• İhale No
    2011/82870
  • İhale Adı
    KAÇAK VE USULSÜZ SU KULLANIMLARININ TESPİTİ, SAYAÇ SÖKME TAKMA VE SU AÇMA- KESME HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Su, Gaz, Elektrik Dağıtım ve İşletme Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Temmuz 2011 14:00
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ Su ve Kanalizasyon İdaresi ASKİ Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    17 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KAÇAK VE USULSÜZ SU KULLANIMLARININ TESPİTİ, SAYAÇ SÖKME TAKMA VE SU AÇMA- KESME HİZMETİ ALINACAKTIR
Ada na Su Ve K a na liza sy o n İda re si A s ki Ge nel M üdürlüğ ü
Kaçak ve Usulsüz Su Kullanımlarının Tespiti, Sayaç Sökme Takma ve Su Açma-Kesme Hizmet Alım İşi, hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/82870
1-İda re nin
a) Adresi : Cemalpaşa Mh. Ethem Ekin Sk. No:16 01120 Seyhan Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3224576767 - 3224579719
c) Elektronik Posta Adresi : www.adana-aski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana Büyükşehir Belediyesi ASKİ Hizmet Alanı.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 365(Üçyüzaltmışbeş) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Cemalpaşa Mh. Ethem Ekin Sk. No:16 01120 Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 18.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,
b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Makine Teçhizat ve diğer ekipman adı Asgari Sayısı Özellikleri
Büroda Kullanılacak PC Bilgisayar
5 Teknik şartnamenin 2. maddesinde belirtilen özellikler
Büroda Kullanılacak PC Bilgisayar
Yazıcısı
5 Teknik şartnamenin 2. maddesinde belirtilen
özellikler
GPRS Uyumlu Cep Telefonu
100 Teknik şartnamenin 2. maddesinde belirtilen özellikler
Cep Telefonu GPRS on-line iş emri iletişimi
100 Teknik şartnamenin 2. maddesinde belirtilen özellikler
Termal Tip Yazıcı (bluetooth özellikli)
100 Teknik şartnamenin 2. maddesinde belirtilen özellikler
1. Grup Araç
1 Teknik şartnamenin 5. maddesinde belirtilen özellikler
2. Grup Araç
9 Teknik şartnamenin 5. maddesinde belirtilen özellikler
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
a)İçmesuyu Kaçak ve Usulsüz Su Kullanımlarının Tespiti, Sayaç Sökme-Takma ve Su Açma-Kesme hizmet
işleri,
b)Doğalgaz Kaçak ve Usulsüz Su Kullanımlarının Tespiti, Sayaç Sökme-Takma ve Su Açma-Kesme hizmet
işleri,
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ Genel Müdürlüğü
Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Kalemi. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ASKİ Genel Müdürlüğü Hizmet Binası 1. Kat Genel Evrak ve Yazı İşleri
Kalemi. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
1. Sayaç Sökme-Takma ve Su Açma-Kesme Yöneticisi 2,00 12,000 AdamxAy
1.2.Sayaç Sökme-Takma ve Su Açma-Kesme Koordinatörü 2,00 12,000 AdamxAy
1.3. Sayaç Sökme-Takma, Su Açma-Kesme, Kaçak Su Tespit ve Sayaç Saha Personeli 96,00 12,000 AdamxAy
2.Cihaz ve Diğer gereçler 2.1.Büroda Kullanılacak PC Bilgisayar Kira Bedeli (5 Adet X 12 Aylık) 60,000 Adet
2.2.Büroda Kullanılacak PC Bilgisayar Yazıcısı Kira Bedeli (5 Adet X 12 Aylık) 60,000 Adet
2.3.GPRS Uyumlu Cep Telefonu Kira Bedeli. (100 Adet X 12 Aylık) 1200,000 Adet
2.4.Cep Telefonu GPRS on-line iş emri iletişim bedeli (100 Adet X 12 Aylık) 1200,000 Adet
2.5.Termal Tip Yazıcı (bluetooth özellikli) Kira Bedeli (100 Adet X 12 Aylık) 1200,000 Adet
3. Ulaşım ve Araç Giderleri 3.1_1. Grup Araç Kira Bedeli (1Adet X 12 Aylık) 12,000 Adet
3.2._2.Grup Araç Kira Bedeli (9 Adet X 12 Aylık) 108,000 Adet
3.3._1.Grup Araç Yol Bedeli 250,000 km
3.4._2.Grup Araç Yol Bedeli 10000,000 km
3.5.Personel için KENTKART Bedeli. (günlük 6 biniş X 365 günlük X 100 personel) 219000,000 Biniş