• İhale No
    2017/556067
  • İhale Adı
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 2018 YILI ASANSÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2017 10:30
  • İdare
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 2018 YILI ASANSÖR PERİYODİK BAKIM ONARIM

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

İstanbul Üniversitesi 2018 Yılı Asansör Periyodik Bakım Onarım hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/556067

1-İdarenin

a) Adresi : ISTANBUL ÜNIVERSITESI REKTÖRLÜGÜ IDARI VE MALI ISLER DAIRE BASKANLIGI 16 Mart Sehitleri Caddesi 2/4 34116 Beyazıt FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124400000 - 2124400032
c) Elektronik Posta Adresi : maliisler@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İstanbul Üniversitesi 2018 Yılı Asansör Periyodik Bakım Onarımı Hizmeti - 33 adet asansör yıllık 12 bakım (ayda bir bakım)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Üniversitesi Muhtelif Birimlerinde, Teknik Şartnamede Bakım Yapılacak Asansör Listesinde yer alan mahallerde ilgili cihazların bakım onarımı yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası Beyazıt /İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 22.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekliler TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesinin aslını yada noter onaylı suretini ihalede teklifleri ile birlikte sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 85 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı'na (Süleymaniye Cd.No:25 Süleymaniye- İstanbul adresine) bedeli yatırılmak kaydı ile makbuzun ibrazıyla İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu Beyazıt /İSTANBUL adresinden temin edilebilir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu Beyazıt /İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Esnaf Hastanesi 6 Durak Yarı Otomatik Kapılı 1600 Kg. Kapasiteli Yük Asansörü 12 bakım
Esnaf Hastanesi 7 Durak Yarı Otomatik Kapılı 320 Kg. 4 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Kongre Kültür Merkezi 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 900 Kg. 10 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Rektörlük Merkez Bina 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 800 Kg. 10 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Rektörlük Merkez Bina 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 320 Kg. 4 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Rektörlük Merkez Bina 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 1600 Kg. 20 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Yapı İşleri 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 630 Kg. 8 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Kütüphane 5 Durak Yarı Otomatik Kapılı 300 Kg. 4 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Edebiyat Fakültesi 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 630 Kg. 8 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Edebiyat Fakültesi 7 Durak Tam Otomatik Kapılı 480Kg. 6 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Edebiyat Fakültesi 6 Durak Tam Otomatik Kapılı 240 Kg. 3 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Edebiyat Fakültesi 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 240 Kg. 3 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Su Bilimleri 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 450 Kg. 6 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Eczacılık Fakültesi 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 320 Kg. 4 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Eczacılık Fakültesi 6 Durak Tam Otomatik Kapılı 450 Kg. 6 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi Ana Bina Tam Otomatik Kapılı 630 Kg. 8 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi Ana Bina Tam Otomatik Kapılı 1000 Kg. 13 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi A Blok 400 Kg. 5 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi A Blok Tam Otomatik Kapılı 1250 Kg. 16 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi A Blok 1600 Kg. Yük Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi B Blok 400Kg. 5Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Mühendislik Fakültesi B Blok 1250Kg. Yük Asansörü 12 bakım
Adalet Meslek Yüksek Okulu 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 5 Kişi Kapasiteli Hidrolik İnsan Asansörü 12 bakım
İletişim Fakültesi 6 Durak Tam Otomatik Kapılı 800 Kg. 10 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Fen Fakültesi Dekanlık 5 Durak Tam Otomatik Kapılı 450 Kg. 6 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Fen Fakültesi Fizik Bölümü 4 Durak Tam Otomatik Kapılı 630 Kg. 8 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü 3 Durak Tam Otomatik Kapılı 630 Kg. 8 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
Fiz.Böl.Yüksek Manyetik Alan Lab. 2 Durak Tam Otomatik Kapılı400 Kg. 5 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım
AUZEF Vatan Caddesi Binası 5 Durak Tam Otomatik Kapılı400 Kg. 4 Kişi Kapasiteli İnsan Asansörü 12 bakım