ŞEHİT KORGENERAL İSMAİL SELEN YERLEŞKESİNDE İLAÇLAMA YAPILMASI PLANLANAN BİRİMLER ÇİZELGESİ
NO İLAÇLAMA YAPILACAK BİRİMLER İLAÇLAMA SIKLIĞI ALAN BÜYÜKLÜĞÜ (m2)
1 Personel Temin Başkanlığı binası 3 Ayda 1 defa 4.400
2 1 Nu.lı Nizamiye ve İhale Komisyon Başkanlığı binası 3 Ayda 1 defa 1.430
3 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı hizmet binası Ayda 1 defa 9.300
4 Jandarma Kriminal Daire Başkanlığı 3 Ayda 1 defa 6.392
5 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Öğretim Kurulları Başkanlığı 2 Ayda 1 defa 12.520
6 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı kütüphane binası. 2 Ayda 1 defa 3.500
7 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Kültür Sitesi binası. 3 Ayda 1 defa 3.600
8 Destek Kıtaları Komutanlığı Hizmet Binası ve yatakhane 2 Ayda 1 defa 10.000
9 Destek Kıtaları Komutanlığı yemekhanesi, gazinoları ve çöp toplama noktaları 15 günde 1 defa 18.900
10 Sera 15 günde 1 defa 454
11 Çamaşırhane Binası 2 Ayda 1 defa 1.400
12 Ulaştırma Tabur Komutanlığı 3 Ayda 1 defa 4.710
13 İstihkam Bölük Komutanlığı binası 3 Ayda 1 defa 103
14 İş Ocakları Binası. 3 Ayda 1 defa 1.500
15 Kışla Mutfağı ve mutfağın eklentileri, Muayene Kabul Komisyonu Başkanlığı, 415 No.lu Tşn. Mal Saymanlığı Depoları15 günde 1 defa 5.720
16 Bakım Onarım Komutanlığı Hizmet Binası İçerisinde Bulunan Odalar ile Çay Ocağı ve Tuvalet 3 Ayda 1 defa 856
17 Subay Eğitim Merkezi yemekhanesi, gazinoları ve çöp toplama noktaları 15 günde 1 defa 1.560
18 Subay Eğitim Merkezi Misafirhanesi. 2 Ayda 1 defa 5.200
19 Subay Eğitim Merkezi Dershaneleri 2 Ayda 1 defa 14.600
20 Şeh.Bnb.Serdar KÖKSOY amfisi 3 Ayda 1 defa 3.750
21 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi (ASEM 1) hizmet binası 2 Ayda 1 defa 12.000
22 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi (ASEM 1) yemekhaneleri, gazinoları ve çöp toplama noktaları 15 günde 1 defa 1.560
23 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi Koğuşları (ASEM 1) 2 Ayda 1 defa 5.200
24 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi (ASEM 2 ve 3) hizmet binası 2 Ayda 1 defa 14.288
25 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi (ASEM 2 ve ASEM 3) yemekhaneleri, gazinoları ve çöp toplama noktaları 15 günde 1 defa 3.120
26 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Astsubay Eğitim Merkezi Koğuşları (ASEM 2 ve ASEM 3) 2 Ayda 1 defa 10.400
27 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi İdari Birimler Başkan Yardımcılığı (Fakülte Dekanlığı) 2 Ayda 1 defa 6.300
28 Jandarma Müzesi 3 Ayda 1 defa 3.300
29 Spor Tesisleri Komutanlığı hizmet binası, spor tesisleri kompleksi (kapalı alanları) Ayda 1 defa 17.657
30 General alarm iskan tesisleri (Komutan Konutu) 2 Ayda 1 defa 150
31 2 Nu.lı Nizamiye binası 3 Ayda 1 defa 73
32 3.Nu.lı Nizamiye binası alt ve üst katı ile kontrol bölümü binası 3 Ayda 1 defa 60
33 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı ısı merkezleri (toplam 10 Adet farklı binaların alt katları) 2 Ayda 1 defa 1.000
34 Lojman Isı Merkezi 3 Ayda 1 defa 1.711
35 JUYEM I ve JUYEM II Kapalı alanları 3 Ayda 1 defa 5.907
36 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı 200 Tonluk Su Deposu ve 3000 tonluk su deposu Dış Alanı Ayda 1 defa 300
37 Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı 500 Tonluk Su Deposu ve Dış Alanı(3 adet) Ayda 1 defa 300
38 415 nu.lı Taşınır Mal Saymanlığı Yiyecek Depoları (547m2 si gıda deposu) 15 günde 1 defa 2.188
39 Cami binası 3 Ayda 1 defa 2.190
40 Çöp Toplama Noktaları (31 Adet) 15 günde 1 defa
41 Yerleşke Geneli Açık Alanı (Yol Güzergahları), Su birikimi Olan Noktalar ile 2 No.lu Nizamiye Yanındaki Gölet 2 Ayda 1 defa
HAŞERELERE VE/VEYA ZARARLI ORGANİZMALARA KARŞI İLAÇLAMA HİZMETİ ALIMINA AİT TEKNİK ÖZELLİKLERİ
(TEKNİK ŞARTNAMEDEN İDARİ ŞARTNAMEYE ATIF YAPILAN HUSUSLAR)
“KASIM 2010 TARİHLİ, GNKUR.DES.KT.GRP.K.-TED.KS.-001” VE “ARALIK 2015 TARİHLİ, GNKUR.DES.KT.GRP.K.-TED.KS.-001(EK-1) DEĞİŞİKLİK EKİ”
2.2. Kapsamı.
2.2.1. Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Şehit Korg. İsmail SELEN kışlası içerisinde konuşlu bulunan EK’ te yer alan Birlik ve Kurumların Haşere ve zararlı organizmalara karşı belirtilen periyotlarla ilaçlama faaliyetinin icrasını, sürekli kontrolünü ve uygun mücadele usullerinin yüklenici tarafından yerine getirilmesini kapsar.
3.1. Genel İstekler.
3.1.1. Haşere ve zararlı organizmalara karşı ilaçlama hizmet alımına ait hususlar alt maddelerde belirtildiği gibi olacaktır.
3.1.1.1. Haşere ve zararlı organizmalara karşı ilaçlama hizmeti yaklaşık 200000 M²
(ikiyüzbin metrekare) (+%20 ila -%20 oranında düşüş/yükseliş olabilir) alanda yapılacaktır.
3.1.1.2. Biyosidal Ürünler Yönetmeliğinde tanımlanmış ürün tiplerinin etkili olduğu zararlı organizma ve haşerelerden “Kapalı Alan Yürüyen Haşere, Kemirgen, Ergin Karasinek, Hamamböceği, Kalorifer Böceği, Larva ve Yiyecek Depolarında bulunan zararlılar ”ile “Açık Alanda Bulunan ve Uçan Haşereler” üzerinde etkili olacaktır.
3.1.1.3. Haşere ve zararlı organizmalara karşı ilaçlama işlemi sözleşme imzalanmasına mütakip 31 Aralık 2019’a kadar, her ayın 1 ila 25’i arasında, mesai günleri ve saatleri içerisinde EK’ te yer alan Birlik ve Kurumlarda yapılacaktır. İlaçlama faaliyeti EK’ te belirtilen süre ve adetler kadar yapılacaktır. Yüklenici, ilaçlama zamanlarını bir ay önceden idareyle koordineli olarak EK’ te belirtilen ilaçlama sıklıklarına riayet edecek şekilde belirleyecek ve ilaçlama sonrasında ilaçlama tarihi, ilaçlama yaptığı yerler ve ilaçlama sırasında kullandığı etken madde, yöntem ve malzemelere ilişkin her ayın son iş gününe kadar idareye yazılı rapor verecektir.
3.1.1.4. Hizmette kullanılacak biyosidal ürün miktarı haşere ve zararlı organizma ile mücadelede etkin olacak miktarda olmalıdır.
3.1.1.5. Hizmette kullanılacak ve mülkiyeti yüklenicide kalmak şartı ile kullanılacak araçların miktarı hizmette aksaklığa meydan verilmemek üzere yüklenici sorumluluğundadır.
3.1.1.6. Hizmet kapsamında en az 1 (Bir) mesul müdür veya gözetmen ile en az 1 (Bir) ilaçlama operatörü olacaktır. Mesul müdür veya gözetmen Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaçlama Usul ve Esasları Hakkındaki Yönetmelikle belirtilen meslek gruplarından (Veteriner Hekim, Biyolog, Ziraat Mühendisi, Kimyager vb.) olacak ve bu durum belgelenecektir.
3.1.1.7. Çalışma Kuralları;
3.1.1.7.1. İlaçlama işini yapacak personelin kıyafetleri İş Kanunu hükümlerine uygun olacak şekilde, ilaçlama personeli ilaçlama süresince maske, bone, eldiven, önlük ve tulum kullanacaktır.
3.1.1.7.2. Yüklenici, Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaçlama Usul Ve Esasları Hakkındaki Yönetmeliğe uygun olarak hareket edecektir.
3.1.1.7.3. Yüklenicinin tüm elemanları yüklenici tarafından düzenlenmiş, resimli, kimlik sahibinin adının ve görevinin kolayca okunabildiği yaka kartını görev süresince takacaktır.
3.1.1.8 Mesul müdür veya gözetmen ile ilaçlama operatörlerine çalışma ofisi, elbise değiştirme odası, dinlenme yeri kullanımı için yer tahsisi yapılmamıştır.
3.1.1.9. Kullanılan biyosidal ürün kalıntıları ile malzeme atıklarının bertarafı yüklenici tarafından yaptırılacaktır.
3.1.1.10. Hizmette kullanılacak biyosidal ürün miktarının öngörülmeyen nedenlerden dolayı yetersiz kalmasında yüklenici hizmetin devamlılığı ve sonuçları açısından ilave biyosidal miktarını karşılamakla yükümlüdür.
3.1.1.11. Yüklenici tarafından iş programına göre ilaçlama yapılmasından sonra düzenlenecek form kontrol teşkilatı ve birim yerlerindeki sorumlu personel tarafından imzalanacak olup düzenlenecek hizmet işleri kabul teklif belgesine eklenecektir.
3.1.1.12. Uygulayıcı “Biyosidal Ürün Uygulayıcı Belgesi” olacaktır.
3.1.9. Kalite Güvence ve Ürün kalite belgelerine ilişkin hususlar, yürürlükteki JGNK Mal Alımları Kalite Güvence Hizmetleri Yönergesinde yer alan esaslar dâhilinde ve aşağıda belirtilen şekilde olacaktır:
1. İlacın T.C. Sağlık Bakanlığı ruhsatı veya ithal izni
2. İlacın T.C. Sağlık Bakanlığınca onaylı Türkçe etiket örneği
3. İlacın ürün garanti ve aktif madde garanti belgeleri
4. İlacın ürün güvenlik belgesi (MSDS)
5. Yüklenici teknik şartname içerisinde istenen tüm belgelerin aslını ihale komisyonuna ibraz edecektir.
3.2.5. Hizmette kullanılacak biyosidal ürünlerin son kullanma tarihleri geçmiş olmayacaktır.
5.2. Muayene esnasında lüzumlu her türlü alet, araç, gereç, ortam, test ve ölçme cihazı/aleti, sarf malzemeleri, doküman, yardımcı personel ve muayene masrafları yüklenici tarafından temin edilecektir.
5.4. Muayane esnasında tasarım ve imalat hatası sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasardan yüklenici sorumluluğunda olacaktır.
(İMZALI) (İMZALI) (İMZALI)
HAŞERELERE VE ZARARLI ORGANİZMALARA KARŞI İLAÇLAMA HİZMETİ ALIMINA İLAVE EDİLECEK HUSUSLAR
1. Biyosidal ürün kokusuz ve buharlaşma özelliği ile uygulanacak yerlerde leke ve iz bırakmayacak türde ve ürün bilgileri etiketi bulunan orijinal ambalajında olacaktır.
2. Biyosidal ürün, insanlar ve evcil hayvanlar gibi hedef dışı canlıların tüketimini engellemek ve yanlış kullanımları önleme amaçlı gıda vb. maddelere benzemeyen kaplarda ve üzerinde uyarıcı etiketi bulunacak şekilde olacaktır.
3. Yüklenici, ilaçlama sırasında ilaçlama yaptığı birimde iş aktivitesini aksatmamasına ve hiçbir toksikolojik riskin oluşmayacağı bir zamanlamaya dikkat edecektir. Preparatın kullanılması sırasında ve sonrasında kullanılan preparata bağlı olumsuzluklardan (zehirlenme vb.) yüklenici sorumlu tutulacaktır.
4. Kaza ve zehirlenmelere karşı kullanılmak üzere ilaçlama yapan ekibin yanında kullanılan biyosidal ürünün antidotunu içeren bir ilk yardım çantası bulundurulacaktır.
5. Yüklenici ihtiyaç kadar fare istasyonunu bina ve depolara yerleştirecek ve kurulumu yapılan kemirgen yem istasyonları, darbeye dayanıklı ve kilitli olacaktır.
6. Biyosidal ürünlere ait yayında ve ürün etiketi üzerinde hangi zararlıya etken olduğuna dair bilgi bulunacaktır.
7. Zararlıların direnç kazanması durumunda idarenin isteği doğrultusunda kullanılan ilaçların etken maddesi değiştirilebilecektir.
8. Yüklenici, haşere, fare ve diğer zararlılar ile mücadele etmek, çoğalmasını önlemek ve kontrol altına almak ile yükümlüdür. Yapılan her ilaçlama uygulamasında Kontrol Teşkilatı ya da Gıda Kontrol ve Hijyen Subayı tarafından yürütülecek kontrol ve denetim hizmetleri neticesinde; yüklenici tarafından ilaçlama noktasında kontrol sağlanamamış ya da haşere miktarında artış olmuş ise yüklenici kontrol edilen ilaçlama noktasında tekrar önlem almak ve tekrar haşere ile mücadele hizmeti vermek ile mükelleftir.
9. Yüklenici, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası ve bu yasaya bağlı olarak çıkartılan ilgili tüm yönetmelikleri, yaptığı işle ilgili tüm mevzuatı bilerek işe başlamış, mevzuatta üzerine düşen tüm sorumlulukları üzerine almış olacaktır. Ayrıca, 4857 sayılı İş Kanunu, İş Sağlığı ve Sosyal Güvenlik Yasalarına dayalı, işçilerin her türlü özlük ve sosyal haklarını karşılamak, kazalardan korunma usul ve çarelerini personele öğretmek, iş emniyetini sağlamak, çalışma sırasında kullanılacak ve iş güvenliğini sağlayacak araç gereçleri bulundurmak ve kullanılmasını sağlamakla yükümlüdür. İhmal, itaatsizlik, tedbirsizlik veya ehliyetsiz işçiler kullanmaktan doğan kazalardan Yüklenici sorumludur.
10. Yüklenici firmanın çalışan personeli ve sorumlularının kışla içerisinde kazaya uğramaları, yaralanmaları ve hayatını kaybetmeleri halinde bütün sorumluluk Yükleniciye ait olacaktır.
11. Yüklenici firma çalışan ve sorumluları, başlarında idare tarafından belirlenmiş olan yetkili personel ve gerektiği hallerde nöbetçi amir bulunmaksızın, kendi inisiyatifine göre kışla içerisinde serbestçe hareket etmeyecek ve çalışma yapamayacak olup, sorumluluk alanları dışındaki alanlara girmeyecektir. Bu durumun ihlali sonucu yaşanacak olumsuzluklardan yüklenici firma sorumludur.
12. Yüklenici firma çalışan ve sorumluları, kışla içerisinde uygulanan genel kurallara riayet edecek, kışla içerisindeki hız sınırına uyacak (azami 30 km/s) genel ahlak kurallarını aşan hal ve hareketlerden sakınacaktır.
13. Yüklenici, çalıştıracağı personele ait kimlik fotokopisini ve kışla içerisine girişlerde kullanacağı aracın ruhsat fotokopisini sözleşmeyi imzalamaya müteakip idareye teslim edecektir.
14. İdare, EK’ te yer alan ilaçlama listesi ve sıklığını değiştirme hakkına sahiptir.
15. İdare yükleniciyi çağırdığı zaman, yüklenici 1-5 gün içinde müdahale etmekle mükelleftir.
HAŞERELERE VE ZARARLI ORGANİZMALARA KARŞI İLAÇLAMA HİZMETİ ALIMINDA KULLANILACAK İLAÇLARIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. Yüklenici, hizmeti, Halk sağlığı alanında haşerelere karşı ilaçlama usul ve esasları hakkında yönetmeliğe uygun olarak yürütecektir.
2. Hizmette kullanılacak biyosidal ürünler; T.C. Sağlık Bakanlığının biyosidal ürünler yönetmeliğine uygun T.C. Sağlık Bakanlığınca izin verilmiş ürünler olacaktır. Hizmette kullanılacak biyosidal ürünlerin formülasyonu, Sağlık Bakanlığından verilmiş ruhsat ile belgelendirilecektir.
3. Biyosidal ürünler, kullanma talimatında belirtilen talimatlar doğrultusunda hazırlanacak ve uygulanacaktır (Kullanımdan kaynaklanan zehirlenme ve benzeri durumlarda yüklenici firma sorumlu olacaktır.).
Kapalı Alanlarda Kullanılacak İlaçlar
1. İlaç bileşimi ilacın orijinal ambalajı üzerinde bulunan etikette belirtilmek koşulu ile aşağıdaki şekilde olmalıdır: Deltamethrin 50g/L veya %8 Permethrin en az %5 Alphacypermethrin ve %20 imidacloprid
2. İlacın aktif maddesi Türkiye’de Sağlık Bakanlığı’nca kalıcı reziduel insektisit olarak denenmiş olmalı ve etkili bulunmalıdır. Kalıcılık süresi en az 8 hafta sürmelidir ve Sağlık Bakanlığı’nın onayladığı etiket ile bu durum belgelenmelidir. Yüklenici bu hususu taahhüt edecektir.
3. İlaç uygulama yapılacak yerde leke, iz bırakmamalı ve boya, tahta, metal, plastik vb. malzemeye zarar vermemeli, kokusuz olmalıdır. Yüklenici bu hususu taahhüt edecektir.
4. İdare talep ettiği taktirde uçuşan vektörlerle mücadele kapsamında kapalı alanlara ihtiyaç kadar yapışkanlı uçuşan vektör istasyonları kuracaktır.
5. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır.
Fare Mücadelesinde Kullanılacak İlaçlar (Rodentisit)
1. İlaç antikoagulant etkili olmalı ve antidotu mevcut olmalıdır. Bu husus, yüklenici tarafından belgelendirilecektir.
2. İlaçların pratik ve güvenli kullanımı için gerekli üzerinde fare zehri ibaresi yazan ve kilitlenebilir nitelikte olan yem istasyonları yüklenici tarafından karşılanacaktır.
3. İlaç 10’ar gramlık pasta veya mum blok formülasyonunda ve en az 3 kg’lık plastik kutu ambalajlarda olmalıdır. Fare ve sıçanlarda yemden çekinmeye neden olmamalıdır. Yüklenici bu hususu taahhüt edecektir.
4. İlaç içerisinde, %0,0025 Difethialone veya %0,005 Flocoumafen veya %0,005 chlorophacinone, veya difenacoum bulunmalıdır. Bu husus orijinal ambalaj üzerindeki etikette bulunmalıdır.
5. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır.
6. İlacın insan ve hedef taşıyıcı canlılar tarafından yenmesini önlemek için formülasyonunda
DENATONYUM BENZOAT maddesi içermelidir. Bu husus orijinal ambalaj üzerindeki etikette bulunmalıdır.
Larva Mücadelesi ve Kullanılacak İlaçlar (Larvasit)
1. Larva ile mücadelede pulvarizatörlerle ilaçlama yapılacaktır.
2. Hizmet kapsamında, formülasyonu, en az %0.5 Pyriproxfen (Granül), veya en az %5 Spinosad (Granül veya Pellet) veya en az %5 Diflubenzuron (EC) öldürücü aktif maddelerden birisini içeren insektisitler kullanılacaktır. İnsektisitlerin özellikleri, yüklenici tarafından sağlık bakanlığınca verilen ruhsat ile belgelendirilecektir.
3. İnsektisitin kalıcılık süresi, en az 20 (yirmi) gün olacaktır. Yüklenici bu hususa ilişkin rapor sunacaktır.
4. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır
Ergin Sivrisinek Mücadelesi ve Kullanılacak İlaçlar
1. Hizmet kapsamında, Formülasyon, en az %30 D-Phenothrin veya en az %25 Permethrin , veya en az %10 Thiamethoxam, veya Deltamethrin maddelerinden birisini ve aktif maddenin yarısı kadar Tetramethrin düşürücü aktif madde içeren insektisitler kullanılacaktır. İnsektisitlerin özellikleri, yüklenici tarafından sağlık bakanlığınca verilen ruhsat ile belgelendirilecektir.
2. Mücadelede, açık alan için araç üstü atomizör, kapalı alan için pulvarizatör şeklinde ilaçlama yapılacaktır.
3. İdare talep ettiği taktirde uçuşan vektörlerle mücadele kapsamında kapalı alanlara ihtiyaç kadar yapışkanlı uçuşan vektör istasyonları kuracaktır.
4. Ürün hem açık hem kapalı alan uygulamalarında kullanılabilir nitelikte olmalı ve bu uygulamalarla ilgili dozları TC Sağlık Bakanlığı onaylı etiketinde yer almalıdır.
5. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır
Karasinek Mücadelesi ve Kullanılacak İlaçlar
1. Hizmet kapsamında, formülasyon en az %10 Thiamethoxam, veya en az %5 İmidacloprid öldürücü aktif maddelerden en az birisini içeren insektisitler kullanılacaktır. İnsektisitlerin özellikleri, yüklenici tarafından sağlık bakanlığınca verilen ruhsat ile belgelendirilecektir.
2. Formülasyonda, Z-9-Ticosene bulunmalı ve bu durum ürünün üretici firmadan alınan ruhsatında belirtilmelidir.
3. Formülasyon yapısı, WG veya granül olacaktır. Yüklenici bu hususu taahhüt edecektir.
4. İdare talep ettiği taktirde uçuşan vektörlerle mücadele kapsamında kapalı alanlara ihtiyaç kadar yapışkanlı uçuşan vektör istasyonları kuracaktır.
5. Mücadelede, açık alan için araç üstü atomizör, kapalı alan için pulvarizatör ile uygulama şeklinde ilaçlama yapılacaktır.
6. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır.
Hamam Böceği Mücadelesi ve Kullanılacak İlaçlar
1. İlaçlar jel formülasyonunda veya pulvarizatör ile uygulanabilir olmalıdır. Bu husus yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
2. Jel formülasyonunu kullanılmasını sağlayacak jel tabancası yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
3. İnsektisitin kalıcılık süresi, en az 20 (yirmi) gün olacaktır. Yüklenici bu hususa ilişkin rapor sunacaktır.
4. İçerisinde, %0.6 indoxacarb veya %2.15 imidacloprid veya fibronil bulunmalıdır. Bu husus orijinal ürün ambalajındaki etikette yer alacaktır.
5. İlaç etiketli orijinal ambalajında sunulup imal tarihi ambalaj üzerinde belirtilmeli ve raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır.
CEZAİ YAPTIRIMLAR
1. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip yukarıda belirtilen istek ve özelliklere göre hizmet sunulmaması halinde, idarece her bir aykırılık için ayrı ayrı uygulanmak üzere, sözleşme bedelinin % 1 (yüzdebir)’i oranında ceza kesilecektir. Ayrıca, bu aykırılıkların ardı ardına veya aralıklı olarak gerçekleştirilmek suretiyle 5 (beş) defa tekrar etmesi durumunda, yukarıda öngörülen ceza uygulanmakla birlikte 4735 sayılı Kanunun 20’inci maddesinin (b) bendine göre, protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecektir ve teminat irad kaydedilecektir.
2. Yüklenici yukarıda haşere ve zararlı organizmalara karşı kullanılacak ilaçlarla ilgili belirtilen teknik özelliklere uygun ilaçları kullanmadığı Kontrol Teşkilatınca tespit edildiğinde 4735 sayılı Kanunun 20’inci maddesinin (b) bendine göre, protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecektir ve teminat irad kaydedilecektir.
HAŞERELERE VE ZARARLI ORGANİZMALARA KARŞI
İLAÇLAMA HİZMETİ ALIMI, KONTROL TEŞKİLATI GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi Başkanlığı Lojistik Şube Müdürlüğünce Kontrol Teşkilatı olarak 3 (üç) asil ve 3 (üç) yedek personel görevlendirilecektir. Görevlendirilen Kontrol teşkilatındaki personelin atama, izin, istirahat vb. sebeplerden dolayı görevde bulunmaması durumunda, görevde bulunmayan asil personel yerine vekaleten bakan personel tarafından yürütülecektir. Eğer asil ve yedek personel görevde değil ise; hizmet kadro görevine vekalet eden personel tarafından yürütülecektir.
Kontrol Teşkilatı;
1. Haşerelere ve Zararlı Organizmalara Karşı İlaçlama Hizmeti Alımına Ait Teknik Şartname Aranacaktır. Teknik Şartnameye, İdari Şartnameye Atıf Yapılan Hususlar Aranacaktır.
2. Haşere ve zararlı organizmalara karşı kullanılacak ilaçların kullanılması gereken ilaçlar olup olmadığı kontrol edecektir.
3. Yüklenici tarafından yapılmış olan işin eksik, hatalı, kusurlu olduğunu gösteren, belirti ve kanıtlara ulaştığı takdirde, gerek işin yapımı sırasında veya gerekse kabule kadar olan sürede hatanın giderilmesi/düzeltmeleri için sözlü ve yazı ile uyaracak ve giderilmesini takip edecektir.
4. Ödeme, Kontrol Teşkilatı tarafından düzenlenen belge ve tutanaklar ile kullanılan ilaç miktarları ve ilaç ambalajları incelenerek eşit taksitler halinde hakediş raporu düzenlenmek suretiyle yapılacaktır.
|