• İhale No
    2010/525706
  • İhale Adı
    KABLOSUZ HEMŞİRE VE ACİL KOD ÇAĞRI SİSTEMİ İLE BİLGİ İŞLEM BİRİMİ İÇİN DEMİRBAŞ
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KABLOSUZ HEMŞİRE VE ACİL KOD ÇAĞRI SİSTEMİ İLE BİLGİ İŞLEM BİRİMİ İÇİN DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Yunus Emre Devlet Hastanesi

KABLOSUZ HEMŞİRE VE ACİL KOD ÇAĞRI SİSTEMİ İLE BİLGİ İŞLEM BİRİMİ İÇİN DEMİRBAŞ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/525706
1-İdarenin
a) Adresi:ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. 23 26190 TEPEBAŞI ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası:2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi:yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup yüklenici / yükleniciler uhdesinde kalan ürün / ürünleri işe başlama tarihinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içinde teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati:10.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:


1. Kısım: Kablosuz Hemşire Ve Acil Kod Çağrı Sistemini oluşturan ürünlere ait CE belgesi ve istekliye ait  ISO 9001-2008 bulunmalıdır.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif ettikleri ürün/ürünler ve/veya sistemi oluşturan parçaların teknik özelliklerini gösteren bir katoloğunu ve/veya cd'sini ihale dokümanına koyacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
65 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZİRAAT BANKASI ESKİŞEHİR MERKEZİ ŞUBESİ
İBAN NO:
TR850001000117493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KABLOSUZHEMŞİRE VE ACİL KOD ÇAĞRI SİSTEMİ ALIMI 1,00 SİSTEM
VERİTABANI SUNUCUSU 1,00 ADET
DOMAİNKONTROL SUNUCUSU 1,00 ADET
HARİCİDİSK BİRİMİ 1,00 ADET