T.C.
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İznik Devlet Hastanesi
185101 08.01.2019
Sayın İLGİLİ
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 2019 yılı Fotoselli Otomatik Kapı Bakım ve Onarım Hizmeti Alımı alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 22/d maddesi uyarınca ihale edilecektir. Bu işin piyasa araştırmasının yapılabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 1^.01.2019 tarihijtei^ıdar bildirilmesi hususunu rica ederim.
|
vuz Müdürü Hcısıanesi |
Sıra No |
Malın / İşin Ciıısi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
2019 Yılı Fotoselli Otomatik Kapı Bakım ve Onarım Hizmeti (34 Adet Makron Marka ve 8 Adet BG marka) |
3 |
BAKIM |
' - |
|
Toplam |
|
Ek: Teknik Şartname |
Mustafa Kemal Pasa Malı. Orhangazi Cad. No:76 16860 İznik/BURSA İznik BURSA Telefon: 0224 757 75 80 Dahili: 1006 Faks: 0224 757 22 23 e-posta: iznikdevlethastanesi@hotmail.com
ı/ı
M |
T.C. |
L 7 J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA ÎL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
Sağkk Bakanlığı |
İZNİK DEVLET HASTANESİ |
GtHHîl Sokfoftfrttgl |
|
FOTOSELLİ OTOMATİK KAPI BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Merkezimizde bulunan 34 (otuz dört) adet MAKRON marka fotoselli kapı ve 8 (sekiz) BG marka otomatik kapı aşağıda belirtilen esaslar doğrultusunda 2019 yılı sonuna kadar 1 yıllık periyodik bakım, onarım hususunu kapsar.
ARIZALARİN BİLDİRİLMESİ
Aflza olu?ması durumunda idare durumu derhal e-mail, telefon, fax, vb yollarla günün 24
saatinde firmaya bildirimde bulunabilir. Bildirim tarihi ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas
alınacaktır. Yüklenici idarenin arıza bildirimlerini rahatlıkla yapabilmesi için e-mail, çağrı nnerkezi
telefon ve fax numaraları gibi bilgilerini yazı ile İznik Devlet Hastanesi teknik hizmetler birimine ' bildirmek zorundadır.
ARIZA HALİNDE MÜDAHALE SÜRESİ
Arıza halinde firmaya bildirimde bulunulmasının ardından il içi 4 saat il dışı 12 saat
içerisinde müdahale etmek ve en geç 36 sat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek
parça gereksinimi veya arızanın 36 saat içerisinde giderilmeyeceği idare tarafından kabul edilmesi
halinde (geçerli sebepler) tutanakla tespit edilecek yetkili biri tarafından idareye beraber bilgi
verilecektir. Eğer parça temini yurt dışından yapılacaksa en çok 2-4 hafta içerisinde arıza
giderilecektir. Arızanın giderilmesi durumunda nedenleri idareye yazılı olarak rapor verilecektir.
Arızalara müdahalesinde 12 saat ve giderilmesinde yapılan bildirime 36 saat içerisinde cevap
verilmemesi ya da kayıtsız kalınması halinde idarenin uğrayacağı zararı tazmin etmekten sorumludur.
YAPILACAK PERİYODİK BAKIMLAR
1.Periyodik bakımda aşağıdaki işlemler yapılacaktır.
s Genel temizliği yapılacaktır.
S Bütün bağlantılar kontrol edilecektir.
S Elektronik kartlar kontrol edilecektir. s Kayış ayarları yapılacaktır.
^ Besleme kaynakları kontrol edilecektir.
S Kumanda kontrol elemanlarının temizlik ve bakımları yapılacaktır.
S Kapının açılıp kapanırken otomatik olarak programlanmış süre kadar açılıp kapanması kontrol edilecek ve bu süre ilgili bakımı formuna yazılacaktır. v Uç kademeli veya perdesinin her kademesinin çalışıp çalışmadığı kontrol edilecektir
2.Firma arıza olması halinde yapacağı müdahalelerden ve tamirlerden servis ve vol ücreti almayacaktır. 1
3.Arıza onarımı için parça temini gerekiyorsa bu durum firma tarafından rapor edilecek ve
uygun parçalar idare muvafakati alındıktan sonra değiştirilebilecek yedek parçanın
montajını firma tarafından en geç 12 saat içerisinde takılacaktır.
ONAY Sayfa 1/2 |
¥ |
|
|
T.C. |
1 / J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
Sağlık Bakanlığı |
İZNİK DEVLET HASTANESİ |
CümkîI Sekreterliği |
|
4. A) firma periyodik bakım yapacağı günleri teknik servis personelleri ile görüşerek
belirleyecektir. Bakım ve arıza onarımları teknik servis ilgili personelleri nezaretinde
yapılacaktır. Bakım sonrasında 2 nüsha servis formu düzenlenecek firma servis elemanı ve
teknik servis ilgili personel tarafından imzalanacaktır. Bakım formunun orijinali teknik servis ilgili personele teslim edilecektir.
B)Perıyodık bakım süresi dışında arıza olması halinde idaremize bildirilecek 2 adet GSM
telefon numarası veya fax ile firmaya ulaşacak olup; firma ihbarı aldıktan sonra 365 gün 24
saat resmi tatil günleri ve hafta sonları dahil esasına 3 saat içerisinde teknik servis hizmetli verecektir.
5. Firma arızayı 2 gün içerisinde onarıp cihazı çalışır hale getirmezse arıza ile ilgili onarım merkezimin taralından başka bir firmaya yaptırıp gider sözleşme yapılan firmanın alacağından mahsup edilir. Ayrıca gecikmeden doğacak zararı firma tarafından tahsil edilir.
u durumda merkezimiz ihtarda bulunmaksızın sözleşmeyi fesh edebilme hakkına sahiptir.
6. Fotoselli kapı periyodik bakımları ve arıza giderme çalışmalarının teknik kaide ve
standartlara (üretici firmanın belirlediği şartlara ve yönetmelik gereği kanunlara) uygun
olmamasından kaynaklanan her türlü kaza zarar ve ziyandan dolayı bakımcı firma
doğrudan doğruya merkezimize karşı sorumlu olacaktır. Oluşacak zarar ve ziyanı firma Karşılayacaktır.
7. Periyodik bakımlar mesai saatleri içerisinde yapılacak ve bakım işlemi bittiğinde ilgili cihazlar çalışır halde idareye teslim edilecektir.
8. Periyodik bakım ve arıza tamiratı cihazların bulunduğu yerde yapılır merkezimizde yapılma imkanı olmadığı durumlarda atölyeye götürülmesi gerekiyorsa gerekçelerini de yer aldığı servis formu düzenlenip idareye imzalattıktan sonra götürülecektir.
9. Firma çalışmaları sırasında; insan can ve mal güvenliği açısında teknik emniyet kurallarına
ihS H3re ı +tlr, BU konudaki bütün Yükümlülük yüklenici firmaya aittir. Bu esnada
ihtiyaç duyulacak her turlu alet bakım ve diğer malzemeleri firma temin edecektir
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Sayfa 2/2
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|