• İhale No
    2010/519261
  • İhale Adı
    İzmir Vergi Dairesi Başkanlığına bağlı 23 Hizmet Binasının 2011 Yılı 12 Ay (01.01.2011-31.12.2011) için 64 işçi ile Genel Temizlik Hizmetlerinin yaptırılması işi
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI İzmir Vergi Dairesi Gelir İdaresi İdari ve Mali İşler Müdürlüğü

İzmir Vergi Dairesi Başkanlığına bağlı 23 Hizmet Binasının 2011 Yılı 12 Ay (01.01.2011-31.12.2011) için 64 işçi ile Genel Temizlik Hizmetlerinin yaptırılması işi.
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/519261
1-İdarenin
a) Adresi:Cumhuriyet Bulvarı No:5 Kat:7 Konak/İZMİR 35250
b) Telefon ve faks numarası:2324416753 - 2324839370
c) Elektronik Posta Adresi:imimd@izmirvdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):Bu bent boş bırakılmıştır.

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:1)Başkanlık hizmet binası (Konak/İZMİR), 2)Başkanlık Ek Hizmet binası (Konak/İZMİR), 3)Balçova -Dokuz Eylül VDM. (Üçkuyular/İZMİR), 4)Ege VDM. (Yenişehir/İZMİR), 5)Konak VDM. (Basmane/İZMİR), 6)Şirinyer-Taşıtlar-Kadifekale VDM. (Buca/İZMİR), 7)Karşıyaka VDM. (Karşıyaka/İZMİR), 8)Basmane VDM. (Basmane/İZMİR), 9)Gaziemir VDM. (Gaziemir/İZMİR), 10)Çakabey VDM. (Pasaport/İZMİR), 11)Yamanlar-Çiğli VDM.(Karşıyaka/İZMİR), 12)Bornova -Belkahve VDM. (Bornova/İZMİR), 13)Kordon VDM. (Alsancak/İZMİR), 14)Kemeraltı VDM.(Konak/İZMİR), 15)Vergi Denetmenleri Büro Başkanlığı B Blok (Basmane/İZMİR), 16)Denetim Grup Müdürlüğü hizmet binası (Basmane/İZMİR), 17)Kemalpaşa VDM. (Kemalpaşa/İZMİR), 18)Torbalı VDM. (Torbalı /İZMİR), 19)Çeşme VDM.(Çeşme /İZMİR), 20)Urla VDM.(Urla/İZMİR), 21)Menemen VDM.(Menemen /İZMİR), 22)Menderes VDM. (Menderes/İZMİR), 23)Tire VDM.(Tire /İZMİR)
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Cumhuriyet Bulvarı No:5 Kat:7 Konak/İZMİR
b) Tarihi ve saati:23.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekliler, ihale son başvuru tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistem Belgesini sunacaklardır.



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Personel çalıştırılmasına dayalı olarak ihale edilen her türlü hizmet alımı.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Cumhuriyet Bulvarı No:5 Kat:7 Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Cumhuriyet Bulvarı No:5 Kat:7 Konak/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
DispanserZ Katlama Havlu Kağıt (Çift Katlı beyaz) 200'lü 1,00 3685,00 Paket
ArapSabunu 1,00 16,00 Kg
SaplıYer Fırçası 1,00 128,00 Adet
Faraş 1,00 128,00 Adet
WCFırçası 1,00 404,00 Adet
LavaboFırçası 1,00 404,00 Adet
PlastikYer Çek Sırıklı 1,00 64,00 Adet
YerÇek Lastiği 1,00 128,00 Adet
CamÇek Sil Metal (35 cm) 1,00 128,00 Adet
CilaPedi (43 cm) 1,00 6,00 Adet
PlastikKova 1,00 128,00 Adet
PaspasDemiri 1,00 128,00 Adet
NemliPaspas Yedeği (Hav ve Tüy Bırakmayan Pamuk İplikli 60 cm) 1,00 128,00 Adet
PVCTemizlik Maddesi 1,00 140,00 Kg
SıvıEl Sabunu 1,00 990,00 Kg
CamTemizleme Sıvısı-Deterjan 1,00 145,00 Kg
OdaParfümü 1,00 101,00 Kg
AhşapKoruyucu Temizlik Deterjanı 1,00 92,00 Kg
KristalizeCila 1,00 40,00 Kg
CilaYüzey Temizlik ve Bakım Maddesi 1,00 20,00 Kg
WCKoku Giderici 1,00 404,00 Adet
TuvaletKağıdı (Çift Katlı Beyaz)12 Rulolu 200 Yaprak 1,00 1432,00 Paket
Çöptorbası (Büyük Boy-kalın tip dayanıklı) 75 x 90 1,00 500,00 Paket
Çöptorbası (Orta Boy-kalın tip dayanıklı) 55 x 90 1,00 555,00 Paket
ÇamaşırSuyu 1,00 720,00 Kg
MineralliSıvı 1,00 230,00 Kg
GenelTemizlik Deterjanı 1,00 920,00 Kg
KirSözkücü-Çözücü 1,00 230,00 Kg
TemizlikEldiveni (Kalın Tip İçi Pamuklu) 1,00 64,00 Adet
IslakMop Yedekli 1,00 128,00 Adet
TozBezi (Hav ve Tüy Bıkarmayan Mikrofiber Bez) 1,00 192,00 Adet
TemizlikPersoneli (12 Aylık) 64,00 12,00 İşçix ay