• İhale No
    2011/73630
  • İhale Adı
    KAN SAYIM SOLÜSYONU SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    02 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KAN SAYIM SOLÜSYONU SATIN ALINACAKTIR
K o ca eli Üniv er sit esi Dö ner S er ma y e İş let me M üdürlüğ ü
Kan Sayım Solüsyonları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/73630
1-İda re nin
a) Adresi : eskı ıstanbul yolu 15.km prof.dr.bakı komsuoglu bulvarı izmit
kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623038100 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Koü hastanesi ayniyat - depo
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyder pey resmi siparişe istinaden 10(on) gün içerisinde teslim edilecektir. Teslimatlarda firma yetkilisinin bulunması zorunludur.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
Başhekimlik Toplantı Salonu Umuttepe Kampüsü İzmit Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 23.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. ilgili tüm ürünler sağlık bakanlığı tedavi hizmetleri genel müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelge hükümlerine uygun olmalıdır. sağlık bakanlığı tedavi hizmetleri genel müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesi gereği isteklilerin, tc ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankasına (titubb) kayıt veya bildirimi aranacaktır. isteklilerin, teklif edilen ürünün ve/veya cihazın imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün ve/veya
cihazın tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair titubb kayıt veya bildirimi aranacaktır. ayrıca ubb ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır. onaylı olmayan ürünler ve/veya cihazlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2. firma teklif verdiği kaleme ait barkodla ilgili firma bayii kodunu veya anabayi kodunu veya tedarikçi olduğunu gösterir belgeleri teklif dosyasında sunmalıdır
3. Sağlık bakanlığı tedavi hizmetleri genel müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesi gereği tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamındaki ihale konusu kitlerin ve/veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin titubb da tedarikçi firma altında sağlık bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı
aranacaktır. İstekliler tıbbi cihaz yönetmeliklerinin öngördüğü at belgelerini (ce/ec sertifikaları, uygunluk
beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
4. Özellikle genel laboratuvar amaçlı cihazlar olmak üzere tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler ve/veya cihazlar için titubb kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve ce vb belgeler aranacaktır.
5. Sağlık bakanlığı tedavi hizmetleri genel müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır.
6. Sosyal güvenlik kurumuna fatura edilebilir olan tüm tıbbi ürünlerin orjinal ürün numarasının 245 ile başlaması
halinde ilgili kalem değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
ihaleye katılacak olan firmalar bayilik belgesi ibraz etmek zorundadırlar.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
yüklenici firma, teknik servis sağlayacak eğitimli bir kadroya sahip olduğunu belgeleyecektir. teknik eleman ayda bir kez laboratuvara gelerek gerekli bakım ve kontrolleri yapacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
tedarik edilecek malların katalogları ve türkçe kullanım kılavuzları ihale dosyasına eklenecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Başhekimlik Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Tr 190001000554132216195001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik
olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Başhekimlik Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAN SAYIM SOLÜSYONU 350000,00 TEST