• İhale No
    2011/44085
  • İhale Adı
    Jeneratör
  • Sektör
    Akü, Jeneratör ve Güç Kaynağı ve Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    Ardahan Ünversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
JENERATÖR SATIN ALINACAKTIR
Ardahan Ünversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Jeneratör
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/44085
1-İdarenin
a) Adresi:ATATÜRK CAD. MİLLİ EGEMENLİK PARKI KARŞISI 1 75000 ARDAHAN MERKEZ ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası:4782116464 - 4782116436
c) Elektronik Posta Adresi:ercangulturk@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ardahan Üniversitesi Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı

Teslimat : Sözleşme imzalanmasına mütaakip 45 takvim gündür.
c) Teslim tarihi: İstekli firma teknik şartnameye aykırı olmamak üzere İdarenin 2(iki) kalem jeneratör ve ekipmanları ihtiyacını eksiksiz olarak karşılayacaktır. Teslim Yeri: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı yetkililerinin göstereceği kullanım noktalarıdır.
Teslimat : Sözleşmenin imzalanmasına mütaakip 45 takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ardahan Üniversitesi İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi
b) Tarihi ve saati:18.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


 İstekliler, kendilerine veya yetki aldıkları firmaya ait TSE'nin ''Hizmet Yeterlilik Belgesi'' veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın ''Satış Sonrası Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi''ne sahip olmalıdır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Jeneratörün bakım, onarım ve işletilmesi için gerekli dokümanlar jeneratörle birlikte Türkçe olarak verilecektir. Kabul komisyonu bu bilgileri yetersiz görürse istekli istenen dokümanları hazırlayarak idareye vermekle yükümlüdür.



Çalışma ve bakım el kitabı dizelin ve alternatörün basit tamir kitabı, tüm sistemin elektrik-elektronik komple bağlantı şeması , kumanda panosu açık devre şeması sistemin kumanda ve kontrolünde her türlü ünitenin çalışma şekli, arıza arama ve giderme akış diyagramları gibi dokümanlar verilecektir.


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


- ISO9000-9001

-ISO14001

- ISO18001 belgelerini teklif dosyasında idaremize sunacaklardır

 


4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


- Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi

- Sanayi Bakanlığı Yetkili Servis Belgesi

- TSE İmalata Yeterlilik Belgesi

- TSEK Uygunluk Belgesi

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü -İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
180 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Vakıflar Bankası Ardahan Şubesi
TR910001500158007295265581 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
400 kVA standby güçte dizel Jeneratör, otomatik transfer panosu 3*150mm2+70 kesitinde güç bağlantı kablosu 10 metre 1,00 Adet
150 kVA standby güçte dizel Jeneratör, otomatik transfer panosu Ses izolasyon kabini 3*70mm2 +35 kesitinde güç bağlantı kablosu 100 metre 1,00 Adet