İhale Dosya Nu. | : | 2018-115 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | ISYERI HEKIMLIGI HIZMET ALIMI ISI |
İlan Kategorisi | : | HIZMET ALIMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(216) 320 25 27 Fax:(216) 320 25 09ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ISTANBULISTANBUL |
İhale Tarihi * | : | 23.05.2018 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 17.05.2018 |
İhale Türü | : | Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 127378 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. IST.BAK.ONR.VE IS. K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile BEYKOZ MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,948 damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan hizmetin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın /hizmetin belirtilen süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 7(yedi) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI UMURYERI/BEYKOZ `a teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 23/05/2018 saat 14:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. IS YERI HEKIMLIGI HIZMET ALIMI SARTNAMESI
iSiN ADI
: Istanbul Bakim Onarim ve Istihkam Komutanligi Isyeri Hekimligi Hizmet Alimi Sartnamesidir.
1. KONU
Bu sartname, Istanbul Bakim Onarim ve Istihkam Komutanliginin 6331 sayili Is Sagligi ve Güvenligi Kanunu ile 4857 sayili Is Kanunu kapsaminda, Isyeri Hekimligi hizmet alimi isine ait istenen özellikleri, denetim ve muayene metotlari ile ilgili diger hususlari kapsar.
2. ISYERI HEKIMININ GÖREVLERI:
Çalisma ve Sosyal Güvenlik Bakanliginin 20 Temmuz 2013 tarihli ve 28713 sayili Isyeri Hekimi ve Diger Saglik Personelinin Görev, Yetki, Sorumluluk ve Egitimleri Hakkinda Yönetmelik ile 18 Aralik 2014 tarihli ve 29209 sayili Isyeri Hekimi ve Diger Saglik Personelinin Görev, Yetki, Sorumluluk ve Egitimleri Hakkinda Yönetmelikte Degisiklik Yapilmasina Dair Yönetmelik gereginin yerine getirilmesi amaciyla, Yüklenici firma tarafindan görevlendirilecek Isyeri Hekimi asagidaki görevleri yapmakla yükümlü olacaktir.
a) Rehberlik;
2.1. Komutanligimizda her ay yapilan Is Sagligi ve Güvenligi Kurulu toplantilarina katilarak üye olarak görev yapmak,
2.2. Is sagligi ve güvenligi kurul üyesi olarak çalisanlarin saglik gözetimi ve çalisma ortaminin gözetimi ile ilgili rehberlik yapmak ve kurulda alinan kararlarin uygulanmasini izlemek,
2.3. Isyerinde yapilan çalismalar ve yapilacak degisikliklerle ilgili olarak isyerinin tasarimi, kullanilan maddeler de dâhil olmak üzere isin planlanmasi, organizasyonu ve uygulanmasi, kisisel koruyucu donanimlarin seçimi konularinin is sagligi ve güvenligi mevzuatina ve genel is sagligi kurallarina uygun olarak sürdürülmesini saglamak için isverene önerilerde bulunmak,
2.4. Isyerinde çalisanlarin sagliginin gelistirilmesi amaciyla gerekli aktiviteler konusunda isverene tavsiyelerde bulunmak,
2.5. Is sagligi ve güvenligi alaninda yapilacak arastirmalara katilmak ayrica isin yürütümünde ergonomik ve psikososyal riskler açisindan çalisanlarin fiziksel ve zihinsel kapasitelerini dikkate alarak is ile çalisanin uyumunun saglanmasi ve çalisma ortamindaki stres faktörlerinden korunmalari için arastirmalar yapmak ve bu arastirma sonuçlarini rehberlik faaliyetlerinde dikkate almak,
2.6. Yemekhane, yatakhane ve emzirm odalari ile soyunma odalari, dus ve tuvaletler isyeri bina ve eklentilerinin genel hijyen sartlarini sürekli izleyip denetleyerek çalisanlara yürütülen isin gerektirdigi beslenme ihtiyacinin ve uygun içme suyunun saglanmasi konularinda tavsiyelerde bulunmak,
2.7. Isyerinde meydana gelen is kazasi ve meslek hastaliklarinin nedenlerinin arastirilmasi ve tekrarlanmamasi için alinacak önlemler konusunda çalismalar yaparak isverene önerilerde bulunmak,
2.8. Isyerinde meydana gelen ancak ölüm ya da yaralanmaya neden olmadigi halde çalisana, ekipmana veya isyerine zarar verme potansiyeli olan olaylarin nedenlerinin arastirilmasi konusunda çalisma yapmak ve isverene önerilerde bulunmak,
2.9. Is sagligi ve güvenligiyle ilgili alinmasi gereken tedbirleri isverene yazili olarak bildirmek.
b) Risk degerlendirmesi;
2.10. Is sagligi ve güvenligi yönünden risk degerlendirmesi yapilmasiyla ilgili çalismalara ve uygulamasina katilmak, risk degerlendirmesi sonucunda alinmasi gereken saglik ve güvenlik önlemleri konusunda isverene önerilerde bulunmak ve takibini yapmak,
2.11. Gebe veya emziren kadinlar,18 yasindan küçükler, meslek hastaligi tanisi veya ön tanisi olanlar, kronik hastaligi olanlar, yaslilar, malul ve engelliler, alkol, ilaç ve uyusturucu bagimliligi olanlar, birden fazla is kazasi geçirmis olanlar gibi özel politika gerektiren gruplari yakin takip ve koruma altina almak, bilgilendirmek ve yapilacak risk degerlendirmesinde özel olarak dikkate almak.
c) Saglik gözetimi;
2.12. Saglik gözetimi kapsaminda yapilacak ise giris, periyodik muayeneler ve tetkikler ile ilgili olarak çalisanlari bilgilendirmek,
2.13. Çalisanin kisisel özellikleri, isyerinin tehlike sinifi ve isin niteligi öncelikli olarak göz önünde bulundurularak uluslararasi standartlar ile isyerinde yapilan risk degerlendirmesi sonuçlari dogrultusunda periyodik muayenelerin gerçeklestirilmesini saglamak.Isyeri hekiminin gerek görmesi halinde çalisanlarin periyodik muayene sayisi arttirilabilecektir.
2.14. Çalisanlarin yapacaklari ise uygun olduklarini belirten ise giris ve periyodik saglik muayenesi ile gerekli tetkiklerin sonuçlarini isyerinde muhafaza etmek,
2.15. Özel politika gerektiren gruplar, meslek hastaligi tanisi veya ön tanisi alanlar, kronik hastaligi, madde bagimliligi, birden fazla is kazasi geçirmis olanlar gibi çalisanlarin, uygun ise yerlestirilmeleri için gerekli saglik muayenelerini yapmak, meslek hastaligi tanisi veya ön tanisi almis çalisanin olmasi durumunda kisinin çalistigi ortamdaki diger çalisanlarin saglik muayenelerini tekrarlamak,
2.16. Saglik sorunlari nedeniyle ise devamsizlik durumlari ile isyerinde olabilecek saglik tehlikeleri arasinda bir iliskinin olup olmadigini tespit etmek, gerektiginde çalisma ortami ile ilgili ölçümler yapilmasini planlayarak isverenin onayina sunmak ve alinan sonuçlarin çalisanlarin sagligi yönünden degerlendirmesini yapmak,
2.17. Çalisanlarin saglik nedeniyle tekrarlanan isten uzaklasmalarindan sonra ise dönüslerinde talep etmeleri halinde ise dönüs muayenesi yaparak eski görevinde çalismasi sakincali bulunanlara mevcut saglik durumlarina uygun bir görev verilmesini tavsiye etmek,
2.18. Bulasici hastaliklarin kontrolü için yayilmayi önleme ve bagisiklama çalismalarinin yani sira gerekli hijyen egitimlerini vermek, gerekli muayene ve tetkiklerinin yapilmasini saglamak,
2.19. Isyerindeki saglik gözetimi ile ilgili çalismalari kaydetmek, is güvenligi uzmani ile isbirligi yaparak is kazalari ve meslek hastaliklari ile ilgili degerlendirme yapmak, tehlikeli olayin tekrarlanmamasi için inceleme ve arastirma yaparak gerekli önleyici faaliyet planlarini hazirlamak ve bu konulari da içerecek sekilde yillik çalisma plani hazirlamak.
ç) Egitim, bilgilendirme ve kayit;
2.20. Çalisanlarin is sagligi ve güvenligi egitimlerinin ilgili mevzuata uygun olarak planlanmasi konusunda çalisma yaparak isverenin onayina sunmak ve uygulamalarini yapmak veya kontrol etmek,
2.21. Isyerinde Ilkyardim ve acil müdahale hizmetlerinin organizasyonu ve personelin egitiminin saglanmasi çalismalarini ilgili mevzuat dogrultusunda yürütmek,
2.22. Yöneticilere, is sagligi ve güvenligi kurulu üyelerine ve çalisanlara genel saglik, is sagligi ve güvenligi, hijyen, bagimlilik yapan maddelerin kullaniminin zararlari, kisisel koruyucu donanimlar ve toplu korunma yöntemleri konularinda egitim vermek, egitimin sürekliligini saglamak,
2.23. Çalisanlari isyerindeki riskler, saglik gözetimi, yapilan ise giris ve periyodik muayeneler konusunda bilgilendirmek,
2.24. Is sagligi ve güvenligi çalismalari ve saglik gözetimi sonuçlarinin kaydedildigi yillik degerlendirme raporunu is güvenligi uzmani ile isbirligi halinde hazirlamak.
d) Ilgili birimlerle isbirligi;
2.25. Saglik gözetimi sonuçlarina göre, is güvenligi uzmani ile isbirligi içinde çalisma ortaminin gözetimi kapsaminda gerekli ölçümlerin yapilmasini önermek, ölçüm sonuçlarini degerlendirmek,
2.26. Üyesi olarak görev yaptigi is sagligi ve güvenligi kuruluyla isbirligi içinde çalismak,
2.27. Isyerinde is sagligi ve güvenligi konularinda bilgi ve egitim saglanmasi için ilgili taraflarla isbirligi yapmak,
2.28. Is kazalari ve meslek hastaliklarinin analizi, is uygulamalarinin iyilestirilmesine yönelik programlar ile yeni teknoloji ve donanimin saglik açisindan degerlendirilmesi ve test edilmesi gibi mevcut uygulamalarin iyilestirilmesine yönelik programlarin gelistirilmesi çalismalarina katilmak,
2.29. Çalisma Gücü ve Meslekte Kazanma Gücü Kaybi Orani Yönetmeligine göre meslek hastaligi ile ilgili saglik kurulu raporlarini düzenlemeye yetkili hastaneler ile isbirligi içinde çalismak, is kazasina ugrayan veya meslek hastaligina yakalanan çalisanlarin rehabilitasyonu konusunda ilgili birimlerle isbirligi yapmak,
2.30. Is sagligi ve güvenligi alaninda yapilacak arastirmalara katilmak,
2.31. Gerekli yerlerde kullanilmak amaciyla is sagligi ve güvenligi talimatlari ile çalisma izin prosedürlerinin hazirlanmasinda is güvenligi uzmanina katki saglamak,
2.32. Bir sonraki yilda gerçeklestirilecek is sagligi ve güvenligiyle ilgili faaliyetlerin yer aldigi yillik çalisma planini is güvenligi uzmaniyla birlikte hazirlamak,
2.33. Isyerinde görevli çalisan temsilcisi ve destek elemanlarinin çalismalarina destek saglamak ve bu kisilerle isbirligi yapmak.
3. DIGER HUSUSLAR
3.1. Sözlesme asamasinda Çalisma ve Sosyal Güvenlik Bakanligi tarafindan verilen Isyeri Hekimligi Belgesinin asli veya onayli tipki çekimi, dosyasina konulmak üzere Idareye sunulacaktir. Sözlesmenin imzalanmasini müteakip 3 takvim günü içinde yer teslimi yapilarak fiilen ise baslanmasi saglanacaktir.
3.2. Isin süresi; 3 (üç) aydir.
3.3. Idare tarafindan, is yeri hekiminin çalisma süresi gerekli görülmesi durumunda 1 (bir)?er ay süre ile uzatilabilir.
3.4. Hakedis ödemeleri, toplam sözlesme bedelinin ayliga tekabül eden meblagi üzerinden her ay yapilacaktir.
3.5. Teklif verecek firmalar, sartname kapsaminda belirtilen islerin tümünün yapilmasi kaydiyla götürü bedel fiyat vereceklerdir.
4. DENETIM VE MUAYENE METODLARI:
4.1. Yapilacak isin kontrol ve muayenesi 4734 sayili Kamu Ihale Kanununun Hizmet Isleri Muayene ve Kabul Yönetmeligine uygun yapilacaktir.
4.2. Is yeri hekimligi hizmeti, aylik çalisma süreleri ilgili Yönetmelik 12?inci madde kapsami geregince yürütülecek olup Isyeri hekimligi hizmetleri ile ilgili Idare tarafindan onaylanmak üzere firma tarafindan çalisma programi sunulacak olup hizmet süreleri onayli program üzerinden aksatilmadan sürdürülecektir.
4.3. Idare tarafindan, Isyeri Hekiminin çalismalarini yürütebilmesi amaciyla çalisma odasi tahsis edilecektir.
4.4. Idare tarafindan, mesai saatleri içinde isyeri hekimligi hizmetleri ile ilgili çalisma ve kontrollerde kullanilmak üzere ihtiyaç duyulacak araç tahsisi yapilacaktir.
5. YARARLANILAN DÖKÜMANLAR:
5.1. 10/06/2003 Resmi Gazete tarihli, 4857 sayili Is Kanunu,
5.2. 30/06/2012 Resmi Gazete. tarihli, 6331 sayili Is Sagligi ve Güvenligi Kanunu,
5.3. 20/07/2013 Resmi Gazete tarihli, Isyeri Hekimi ve Diger Saglik Personeli Görev, Yetki, Sorumluluk ve Egitimleri Hakkinda Yönetmelik,
5.4. 18/12/2014 Resmi Gazete tarihli, Isyeri Hekimi ve Diger Saglik Personeli Görev,Yetki, Sorumluluk ve Egitimleri Hakkinda Yönetmelikte Degisiklik Yapilmasina Dair Yönetmelik
6. IS BU TEKNIK SARTNAME BU MADDE DAHIL 6 (ALTI) MADDEDEN IBARETTIR
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde hizmetler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz istanbul.bakonarim@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 216 3202527 /2830
İlgili harcama talimatı no: 115
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | - | ISTANBUL BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI IS YERI HEKIMLIGI HIZMET ALIMI ISI | AD | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|