• İhale No
    2020/408496
  • İhale Adı
    İTÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğüne bağlı yemekhanelerde 01/10/2020-31/03/2021 tarihleri arasında kullanılmak üzere Taze Meyve ve Sebze alımı işi
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Eylül 2020 11:00
  • İdare
    İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Ağustos 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

İTÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğüne bağlı yemekhanelerde 01/10/2020-31/03/2021 tarihleri arasında kullanılmak üzere Taze Meyve ve Sebze alımı işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/408496
1-İdarenin
a) Adı : İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : ITÜ Rektörlügü Idari ve Mali Isler Daire Baskanlig Ayazaga Yerleskesi 34469 Maslak SARIYER/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2122853095 - 2122853974
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : İTÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğüne bağlı yemekhanelerde 01/10/2020-31/03/2021 tarihleri arasında kullanılmak üzere Taze Meyve ve Sebze alımı işi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 34 Kalem Taze Sebze ve Meyve Çeşitleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Mallar sözleşme imzalanmasına müteakip istenen günlerde, istenen miktarlarda ve istenen çeşitlerde partiler olarak Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemek İşletmeleri Şube Müdürlüğü Ayazağa Yerleşkesi 75. Yıl Öğrenci Sosyal Merkezi Yemekhanesi ambarlarına iş günü ve iş saatlerinde saat 08.30-10.00 arasında teslim edilerek istiflenecektir. Yüklenici firmaya depolama ve istifleme için ayrıca ücret ödenmeyecek olup mal teslimatının gecikmesi nedeniyle alınan düzeltici eylem kararlarının masrafları yüklenici firmaya ait olacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 Ekim 2020 tarihinden itibaren işe başlanıp 31 Mart 2021 tarihine kadar Teknik Şartnamenin 6.3. maddesine göre teslimat yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi : 01.10.2020


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 03.09.2020 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İTÜ Ayazağa Yerleşkesi Rektörlük Binası Satınalma ve İhale Komisyonu Toplantı Odası Maslak-Sarıyer/İSTANBUL


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

İstekli firma yaş sebze ve meyve işi ile uğraştığına dair Hal Müdürlüğünden alacağı işyeri tahsis belgesini ibraz edecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SİVRİ BİBER 1.300 kilogram
DOMATES 2.800 kilogram
HAVUÇ 6.500 kilogram
BAL KABAĞI 400 kilogram
PAZI 700 kilogram
KURU SOĞAN 3.700 kilogram
GÖBEK SALATA 3.000 kilogram
MAYDANOZ 300 kilogram
PATATES 11.000 kilogram
PATLICAN 2.700 kilogram
SARIMSAK 10 kilogram
HIYAR 1.500 kilogram
ROKA 2.200 kilogram
DOLMALIK BİBER 700 kilogram
DEREOTU 100 kilogram
TAZE KABAK 4.200 kilogram
TAZE NANE 15 kilogram
KIRMIZI LOLOROSSO 150 kilogram
TAZE FESLEĞEN 5 kilogram
KÜLTÜR MANTARI 1.000 kilogram
KAPYA BİBER 400 kilogram
BEYAZ LAHANA 3.500 kilogram
KIRMIZI LAHANA 350 kilogram
TURP 300 kilogram
KEREVİZ 700 kilogram
PIRASA 3.000 kilogram
KIRMIZI PANCAR 300 kilogram
TAZE SOĞAN 100 kilogram
SEMİZOTU 200 kilogram
ARMUT 4.000 kilogram
ELMA 4.500 kilogram
MANDALİNA 3.000 kilogram
PORTAKAL 4.500 kilogram
LİMON 100 kilogram
01 Eylül 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/408496
İptal Nedeni : Diğer - Kovid 19 pandemisinin ülkemizdeki vaka sayısında son günlerde yaşanan artış trendi nedeniyle yüz yüze eğitimin bir süre daha başlayamama ihtimali hâsıl olduğundan; sözleşme ile bir yüklenime girerek tazminat vb. maddi kayıpların önüne geçmek ve kamu zararı oluşturmamak adına 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 16. maddesine istinaden ihalemiz iptal edilmiştir.
İptal Tarihi : 31 Ağustos 2020

02 Eylül 2020

İHALE İPTAL İLANI
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2020/408496
1- İdarenin
a) Adresi:ITÜ Rektörlügü Idari ve Mali Isler Daire Baskanlig Ayazaga Yerleskesi 34469 Maslak SARIYER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2122853095 - 2122853974
c) Elektronik posta adresi:imid@itu.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :14.08.2020 - 4171
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:31.08.2020
4- İptal nedeni veya nedenleri

Kovid 19 pandemisinin ülkemizdeki vaka sayısında son günlerde yaşanan artış trendi nedeniyle yüz yüze eğitimin bir süre daha başlayamama ihtimali hâsıl olduğundan; sözleşme ile bir yüklenime girerek tazminat vb. maddi kayıpların önüne geçmek ve kamu zararı oluşturmamak adına 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 16. maddesine istinaden ihalemiz iptal edilmiştir.