
    207934
  • İhale Adı
    ISO 9001 KALİTEYÖNETİM SİSTEMİ, ISO 14001 ÇEVRE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞIVE İŞ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİNİN KURULMASI İÇİN DANIŞMANLIK HİZMETİ SATINALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Kasım 2012 15:00
  • İdare
    SEAŞ Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    06 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ, ISO 14001 ÇEVRE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI VE İŞ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİNİN KURULMASI İÇİN DANIŞMANLIK HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Tic. Anonim Şirketinden:
SOMA Elektrik Üretim ve Tic A.Ş. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Kalite Yönetim Sistemi ve OHSAS 18001 İş Sağlığı ve İş Güvenliği Yönetim Sisteminin Kurulması İçin Danışmanlık Hizmet Alımı açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi                                    :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Soma/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 236 613 19 83-612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi         :  ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı        :  Teknik şartnamedeki özelliklere göre
b) Yapılacağı Yer                      :  Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Toplantı ve İhale Salonu
c) İşin Süresi                             :  Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 2 (iki) yıl.
d) Dos. No                                :  30.5 SEAS 12/27 2012/ 100113
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer                       :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saati                       :  26.11.2012 Pazartesi Günü Saat 15:00
d) Teslim Yeri                           :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 75,-TL. Karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 75,-TL. doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın yada kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 26.11.2012 Pazartesi Günü saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6 - İstekliler tekliflerini birim bedel TL. cinsinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 90(Doksan) takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihale kısmi ve alternatif teklife kapalıdır.
8.2. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
8.3. Teklifle birlikte bir iş programı sunulacaktır.
9 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu hizmet alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın alma ve İhale Yönetmeliğine Göre yapılacaktır.
8731/1-1

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim