• İhale No
    1757361
  • İhale Adı
    İZMİR LOJİSTİK SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ İŞYERLERİNDE LOJİSTİK HİZMETLERİNİN (6 İŞÇİ) YÜRÜTÜLMESİ HİZMET ALIMI YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    05 Aralık 2018 15:00
  • İdare
    TCDD TAŞIMACILIK A.Ş. İZMİR ARAÇ BAKIM SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    04 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Başlık Değer
İHALEYİ YAPACAK BİRİM İZMİR ARAÇ BAKIM SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ
İHALE YETKİLİSİ Murat DURKAN (Servis Müdürü)
İHALE SORUMLUSU PERSONEL Ekrem ABAY
İHALE ADRESİ İZMİR ARAÇ BAKIM SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ UMURBEY MAH.ŞEHİTLER CAD. 1491 SOK. NO: 2/2 ALSANCAK-KONAK/İZMİR
TELEFON VE FAKS NO 0 232 464 31 31-71543 0 232 463 66 23
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ izmiraracbakim@tcddtasimacilik.gov.tr
TCDD TAŞIMACILIK A.Ş. WEB ADRESİ www.tcddtasimacilik.gov.tr
İLAN TARİHİ 14-11-2018 07:14:06
İHALE TARİHİ VE SAATİ 05-12-2018 15:00:00
ŞARTNAME BEDELİ 50,00-₺
İHALE USULÜ AÇIK İHALE USULÜ-(KİK)
İHALENİN KONUSU HİZMET ALIMI
DOSYA NUMARASI (İKN Nosu) 2018/582830

İHALE DETAYI

Notlar
İZMİR ARAÇ BAKIM SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ  BANKA HESAP NUMARALARI
BANKA VE ŞUBE ADI                                               : İBAN NO                                            :
TC ZİRAAT BANKASI /İZMİR ŞB./ İZMİR TR31 0001 0001 3779 1166 2450 19
T HALK BANKASI /ALSANCAK ŞB./İZMİR TR68 0001 2009 7310 0013 0000 18
T. VAKIFLAR BANKASI / ALSANCAK ŞB./İZMİR TR91 0001 5001 5800 7305 4032 45
İhale İlanı

İHALE İLANI

LOJİSTİK HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD TAŞIMACILIK A.Ş. LOJİSTİK DAİRESİ BAŞKANLIĞI İZMİR LOJİSTİK SERVİS MÜDÜRLÜĞÜ


İzmir Lojistik Servis Müdürlüğüne Bağlı Alsancak-Bandırma-Biçerova-Denizli-Manisa-Uşak Lojistik Müdürlük/Şefliklerinde Lojistik Hizmetlerinin 6 personel ile 12 ay süreyle Yürütülmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2018/582830

1-İdarenin

a) Adresi

:

Umurbey Mahallesi Şehitler Caddesi 1491 Sokak No: 2/2 35220 ALSANCAK KONAK/İZMİR

b) Telefon ve faks numarası

:

2324643131 - 2324636623

c) Elektronik Posta Adresi

:

izmiraracbakim@tcddtasimacilik.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

6 personel 01.01.2019/31.12.2019 tarihleri arasından 12 ay süre ile Personel Çalıştırılmasına dayalı Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer

:

Alsancak Lojistik Müdürlüğü, Bandırma Lojistik Müdürlüğü, Biçerova Lojistik Müdürlüğü, Manisa Lojistik Müdürlüğü, Uşak Lojistik Müdürlüğü Ve Denizli Lojistik Şefliği

c) Süresi

:

İşe başlama tarihi 01.01.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

Umurbey Mah. 1491 Sokak No:2/2 35220 Alsancak - Konak / İzmir

b) Tarihi ve saati

:

05.12.2018 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1. Kamu veya Özel sektörde yapılan personel çalıştırılmasına dayalı Yardımcı hizmetler (Gümrükleme, Destek hizmetleri, Zabıta, İtfaiye, Hasta ve Ziyaretçi Yönlendirme, Tıbbi Sekreterlik)  hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Araç Bakım Servis Müdürlüğü (7 Nolu Oda adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Lojistik Servis Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

 

 

BELGELER

Başlık Değer
İDARİ ŞARTNAME Dosyayı indirmek için tıklayın.
İDARİ SÖZLEŞME Dosyayı indirmek için tıklayın.
TEKNİK ŞARTNAME VE EKLERİ Dosyayı indirmek için tıklayın.
STANDART FORMLAR Dosyayı indirmek için tıklayın.

NOT: BU SİTEDE YAYIMLANAN BİLGİLER, ASIL BELGENİN YERİNE GEÇMEZ, YAYIMLANAN BELGELER İLE ORİJİNAL İHALE BELGELERİ ARASINDAKİ FARKLILIKLARDA ORİJİNAL BELGE GEÇERLİDİR. BURADAKİ BİLGİLER SADECE BİLGİ AMAÇLIDIR. İHALE DOKÜMANI OLARAK KULLANILAMAZ.

MALZEMENİN ÖZELLİKLERİ

Başlık Değer
MALZEME ADI  
MALZEME CİNSİ  
MİKTARI  

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim