• İhale No
    2011/142133
  • İhale Adı
    KALOİRFER YAKITI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2011 09:00
  • İdare
    Fethiye Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    14 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KALOİRFER YAKITI SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Fethiye Devlet Hastanesi
Tüpraş 615 kaloirfer yakıtı alım alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/142133
1-İdarenin
a) Adresi : Akaraca Mahallesı Mustafa Kemal Bulvarı 196 48300 Fethiye
Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2526133547 - 2526133545
c) Elektronik Posta Adresi : info@fethiyedh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Fethiye Devlet Hastanesi kalorifer deposuna teslim
c) Teslim tarihi : Sözlemeye müteakip 01.01.2012 tarihinde alıma başlanacak olup,31.12.2012 tarihinde bitecektir. a) Fethiye Devlet hastanesi Baştabibliği Akarca mahallesi Mustafa Kemal Bulvarı no,.196
Fethiye Adresinde 2012 yılı için ısınma sisteminde kullanılacak Tüpraş 615 kalorifer yakıtı idarenin ihtiyacı nispetinde, yakıt depolarına idarenin belirleyeceği miktarlarda teslimatı yüklenici firma tarafından yapılacaktır. b) Hastanenin ihtiyacı olan Kalorifer yakıtı yükleniciye yazılı, telefonla veya faks ile sipariş verilecektir. Siparişin verildiği tarihi müteakip en geç 24 saat içinde teslim etmek zorundadır. c) Yakıt tartıya girmeden önce yüklenici firma Hastanemiz Baştabipliğine önceden haber verecek ve Hastanemizin yetkili elemanları hazır bulunacaktır. d) Hastanemiz Ambar memurluğunca sipariş edilen yakıt teslimatları mesai saatleri içerisinde (09.00 – 15.00 arasında) yüklenici temsilcisinin de hazır bulunmasıyla yakıt; Hastanemizce oluşturulan komisyon huzurunda yakıt depolarına boşaltılacaktır. Alınacak yakıtın nakli esnasındaki gerekli taşıma ve boşaltma izinleri yüklenici firma tarafından alınacaktır. e) Yakıt, Hastanemizin görevlendirdiği personel nezaretinde yine Hastanemiz tarafından kararlaştırılan kantarda, tankerlerin kalorifer yakıtı Hastanemiz depolarına boşaltmadan önce ve tanker boşaldıktan sonra aynı kantarda ''Kg'' olarak tartılarak teslim alınacaktır. Tartı miktarı arasındaki fark teslim alınmış yakıt olarak kabul edilecektir. f) Alıcı; gerekli gördüğü takdirde (dolu
veya boş) tekrar tartım yaptırabileceklerdir. Bu işlemlerden doğabilecek masraflar satıcıya aittir. Elle yazılan kantar fişi kabul edilmeyecektir. Ancak, tartı fişlerinin elektronik kantardan çıkması halinde imzalı tartı fişi kabul edilecektir. Kantar fişindeki miktar fatura tanziminde esas alınacaktır. Tartı işlemine ait kantar masrafı ile görevli personelin kantara götürülmesine ve getirilmesine ait masraflar firma tarafından karşılanacaktır. g) Teslimat Ölçü ve Ayarlar TÜPRAŞIN mührünü taşıyan sayaçlı tankerlerle
yapılacaktır. Boşaltma esnasında yakıtın sıcaklık derecesi standartlar ölçüsünde olacaktır. Ödemeler ''Kg'' fiyatı üzerinden yapılacaktır.
Yakıtın ''Kg'' miktarı, aracın plakası Teslim Alma Tutanağına elle yazılacak, alıcı ve satıcı yetkilileri tarafından imzalanacaktır. h) Teslimat sırasında her tankerden en az üç numune alınıp mühürlenecektir. Birden fazla tanker aynı zamanda geldiğinde her birinden numune alınacak ve (harman yapılan yakıttan üç numune alınabilir) bu durum numune alma tutanağına yazılacaktır. (Ancak bu duruma kaç tankerden numune alınmış ve harman yapılmışsa analiz raporu uygun çıkmadığında bütün tankerlerdeki yakıtlar uygun kabul edilmeyecek ve satıcı itiraz edemeyecektir.) Numune alma işlemi şu şekilde yapılır. Karton kutu içine Cam Şişe ve
numune alma tutanağı konularak kutunun ağzı kapatılır ve üzeri alıcı ve satıcı tarafından imzalanır. Kilidi bozulmuş numuneler
geçersizdir. Hastanemiz bu numuneleri analiz yaptırmaya lüzum
görürse dilediği yerde muayene ve kontrol ettirebilir. Buna ait masraflar satıcıya ait olacaktır. Alıcı gerekli görürse bu numuneyi istediği laboratuarda analiz ettirmek üzere satıcıya verebilir ve satıcı masrafları kendisine ait olmak üzere bu numuneyi mührü bozulmadan alıcının istediği laboratuarda analizini yaptırıp analiz raporunu alıcıya teslim edecektir. ı) Satıcının yakıt depolarına teslim edeceği akaryakıttan dolayı meydana gelecek brülör arızaları ile
zarar görecek tüm malzeme ve müştemilatın meydana gelecek zararlar vb. bedelleri yüklenici firma tarafından ödenecektir. Arızaların İdare tarafından bildirilmesine müteakip, 24 içerisinde ücretsiz olarak yapılacaktır. i) Analize gönderilmediği halde kullanım sırasında bozuk olduğu tespit edilen kalorifer yakıtı yüklenici tarafından depodan çekilerek (Depoda bulunan tüm yakıt ) derhal değiştirilecektir ve çekilen akaryakıtla ilgili numuneler analize gönderilecektir. j) Alınacak akaryakıtın İdari ve Teknik Şartname ile Sözleşme Tasarısında belirtilen şartları taşıyıp taşımadığı istenilen zamanlarda kontrol ettirilecektir. Kontrol işleminin yapılmasına ait akaryakıtın alınması, muayene ve tahlil edilecek yere götürülmesi, tahlil ve muayene bedelleri ile buna ait diğer giderler yükleniciye aittir. k) Satıcı teslim ettiği akaryakıtın hangi rafineriden alındığını alıcıya belgelemek zorundadır.(Dolum yaptığı araca ait rafineri ürün teslim fişini, sevk irsaliyesi, fatura vb. belgeleri alıcıya getirecektir.) l) Teslim esnasında numune kapları kullanılmamış standart boy en az bir litrelik cam şişe olacak ve numune kapları yüklenici tarafından temin edilecektir. Numune Kaplarının önceden temin edilmesi yüklenicinin sorumluğunda olup hiçbir şartla unutma veya başka bir sebep öne sürülmeyecektir.Kazanlar ve brolürlerin çalışmadan önceki
bakımları yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Akarca mahellesi Mustafa Kemal Bulvarı no.196 Fethiye/Muğla
b) Tarihi ve saati : 11.10.2011 - 09:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1)İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu ise; Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Teklif sahibinin Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu olduğunu gösteren belge,
2) İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi ise; Teklif sahibinin Bayisi olduğu kuruluş dan verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu'nun Bayisi olduğuna dair Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesi,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve özel sektöre akaryakıt ürünü veren firmalar
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Fethiye Devlet hastanesi
satın alma birimi Fethiye/Muğla adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 105 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İdarenin ve 3 noelu döner sermaye saymanlığının Fethiye Ziraat Bankası şubesinedki TR 770001000203383548925001 Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Fethiye Devlet Hastanesi Baştabibilği Satın alma birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tüpraş 615 kalorifer yakıtı 350000,000 kg