• İhale No
    2019/235235
  • İhale Adı
    Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı Sağlık Tesislerinin ihtiyacına binaen 6 ay süre ile Araç Kiralama
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Haziran 2019 10:30
  • İdare
    Karabük İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    20 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı Sağlık Tesislerinin ihtiyacına binaen 6 ay süre ile Araç Kiralama hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/235235

1-İdarenin

a) Adresi : 5000 Evler 75. Yıl Mahallesi 20. Cadde 19.Sokak No: 4 78020 BEŞBİNEVLER KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704333126 - 3704334475
c) Elektronik Posta Adresi : karabuk@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Müdürlüğümüz ve bağlı Sağlık Tesislerinin ihtiyacı için toplam 21 Araç
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : : İl Sağlık Müdürlüğümüz Bağlı birimleri ve Bağlı Sağlık Tesislerinde görev yapacak olup ayrıntılı bilgi Teknik Şartnamede yer almaktadır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.07.2019, işin bitiş tarihi 31.12.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karabük İl Sağlık Müdürlüğü-5000 Evler 75. Yıl Mahallesi 20. Cadde 19.Sokak No: 4 78020 BEŞBİNEVLER Karabük Merkez/Karabük
b) Tarihi ve saati : 11.06.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özelde Tek Sözleşmeye Ait Her Türlü Araç Kiralama Hizmet Alımı


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük İl Sağlık Müdürlüğüne ait Ziraat Bankası Karabük Şubesi TR31 0001 0004 2513 6954 1350 01 İBAN nolu hesaba doküman ücreti yatırıldıktan sonra Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Biriminden doküman verilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi -5000 Evler 75. Yıl Mahallesi 20. Cadde 19.Sokak No: 4 78020 BEŞBİNEVLER Karabük Merkez adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
15 Adet Panelvan-Hafif Ticari Araç (İl Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Birimleri için sürücülü, asgari ücret,yakıtı idarece karşılanacak-Yol ve Yemek Nakdi ödenecek olup,her bir sürücü için 22 gün üzerinden Yemek Bedeli 10,36 TL,Yol Ücreti 6,60 TL Olacaktır) 6 ay
1 Adet Otomobil (İl Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Birimleri için sürücülü, asgari ücret,yakıtı idarece karşılanacak-Yol ve Yemek Nakdi ödenecek olup,her bir sürücü için 22 gün üzerinden Yemek Bedeli 10,36 TL,Yol Ücreti 6,60 TL Olacaktır) 6 ay
1 Adet Panelvan-Hafif Ticari Araç (Safranbolu Devlet Hastanesi için sürücülü, asgari ücret,yakıtı idarece karşılanacak-Yol Ücreti Nakdi ödenecek olup,her bir sürücü için 22 gün üzerinden günlük brüt 4,5 TL Olacaktır.Yemek İdare tarafından karşılanacaktır. 6 ay
2 Adet Binek Araç (KBÜ Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi için 24 Saat çalışacak,her araç için 3 olmak üzere toplam altı (6) sürücülü, asgari ücret,yakıtı idarece karşılanacak-Yol Ücreti Nakdi ödenecek olup,her bir sürücü için 22 gün üzerinden günlük b 6 ay
2 Adet Panelvan-Hafif Ticari Araç (KBÜ Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi için sürücülü, asgari ücret,yakıtı idarece karşılanacak-Yol Ücreti Nakdi ödenecek olup,her bir sürücü için 22 gün üzerinden günlük brüt 5,58 TL Olacaktır.Yemek İdare tarafından k 6 ay