• İhale No
    2011/18964
  • İhale Adı
    Isparta Emniyet Müdürlüğüne bağlı Ek-2 Bölge Trafik hizmet binası deprem güvenliği ön inceleme çalışmaları ile takviye projelerinin hazırlanması işi
  • Sektör
    Mimarlık, Mühendislik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Şubat 2011 14:00
  • İdare
    Isparta Özel İdaresi Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ISPARTA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI EK-2 BÖLGE TRAFİK HİZMET BİNASI DEPREM GÜVENLİĞİ ÖN İNCELEME ÇALIŞMALARI İLE TAKVİYE PROJELERİNİN HAZIRLANMASI İŞİ
Isparta İl Özel İdaresi Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü

Isparta Emniyet Müdürlüğüne bağlı Ek-2 Bölge Trafik hizmet binası deprem güvenliği ön inceleme çalışmaları ile takviye projelerinin hazırlanması işi
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/18964
1-İdarenin
a) Adresi:Eğirdir yolu üzeri / ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası:2462116500-01-19 - 2462116548
c) Elektronik Posta Adresi:ozelidare@isparta.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ , -

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:

Isparta Merkez Ek-2 Bölge Trafik hizmet binasının (2.240,37 m²) güncel deprem mevzuatına uygun deprem dayanımının belirlenmesi (röleve, malzeme dayanımı, zemin-temel etüdü, analiz vb.), gerektiğinde güçlendirme projelerinin (analiz, detay, keşif) hazırlanması, binanın depreme dayanıklılık testlerinin (inceleme, tespit ve statik hesapları) yapılması, Hizmet alımı işi, 1 Adet


b) Yapılacağı yer:Isparta/Merkez
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihinden itibaren 150(Yüzelli) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Isparta İl Özel İdaresi 2. kat İhale salonu Eğirdir yolu üzeri / ISPARTA
b) Tarihi ve saati:28.02.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 50
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


İdari amaçlı kullanılan kamu binalarının deprem dayanımına yönelik ön inceleme ve güçlendirme projelerinin hazırlanması işi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Isparta İl Özel İdaresi 3. kat Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü Eğirdir yolu üzeri / ISPARTA adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Isparta İl Özel İdaresi 3. kat Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü Eğirdir yolu üzeri / ISPARTA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


13.Diğer hususlar:
1. Mimari projeler bulunmadığı takdirde yüklenici tarafından hazırlanan mimari röleveler yerinde uygunluğu kontrol edilip kabul edildikten sonra inceleme ve analiz işlerinden sonra düzenlenecek hesap ve raporlar ile güçlendirme projeleri (bir nüsha) süresi içerisinde incelenmek üzere idareye sunulacaktır.

2. İdarece incelenen hesap, rapor ve güçlendirme projelerinde tespit edilen eksiklikler ve hatalar giderilmek üzere yükleniciye yazılı olarak bildirilecektir.

3. Bu bildirimi takip eden 20 takvim günü içerisinde eksik ve hatalar giderilmiş olarak tüm hesap, rapor ve güçlendirme projeleri 5 nüsha ve cd 3 tk. olarak idare onayına sunulacaktır.

4. İdarece uygun görülen hesap rapor ve projeler Bayındırlık ve İskân Bakanlığınca incelenecektir.

5. Bayındırlık ve İskân Bakanlığı tarafından incelenen hesap rapor ve projelerin, düzeltilmesi veya yeniden hazırlanması vs. değişikler istenildiği takdirde gerekli değişiklikler en geç 20 takvim günü içerisinde yerine getirilecektir.

6. İdare veya Bayındırlık ve İskân Bakanlığınca istenebilecek her türlü değişim, düzeltme, yeniden yapma gibi istekler için herhangi bir bedel (ozalit, fotokopi, çizim, deney vs.) talep etmeksizin değişikliklerin yerine getirilmesi yüklenici taahhüdündedir.

7. Bayındırlık ve İskân Bakanlığının belirlediği ve yerine getirilmesini istediği hususların yüklenici tarafından yerine getirilmesi suretiyle hazırlanacak proje, hesap ve detaylar ile ekleri eksiksiz olarak 5 takım ozalit, 3 CD (içinde projeye ait bütün hesap ve detayların bulunduğu ayrıca kullanılan bilgisayar programına ait data dosyaları) birlikte idareye teslim edilecektir.

8. Depremsellik inceleme raporunun düzenlenmesi ve gerekmesi halinde düzenlenen takviye projelerinin teslim süresi sözleşmenin imzalanmasından sonra 90 takvim günüdür. Teslim edilen projelerin idarece incelemesinden sonra varsa eksikliklerinin giderilmesi hususunda, yükleniciye bu durumun yazılı olarak bildirilmesinden itibaren eksikliklerin giderilerek projelerin idareye teslim süresi 20 takvim günüdür. Teslim edilen düzeltilmiş projelerin Bayındırlık ve İskân Bakanlığının incelemesinden sonra varsa eksikliklerinin giderilmesi hususunda, yükleniciye bu durumun yazılı olarak bildirilmesinden itibaren eksikliklerin giderilerek projelerin idareye teslim süresi 20 takvim günüdür. Yüklenici bu süreler sonunda İdareye kati projeleri teslim edecektir. Projeler onaylandıktan sonra 20 takvim günü içerisinde bu şartnamede belirtilen esaslar çerçevesinde yaklaşık maliyet ve eklerini teslim edecektir.

9. İnceleme ve analiz işlerinden sonra düzenlenerek yüklenici tarafından incelenmek üzere idareye sunulan hesap ve raporlar ile güçlendirme projelerinin, inceleme ve onay safhalarında geçen süreler sözleşme konusu işin süresine dâhil edilmeyecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim