KANALİZASYON VE YAĞMURSUYU BACA KAPAĞI İLE IZGARASI SATIN ALINACAKTIR
B ursa B üy ükşehir B elediy esi B us ki Ge nel M üdürlüğ ü
4 kalem kanalizasyon ve yağmursuyu baca kapağı ile yağmursuyu ızgarası alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/86799
1-İda re nin
a) Adresi : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler- Osmangazi/Bursa
224-
b) Telefon ve faks numarası : 2702400/2702812/2702830/2702833/2702838/2702410/2702411 -
224-2339586/2702837
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yerli ve yabancı istekliler ile Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı istekliler için ambar teslimi olup, tüm nakliye, ulaşım, sigorta, vergi vb. masraflar yükleniciye aittir. Türkiye dışında faaliyet gösteren yabancı istekliler için Bursa BUSKİ ambar teslimi olup, tüm gümrük masrafları, gümrük vergileri, nakliye, ulaşım, sigorta vb. masraflar yükleniciye aittir. Ayrıca, gümrükleme işlemlerinden sonra BUSKİ ambarlarına kadar nakliyesi, boşaltılması ve sigorta işlemleri yüklenici tarafından yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : a) Yerli ve yabancı isteklilerce; sözleşmenin taraflarca imzalandığı tarihten itibaren teslimat (termin) programına uygun olarak partiler halinde 270 (İkiyüzyetmiş) takvim gününde teslim edilecektir. b) Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren her partide teslim edilecek malların miktarı aşağıda sunulan teslimat programı dahilinde
olacaktır. İşin süresi teslimat programı dahilinde 270 (İkiyüzyetmiş) takvim günüdür. Teslim Edilecek Malzemelerin Teslimat (Termin) Programı Yerli ve yabancı istekliler ile Türkiye'de yerleşik yabancı istekliler sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren; Malzemenin Adı Miktarı (Adet) 1. Parti Teslimat (30 Takvim Günü) 2. Parti Teslimat (60 Takvim Günü) 3. Parti Teslimat (90 Takvim Günü) 4. Parti Teslimat (120 Takvim Günü) 5. Parti Teslimat (150 Takvim Günü)
6. Parti Teslimat (180 Takvim Günü 7. Parti Teslimat (210 Takvim
Günü) 8. Parti Teslimat (240 Takvim Günü) 9. Parti Teslimat (270
Takvim Günü 1- Kanalizasyon baca kapağı GGG 50 D 400 10.800
1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 1200 2- Yağmursuyu baca kapağı GGG 50 D 400 6.000 700 700 700 700 700 700 700 700
400 3- Yağmursuyu ızgarası GGG 50 D 400 (90x55 cm) 3000 300
300 300 300 300 300 300 300 600 4- Yağmursuyu ızgarası GGG 50
D 400 (86x60 cm) 5000 500 500 500 500 500 500 500 500 1000
Adet teslim edilecektir. İdarenin yazılı talimatı dışında Yüklenici teslimat (termin) programına aynen uyacaktır. Yüklenici teslim süresi içinde malları BUSKİ Genel Müdürlüğü ambarlarına teslim edecek, karşılığında irsaliye veya benzeri belge düzenleyerek idare personelinin tarih ve imzasını alacaktır. 48.1.1. İhalenin yabancı isteklide kalması halinde İthal Malların Teslimatında Bulunması
Gereken Belgeler: Yüklenici ithal mallar için yüklemeyi takiben,
BUSKİ idaresine ve sigorta şirketine telgraf veya faksla sözleşme numarası, malların tanımı, miktarı, gemi konşimento numarası ve tarihi, yüklemenin yapıldığı liman, yükleme tarihi, boşaltmanın yapılacağı vs. dahil olmak üzere yükleminin tüm detaylarını bildirecektir. Yüklenici bir kopyası sigorta şirketi için olmak üzere aşağıdaki dokümanları BUSKİ Genel Müdürlüğüne postalayacaktır.
1- Malların tanımını, miktarını, birim fiyatını, toplam bedelini gösteren satıcı faturasının 3 adet aslı ve 7 adet sureti, 2- Ciro edilebilir, boş, navlun ödenmiştir ibareli konşimentonun aslı ve iki sureti ile ciro edilemez konşimentonun bir aslı. 3- Her bir paketin içindekilerin belirtildiği paketleme listesinin 10 adet aslı. 4- Sigorta belgesi aslı ve iki sureti. 5- Üretici firmanın/satıcının garanti belgesinin aslı ve iki sureti. 6- Gönderen faturasının navlun ödenmiştir ibaresi taşıyan fatura aslı ve iki sureti. 7- ATR-1 veya EUR-1 sertifikası aslı ve iki sureti. 8- Satıcının fabrika muayene raporu ve görevlendirilmiş muayene kuruluşu tarafından düzenlenmiş muayene belgesinin aslı ve bir sureti. 9- Menşe şahadetnamesinin aslı ile bir sureti, Yukarıdaki belgeler ile varsa gerekli olan diğer belgeler, mallar boşaltma limanına veya gümrük kapısına ulaşmadan bir hafta önce alıcı olan BUSKİ idaresinin eline geçmelidir, geçmediği takdirde ortaya çıkacak maddi zarardan yüklenici sorumludur. Malların karayolu ile nakliyesinde istenen belgeler karayolu nakliyesine uygun olacaktır.
3- İha lenin
Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-
a) Yapılacağı yer : Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı
Salonu.
b) Tarihi ve saati : 18.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İmalatçıya ait sanayi sicil belgesi,
b) İmalatçının üyesi olduğu meslek odası tarafından imalatçı adına düzenlenen kapasite raporu,
c) İmalatçının kayıtlı olduğu meslek odası tarafından imalatçı adına düzenlenen imalata yeterlilik belgesi, İstekliler yukarıdaki belgelerden birini sunacaklardır.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da
yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Sfero baca kapağı ve yağmursuyu ızgarası veya sfero dökümden mamül malzeme satışı yapmış olmak.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 220 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BUSKİ Genel Müdürlüğünün Türkiye Halk Bankası A.Ş. Heykel Şubesi Tr170001200929900045000001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler- Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Kanalizasyon baca kapağı GGG 50 D400 | 10800,000 | Ad. |
Yağmursuyu baca kapağı GGG 50 D400 | 6000,000 | Ad. |
Yağmursuyu ızgarası 90x55 cm. GGG 50 D400 | 3000,000 | Ad. |
Yağmursuyu ızgarası 86x60 cm. GGG 50 D400 | 5000,000 | Ad. |