• İhale No
    2011/184627
  • İhale Adı
    KABLOSUZ KAPALI DEVRE KAMERA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Aralık 2011 15:00
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ Su ve Kanalizasyon İdaresi ASKİ Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    28 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KABLOSUZ KAPALI DEVRE KAMERA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Ada na Su Ve K a na liza sy o n İda re si A s ki Ge nel M üdürlüğ ü
Seyhan ve Yüreğir Atıksu Arıtma Tesislerine Kablosuz Kapalı Devre Kamera Sistemi Kurulması Mal Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/184627
1-İda re nin
a) Adresi : Cemalpaşa Mah. Ethem Ekin Sok. No: 16 01120 Seyhan Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3224571025 - 3224579719
c) Elektronik Posta Adresi : info@adana-aski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Seyhan ve Yüreğir Atıksu Arıtma Tesisleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme süresi içerisinde iş, yerinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü 1.Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.12.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Garanti süresi boyunca tüm parçalı bakım, onarım ve kurulum hizmetleri bu işin kapsamında yapılacaktır. Yüklenici garanti süresinin bitmesini müteakip, sözleşme tarihinden başlamak üzere 10 yıl süre ile satın alınan cihaza ait yedek parça ve malzemeleri ile bakım ve tamirini kullanıcının talebi üzerine ücret mukabili temini ve arızanın giderilmesi ile mükelleftir.
Kurulacak sistemin garanti süresi içinde, cihazlar üzerinde İdare tarafından talep edilecek her türlü konfigürasyon değişikliği Yüklenici tarafından ücretsiz yapılacaktır.
Sistemlerin bakım ve onarımı için sarf edilecek tüm malzeme ve yedek parça (kullanılan alet ve edevat dahil) Yüklenici garanti süresince ücretsiz karşılanacaktır.
Yüklenici, koruyucu bakım takvimini önceden yıllık takvimler şeklinde sunacaktır.
Sistemlerin bakım için kapatıldığı ve açıldığı zamanlar, Yüklenici ve İdare yetkililerince ortak bir tutanakla tespit edilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen donanımların sistemin güvenlik ve elektromanyetik uyumluluğunu gösterir CE ile birlikte TÜV veya FCC veya TSEK kalite belgeleri beyan edilmelidir. Teklif edilen donanımlar (Kameralar, Kayıt cihazı, Kablosuz Antenler, Kontrol Keyboard) için verilecek olan TSEK belgesinde teklif edilen marka, model bilgileri bulunmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Yüklenici, ihale kapsamında kurduğu veya teslim ettiği tüm cihaz - malzemenin envanterini (birim fiyatı, markası, modeli, modülü ve seri numaralarını) liste halinde ve elektronik ortamda İdare'ye teslim edecektir. Cihazların üzerine takılması gereken seçenekli ek malzemeler (dağılım listesine göre) liste halinde İdare'ye teslim edilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Yurt genelinde kurulmuş tüm kapalı devre kamera kayıt kontrol sistemleri, mobese sistemleri, kameralı güvenlik sistemleri bu iş için benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Seyhan Atıksu Arıtma
Tesisi Seyhan/Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ Genel Müdürlüğü Yazı İşleri ve Kararlar Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhale yetkilisi tarafından bu iş için yeterli katılımın olmadığı ve bu sebeple gerekli rekabetin sağlanamadığı gerekçesiyle ihale iptal edilmiştir.
Diğer