• İhale No
    1757367
  • İhale Adı
    KAREL DS200 TELEFON SANTRALININ ARIZA ONARIM
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    05 Aralık 2018 16:00
  • İdare
    KOCAELİ DENİZ ORDONAT MERKEZİ KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    04 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2018-32
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : KAREL DS200 TELEFON SANTRALININ ARIZA ONARIM
İlan Kategorisi : MUHABERE CIHAZLARI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:262 4142536 Fax:262 4142536DENIZ ORDONAT MERKEZI K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : KOCAELIKOCAELI
İhale Tarihi * : 05.12.2018
İhale Saati * : 16:00
İlan Edilme Tarihi * : 04.12.2018
İhale Türü : Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 134011
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
DENIZ ORDONAT MERKEZI KOMUTANLIGI
GOLCUK / KOCAELI

1. MÜHIMMAT BAKIM VE ANA DEPO KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DENIZ ORDONAT MERKEZI K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile GÖLCÜK DENIZ FILOLARI SAYMANLIK MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden % 0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 24 (YIRMI DÖRT) AY süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, DENIZ ORDONAT MERKEZI K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde MÜHIMMAT BAKIM VE ANA DEPO KOMUTANLIGI KARTEPE/KOCAELI`ne teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 05/12/2018 saat 16:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde MÜHIMMAT BAKIM VE ANA DEPO KOMUTANLIGI - KARTEPE/KOCAELI`NE TEL 0262 349 32 50, FAX=0262 349 58 14 veya ordonat.satal@dzkk.tsk.tr E-posta adresimize teslim etmenizi rica ederim. teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
      ç) Yükleniciden KAREL yetkili servis olma sarti istenecek ve yetki belgesi teklif mektubuyla teslim edilecektir. KAREL yetki belgesi ile teklif vermeyen firmalarin teklifleri isleme alinmayacaktir. 

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : DENIZ ORDONAT MERKEZI K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : E-posta adresimiz ordonat.satal@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 0262  3493250 , faks numaramiz 0262  3495814
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

GOLCUK / KOCAELI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 32

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 -   KAREL DS200 TELEFON SANTRALININ ARIZA ONARIMI.
a. 2 ADET DS200 SPS 248 GÜÇ ÜNITESI ONARIMI/DEGISIMI,
b. 2 ADET DS200 SPS 200 GÜÇ ÜNITESI ONARIMI/DEGISIMI
c. 4 ADET DS200 0/16 C ABONE KARTI ONARIMI/DEGISIMI,
ç. 3 ADET DS200 ABONE KONEKTÖR KARTI ONARIMI/DEGISIMI,
YAPILACAKTIR. 
AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim