• İhale No
    2012/99590
  • İhale Adı
    JENERATÖR VE LED ÇEVRE AYDINLATMA ARMATÜRÜ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ağustos 2012 10:30
  • İdare
    YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU İNŞAAT EMLAK DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Hakkari
  • Yayın Tarihi
    31 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


JENERATÖR VE LED ÇEVRE AYDINLATMA ARMATÜRÜ SATIN ALINACAKTIR
İnşa a t E mla k Da ire si B a ş ka nlığ ı
Hakkari Yurt Müdürlüğüne Prime Güçte 300kva Gücünde Jeneratör Ve 62 Adet Led Çevre Aydinlatma Armatürü Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/99590
1-İda re nin
a) Adresi : Kibris Cad. No:4 06604 Çankaya Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3124301780 - 3124300802
c) Elektronik Posta Adresi : siteyonetim@kyk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hakkari Yurt Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşmenin imzalanması ve idarece işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 60(Altmış) takvim günü içerisinde işi bitmiş olarak teslim edecektir. Yüklenici; işi ihale dokümanına
uygun olarak teslime hazır hale getirdiğini idareye bildirmesinden itibaren idarece en kısa zamanda komisyon oluşturularak en geç 5 (beş) iş günü içerisinde muayene ve kabul işlemlerine başlanır. Komisyon yapılan işin ihale dokümanına uygun yapılıp yapılmadığını tespit eder, uygunluğun tespitinden sonra düzenlenecek kabul raporuna istinaden iş teslim alınır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kıbrıs Cad. No:4 Kurtuluş Ankara
b) Tarihi ve saati : 15.08.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Bilim Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi ve Garanti Belgesi
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Ürünlere ait TSEK Kalite Uygunluk Belgesi
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler tedarik edecekleri LED armatürlere ve jeneratörlere ait orjinal katalogları (katalogların üzeri ve arkası, ayrıca ihalenin üzerinde kalması halinde tedarik edilecek LED armatür ve jeneratörlere ait teknik bilgilerin yer aldığı modeller istekli tarafından işaretlenecek, imzalanacak ve kaşelenmiş olacaktır.) teklif dosyası içerinde sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kıbrıs Cad. No:4 Kurtuluş
Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kıbrıs Cad. No:4 Kurtuluş Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle