TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 21/02/2019’a kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 15.30’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı: Hatice MERSİN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360(üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlıteklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabulişlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecekolan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılıdöküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARAFAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. Lomber Drenaj Seti 1Adet
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Geçici olarak intraserebral sıvının drenajına imkan verecek şekildeolmalıdır.
2. Intraventriküler basıncın monitorizasyonuna ve ayarlanmasına imkanverecek donanımda olmalıdır.
3. Sistemde renk kodlu 2 adet 3 yollu musluk iğneli ve iğnesiz girişimkanı bulunmalıdır.
4. Sistemde damla haznesinin altında ve üstünde 2 adet, Torbanın altında1 adet olmak üzere toplam 3 adet klemp bulunmalıdır.
5. Sistemin etkin şekilde havalanmasını sağlayan ve filtrede pıhtılaşmayıönleyen hidrofobik güvenlik tıkacı olmalıdır.
6. Sistemde güvenli BOS drenajını sağlayacak 70cc lik damla haznesindenoluşan 1 ölçüm bölümü bulunmaktadır.
7. Sistemin 90 dereceden 180 dereceye kadar hareket etmesi durumundasıvının geri kaçışını (anti-reflü) önleyecek check valf bulunmalıdır.
8. Sistemde bos örneklemesi ve/veya sisteme ilaç verilmesine imkanverecek enjeksiyon bölümü bulunmalıdır.
9. Sistemde 700 ml hacminde drenaj torbası bulunmalıdır.
10. Sistemde mevcut Drenaj Torbasının hacmi 700 ml’den daha az kapasitelisetler için teklif veren firmalar toplam teslim edilen adet kadar ücretsizyedek torba vermeyi taahhüt etmelidir.
11. Sistemde toplam 2 metre uzunluğunda hasta hattı, bağlantılar, lüerkonektör bulunmalıdır.
12. Drenaj torbası dolması durumunda güvenli şekilde boşaltılabilecekyapıda olmalıdır.
13. Torba ve damlalık üzerinde mikropor gözenekli su geçirmez ventilasyonfiltresi bulunmalıdır
14. Ventriküler kateterin kanamalı durumlarda dahi tıkanma riskini en azaindiren geniş oval delikleri olmalıdır.
15. Ventriküler kateter 3.0 mm dış çapında, 1.6 mm iç çapında ve 350 mmuzunluğunda olmalıdır.
16. Ventriküler kateterin üzerinde her 1 cm’yi gösteren koyu renkliişaretler ve rakamlar olmalıdır.
17. Ventriküler kateteri sütur ile tespite imkan veren aparatbulunmalıdır.
18. Ventriküler kateter ve drenaj sistemi arasında güvenli bağlantıyaolanak veren lüer adaptör bulunmalıdır.
19. Sistemin en az 2 yıl miad süresi olmalıdır.
20. Ventriküler kateterle birlikte kılavuz teli ve eğimli trokarolmalıdır.
21. Sistem çift paketlemiş steril ambalajında ve koruyucu karton kutuiçinde olmalıdır.
22. Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerinüzerinde lot numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılanmalzemelerde bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nailcap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoralkomponent,tibial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternalve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olmasızorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilenmalzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe aitkayı kayıtları belgelemek zorundadır.
23. Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal BilgiBankası Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılanmalzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası,nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap,femoralkomponent , tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar,eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkodnumarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin SosyalGüvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturadagösterilecektir.
24.-İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzemefaturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbimalzeme birimine teslim edecektir.
25. Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’deyer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
|