TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 08/11/2019’a kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT**: (Saat 09:30’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HastaAdı: Ramazan ÇOBAN
MAL / İŞEAİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)- Ödemelermalların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşükfiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birimfiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İşidareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İşidarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal /İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklifmektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVANFİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermayeİşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 2337100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1. Dacron Düz Greft 1 Adet
Dacron Düz Greft Teknik Şartnamesi
1. Damar dacronyapıda ve woven örgü tekniğiyle üretilmiş olmalıdır.
2. Özel dikimisayesinde preclotting işlemi olmadan kan sızdırmaz yapıda olmalı, porositeyiengellemelidir.
3. Emdirilme işlemialdehit ve izosiyanata içermemelidir. Böylelikle dehidrotermal çapraz bağlıyapısı sayesinde kan sızdırmaz özellikte olmalıdır.
4. Pulsatilityi kaldırabilenkuvvetli ve kolay kullanımlı yumuşak dokuya sahip olmalıdır.
5. Dış yüzeyinkurçıllı yapısı düzgün doku oluşumunu desteklemeli ve iyileşmeyi destekleyiciincelikte olmalıdır.
6. Tromboz vetürbülans oluşumunu engelleyebilmesi için yumuşak geniş kıvrımlı tasarıma sahipolmalıdır.
7. Damrların çapı6 ile 38mm arasında ve uzunlukları 15cm,30cm ve 60cm ölçülerinde üretilmişolmalıdır.
8. Damarın dokumasıyarılmaya dilatasyona gerilmeye larşı dayanıklılığı sağlayan reverse lockinttarzında olmalı, anastamoz yapılacak noktada tiftiklenmemelidir.
9. Düzgün yerleştirmeyikolaylaştırmak için damar boyunca uzanan rado-opak çizgileri olmalıdır.
10. Özel bir sütür malzemesi gerektirmemelidir.
11. Son kullanma tarihinin bitmesine altı(6)ay kala ürünüteslim eden firma,ürünü yeni miatlılar ile değişimini yapmalıdır.
12. Teklif veren firma teklif ettiği ürünle ilgili numuneyiistem yapan kliniğe teslim ederek onay almalıdır.
13. Teklif vere firma teklif ettiği malzemelerin UBB ve ÜTSbilgilerini faturayla birlikte teslim etmelidir.
14. KV 1107 veya 1108
|