• İhale No
    1936060
  • İhale Adı
    İZMİR ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM HASTANESİ VERİ MERKEZİ KURULUMU HİZMET TEMİNİ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    İstisna - Kapsam Dışı
  • İhale Tarihi
    08 Ekim 2019 17:00
  • İdare
    TÜRKSAT UYDU HABERLEŞME KABLO TV VE İŞLETME A.Ş.
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Onay Tarihi: 
Perşembe, Eylül 26, 2019

TÜRKSAT UYDU HABERLEŞME KABLO TV VE İŞLETME A.Ş.

İZMİR ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM HASTANESİ 

VERİ MERKEZİ KURULUMU HİZMET TEMİNİ

 

1.     Şirket Bilgileri:

a. Adres                         : Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı / ANKARA 

b. Telefon Numarası      : 0 (312) 925 59 00

c. Faks Numarası          : 0 (312) 925 29 00

d. E-posta adresi           : vmydsatinalma@turksat.com.tr

e. İlgili                            : Veri Merkezleri Yönetimi Direktörlüğü Satın Alma Birimi 

 

2.    Satın Alma Konusu: 

İzmir Çiğli Bölge Eğitim Hastanesi Veri Merkezi Kurulumu Hizmet Temini’dir. 

 

3.     Satın Almaya Katılma Koşulları: 

  1. İstekliler, Satın Alma Dokümanlarını Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı / ANKARA adresindeki, Veri Merkezleri Yönetimi Direktörlüğü'nden (KDV dahil) 1.000,00 TL bedel karşılığı temin edebilirler. (Bu bedel; Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş.’ye ait, T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şubesindeki 44733440-5161 nolu hesap numarasına İzmir Çiğli Bölge Eğitim Hastanesi Veri Merkezi Kurulumu Hizmet Temini” açıklamalı olarak yatırılacaktır.) IBAN NO: TR31 0001 0017 4544 7334 4051 61
  2. Satın almaya teklif verecek olan isteklilerin, Türksat A.Ş. tarafından onaylı Satın Alma Dokümanı’nı bedeli karşılığında temin etmesi zorunludur.
  3. Satın Alma Dokümanları ücretsiz olarak Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı / ANKARA adresinde, Veri Merkezleri Yönetimi Direktörlüğü'nde görülebilecektir.

 

4.    Satın Alma İçin Son Teklif Verme Tarihi:

07/10/2019 Pazartesi günü saat 17.00’dir. Satın almaya teklif verecek olan istekli firmalar tekliflerini, Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı / ANKARA adresindeki Evrak birimine Veri Merkezleri Yönetimi Direktörlüğü adına teslim edeceklerdir. Belirtilen gün ve saatten sonra verilen teklifler kabul edilmeyecektir.

Satın alma dosyası elden teslim edilecektir, posta veya kargo ile gönderilen teklif dosyaları dikkate alınmayacaktır.

 

5.    Satın Alma Tarihi Ve Yeri:

09/10/2019 Çarşamba günü saat 14.30’da Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı / ANKARA adresindedir. 

 

6.    Söz konusu satın almaya ilan usulü ile çıkılmış olup, Şirketimize verilen teklifler üzerinden Satın Alma Dokümanı’ndaki şartları taşıyan istekliler ile aynı zaman ve mekân içerisinde açık eksiltme veya kapalı teklif veya pazarlık veya her üç yöntem ile birden satın alma yapılabilecektir.

 

7.   Şirketimiz, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine tabi değildir. Şirketimiz, satın almayı yapıp yapmamakta, iptal etmekte, ertelemekte, satın alma konusu işi alıp almamakta ve satın alma işi ile ilgili tekliflerin Şirketimiz için en uygun olanını tayin ve tespit ederek dilediğine vermekte serbesttir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
07 Ekim 2019

 Onay Tarihi: 

Cuma, Ekim 4, 2019

İZMİR ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM HASTANESİ 

VERİ MERKEZİ KURULUMU HİZMET TEMİNİ 

04/10/2019 TARİHLİ ZEYİLNAME

 

26/09/2019 tarihinde Türksat A.Ş. web sayfasında ilan edilen İZMİR ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM HASTANESİ VERİ MERKEZİ KURULUMU HİZMET TEMİNİ satın almasına ait Teknik Şartnamenin 3.274.38.394.39.44.39.8,4.39.144.39.154.40.34.40.54.40.208.1.5 maddelerinde ve İdari Şartnamenin 5.1.b)5.1.c) maddelerinde aşağıdaki değişikler yapılmıştır.

 

·     Teknik Şartname’nin 3.27 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek herbir omurga anahtara kurumun elinde hali hazırda mevcut olan birer adet sunucu ağ anahtarı stack yapıda çalıştırılacak olup, yedekleme yapısına dahil edilecektir.” ifadesi,

 

“Teklif edilecek herbir omurga anahtara ile aynı marka ve aynı işletim sistemine sahip “Switching” kapasitesi en az 180 Gbps, “Forwarding” kapasitesi en az 130 Mpps,  üzerinde en az 48 adet 10/100/1000 RJ45 Bakır ve 4 adet 1/10G SFP+ port, yığınlama bant genişliği en az 40 Gbps olan 2 (iki) adet sunucu ağ anahtarı stack yapıda çalıştırılacak şekilde teklife dahil edilecek ve ağ yedeklemesinde kullanılacaktır. Server katmanı her bir sistem odasında 1’er adet anahtardan oluşmalıdır. Her bir anahtar, omurga anahtarlarına en az 10G hızında aktif-aktif çalışacak şekilde bağlı olmalıdır. Bu yapının kurulması için gereken donanım, lisans ve kabloların tamamı teklife dahil edilmelidir.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·    Teknik Şartname’nin 4.38.39 maddesinde belirtilen;

“Üreticinin original yönetim yazılımı teklife dahil edilecektir. Bu yönetim yazılımı teklif edilecek cihazları merkezi olarak yönetebilmeli ve konfigürasyonlarını yapabilmelidir. Cihazlardan otomatik olarak konfigürasyon ve yazılım yedeklemesi yapabilmeli ve scriptler çalıştırabilme özelliğine sahip olmalıdır. Ara yüzünden cihazların topoloji çizimlerini oluşturabilmeli ve bağlantılarını otomatik olarak ekleyebilmelidir.” ifadesi,

 

“Üreticinin original yönetim yazılımı teklife dahil edilecektir. Bu yönetim yazılımı teklif edilecek cihazları merkezi olarak yönetebilmeli ve konfigürasyonlarını yapabilmelidir. Cihazlardan otomatik olarak konfigürasyon ve yazılım yedeklemesi yapabilme özelliğine sahip olmalıdır.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.39.4 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek harici veri depolama sistemi üzerinde en az 32 GB DRAM tabanlı önbellek bulunmalıdır.” ifadesi,

 

Teklif edilecek harici veri depolama sistemi üzerinde en az 16 GB DRAM tabanlı önbellek bulunmalıdırşeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.39.8 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek veri depolama sistemi üzerinde en az 36 adet her biri en az 12TB 7200 rpm NL-SAS disk olmalıdır” ifadesi,

 

“Teklif edilecek veri depolama sistemi üzerinde en az 32 adet her biri en az 12TB 7200 rpm NL-SAS disk olmalıdır.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.39.14 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek veri depolama sistemi, istendiği takdirde sisteme eklenebilecek SSD’lerin önbellek olarak kullanımını desteklemelidir. SSD önbellek kapasitesi 4TB’a kadar yükseltilebilmelidir. Bu özellik için ek bir lisans gereksinimi olmayacaktır.” ifadesi,

 

Teklif edilecek veri depolama sistemi, istendiği takdirde sisteme eklenebilecek SSD’lerin önbellek olarak kullanımını desteklemelidir. SSD önbellek kapasitesi 4TB’a kadar yükseltilebilmelidir. Bu özellik için ek bir lisans gereksinimi olmayacaktır. Bu madde teklif edilen cihazda desteklenmiyorsa, ilave 6 adet 1.92 TB SSD disk verilmelidir.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.39.15 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek harici veri depolama sisteminde en az 4 adet her biri en az 16 Gbps bant genişliğini destekleyen ve fiber kanal bağlantıya imkan tanıyan sunucu bağlantı portu, ve iSCSI için kullanılabilen en az 4 adet en az 10 Gb SFP+ sunucu bağlantı portu olacaktır.” ifadesi,

 

“Teklif edilecek harici veri depolama sisteminde en az 4 adet her biri en az 16 Gbps bant genişliğini destekleyen ve fiber kanal bağlantıya imkan tanıyan sunucu bağlantı portu ve iSCSI için kullanılabilen en az 4 adet en az 10 Gb SFP+ ve/veya  RJ45 sunucu bağlantı portu olacaktır.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.40.3 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek sunucu RDIMM, LRDIMM ve NVDIMM bellek tipini desteklemelidir ve sunucu üzerinde en az 24 adet bellek yuvası bulunmalıdır. Sunucunun 3TB’a kadar toplam bellek desteği bulunmalıdır. Sunucu üzerinde 2666MT/s hızında, en az 8 adet 16GB RDIMM bellek modülü kullanılarak toplam 128GB bellek bulunmalıdır.” İfadesi,

 

“Teklif edilecek sunucu RDIMM, LRDIMM ve NVDIMM bellek tipini desteklemelidir ve sunucu üzerinde en az 24 adet bellek yuvası bulunmalıdır. Sunucunun 3TB’a kadar toplam bellek desteği bulunmalıdır. Sunucu üzerinde 2666MT/s hızında, en az 16 adet 16GB RDIMM bellek modülü kullanılarak toplam 256GB bellek bulunmalıdır.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 4.40.5 maddesinde belirtilen;

“Teklif edilecek sunucu üzerinde elektrik kesilmesine karşı pil korumalı üzerinde en az 2GB uçucu olmayan bellek bulunan RAID denetleyicisi bulunmalıdır. RAID kartı donanımsal olarak RAID 0/1/5/10/50/60 yapabilme yeteneğine sahip olmalıdır” ifadesi,

 

“Teklif edilecek sunucu üzerinde elektrik kesilmesine karşı pil veya benzeri bir teknoloji ile korumalı üzerinde en az 2GB uçucu olmayan bellek bulunan RAID denetleyicisi bulunmalıdır. RAID kartı donanımsal olarak RAID 0/1/5/10/50/60 yapabilme yeteneğine sahip olmalıdır” şeklinde değiştirilmiştir,

 

·     Teknik Şartname’nin 4.40.20 maddesinde belirtilen;

“Sunucular ile beraber Microsoft 2016 Server Standart lisans verilmelidir. Lisans teklif edilen her bir sunucudaki 20 adet çekirdeği de kapsamalıdır.” ifadesi,

 

“Sunucular ile beraber Microsoft 2016 Server Standart lisans verilmelidir. Lisans teklif edilen her bir sunucudaki 40 adet çekirdeği de kapsamalıdır.” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     Teknik Şartname’nin 8.1.5 maddesinde belirtilen;

“Yüklenici, garanti süresince (3 yıl) kurulan sistemler ile ilgili olarak en az haftada bir olmak kaydıyla ayda 4 (dört) defa bakım işlemi yapacaktır. Bakım işlemleri kapsamında, sistemlerin tüm fonksiyonlarının ve bağlantılarının aktif ve çalışabilirliği kontrol edilecek ve İdareye bakım kontrol raporu düzenli olarak sunulacaktır. Ayrıca firma garanti süresi boyunca 7/24 uzaktan veya yerinde destek hizmeti verecektir.” ifadesi,

 

“Yüklenici, garanti süresince (3 yıl) kurulan sistemler ile ilgili olarak en az iki haftada bir olmak kaydıyla ayda 2 (iki) defa bakım işlemi yapacaktır. Bakım işlemleri kapsamında, sistemlerin tüm fonksiyonlarının ve bağlantılarının aktif ve çalışabilirliği kontrol edilecek ve İdareye bakım kontrol raporu düzenli olarak sunulacaktır. Ayrıca firma garanti süresi boyunca 7/24 uzaktan veya yerinde destek hizmeti verecektir.”şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     İdari Şartname’nin 5.1. b) maddesinde belirtilen;

“Teklif Dosyası Teslimi Son Tarihi ve Saati: 07/10/2019 tarihi, saat 17:00” ifadesi,

 

“Teklif Dosyası Teslimi Son Tarihi ve Saati: 08/10/2019 tarihi, saat 17:00” şeklinde değiştirilmiştir.

 

·     İdari Şartname’nin 5.1. c) maddesinde belirtilen;

“Satın Alma / Pazarlık Toplantısı Tarihi ve Saati: 09/10/2019 tarihi, saat 14:30” ifadesi,

 

“Satın Alma / Pazarlık Toplantısı Tarihi ve Saati: 10/10/2019 tarihi, saat 10:30” şeklinde değiştirilmiştir.