• İhale No
    2014/69192
  • İhale Adı
    KAMERALI GÜVENLİK SİSTEMİ (IP) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    KARATAY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    23 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KAMERALI GÜVENLİK SİSTEMİ (IP) SATIN ALINACAKTIR

KARATAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

IP Kameralı Güvenlik Sistemi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/69192
1-İdarenin
a) Adresi : Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 332 350 13 13 - 332 350 48 25
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 90-Ad.Kam,5-Ad. k.cihazı,4200-M. kab,1500-M. Cat 6 kab,70-Adet M.konv,35-Ad.kutu,50-Ad.pikteller,50-Ad. Pec kort,50-Ad. sonl. ve dev.Et.,30-Ad. direk,4000-M.Boru,4000-M. Kab, 3-Ad.tv,1-Ad. kabin,90-Ad. Adap,3-Ad. konv şase,70-Ad.LED Projek.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Belediyemiz Tatlıcak Tesisleri Karatay Konya
c) Teslim tarihi : İşin süresi 90 gün olup sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 75 (yetmiş beş) takvim günü içerisinde tüm sistemler çalışır durumda teslim edilecektir. Sistem teslim edildikten sonra 15 gün deneme süresi beklenecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karatay Belediye Başkanlığı - Encümen Salonu (1.Kat)
b) Tarihi ve saati : 16.07.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatay Belediye Başkanlığı - Plan ve Proje Müdürlüğü (5.Kat) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 165 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Konya Şubesi TR74 0001 5001 5800 7287 4527 31 İBAN Nolu hesaba veya Ziraat Bankası Konya Şubesi TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 İBAN Nolu hesaplardan birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatay Belediye Başkanlığı - Plan ve Proje Müdürlüğü (5.Kat) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dış Ortam Kamera 90 Adet
Nvr ıp kayıt cihazı 5 Adet
Fiber kablo 4.200 Metre
Cat 6 kablo 1.500 Metre
Medya konvertör fiber 70 Adet
Dış ortam 50x40 metal kutu 35 Adet
Fiber ek kaseti pikteller 50 Adet
Pec kort sc sc 50 Adet
Fiber sonlandırma ve devam ettirme 50 Adet
Kamere direkleri 30 Adet
Kangal Boru 60 lik 10 atü 4.000 Metre
Enerji Kablosu 4x4 antigron 4.000 Metre
102 ekran led tv (izleme monitörü) 3 Adet
Merkez rack kabin 32 u 1 Adet
Adaptör 12 V Dış ortam silikonlu 90 Adet
Medya konvertör şase 3 Adet
LED Projektör 70 Adet