• İhale No
    2011/105447
  • İhale Adı
    KAKAOLU FINDIK EZME
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Temmuz 2011 14:00
  • İdare
    KOCAELİ MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    13 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KAKAOLU FINDIK EZME
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Muharebe Hizmet Destek
Eğitim Komutanlığı
Kakaolu Fındık Ezme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/105447
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupınar Mah. Sakıp Sabancı Cad. No:134 41058 Kartepe
Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623732221 - 2623732603
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom_muhhizdesegt@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
internet adresi (varsa)
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. Tük.129 Mal Say.lığı Sakıp Sabancı
Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasını müteakip, idare tarafından yükleniciye ayrıca bir işe başlama tebligatı gönderilmeyecek olup; sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlatılacaktır. İşin süresi 15 (Onbeş) (rakam ve yazıyla) takvim günüdür. 48.1.2. Yüklenicinin teslim programı : Taahhüt konusu mal/mallar işe başlama talimatının tebliğini müteakip, 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde, Tük-129 Mal Say.?lığına (Köseköy) teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. (Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı Kh. ve Des.Gr.K.lığı Tük. 129 Mal Say.lığı, idari şartnamenin 2.1.c. maddesinde yazılı miktarı aşmayacaktır.) 48.1.3. Teslim etme,
teslim alma şekil ve şartları 48.1.3.1. Yüklenici mal/malları, işe başlama tarihinden itibaren idari şartnamenin 48.1.2 maddesinde belirtilen teslim süresi içerisinde teslim edecektir. 48.1.4. Taksit Teslim Süresinden Önce Veya Sonra Mal Alımı İçin; Alınacak mal defaten alınacağından dolayı bu madde uygulanmayacaktır. 48.1.5. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise tip idari şartnamenin 51 nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34?üncü
maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 48.1.6. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kat?i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 48.1.7. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene
raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir. 48.1.8. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. Her taksit dönemi içinde uygun çıkmayan
mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 48.1.9. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idari şartnamenin 51 nci maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. 48.1.10. Uygun çıkmayan malların yerine yeniden getirilen malların muayene
sonucunun da olumsuz çıkması durumunda yüklenici idarenin
deposundaki malın tamamını 5 (beş) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için o taksit toplamı para tutarının 0,0002 (onbinde ikisi) nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha
edilmesinden dolayı alıcı birlik/kurum sorumlu tutulamaz. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde tahsil edilecektir. 48.1.11. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kat?i kabulü yapılmadan müteakip taksit/taksitlerin kat?i kabulü yapılırsa kat?i kabulü yapılanların bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİSK?nun 22 nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, duyusal, kimyasal, mikrobiyolojik vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçların uygun çıkması halinde kat?i kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz. Yüklenici bu hususları peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi
No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 22.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler alımı yapılacak ürünle ilgili Ürün Kalite Belgesi olarak,
a. TSE Belgesi veya
b. Türk Standartları Enstitüsünden alınan Uygunluk raporu veya c. Ürüne ait TSEK Belgesi (Kalite Uygunluk Belgesi) veya
d. Ürünün Avrupa Standartlarına (EN) veya uluslar arası standartlara (ISO veya EIC) uygunluğunu gösteren Deney Raporu (Yurt dışından gelen ürünlerde, deney raporunun yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesiyle düzenleyen laboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkedeki T.C. Elçilik / Konsolosluğu tarafından onaylı veya Apostille kaşeli belge) veya
e. Yurt dışından gelen ürünlerde ürün üzerindeki CE veya e veya E işareti ve işaretle ilgili belgeler verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 Köseköy / Kartepe / Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim