• İhale No
    212424
  • İhale Adı
    Karışık Çerez (200 Gr.lık) Alımı
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2012 11:00
  • İdare
    Edirne 4. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Karışık Çerez (200 Gr.lık) Alımı doğrudan temin ile yapılacaktır. (Lütfen! Metnin tamamını OKUYUNUZ!)
1. İdarenin
a. Adresi : 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı KEŞAN / EDİRNE
b. Telefon-Faks Numarası : 02847142500 – 02847144771
c. Elektronik Posta Adresi : keşansatalkom@hotmail.com
2. İhale Konusu Hizmetin
a. Niteliği, Türü ve Miktarı : Karışık Çerez (200 Gr.lık) 4.700 Adet

S.NO CİNSİ ÖZELLİKLERİ MİKTARI YER TESLİM SÜRESİ
1 Karışık Çerez

200 Gr.lık poşetlerde (Fıstık içi 50 Gr., Fındık İçi 50 Gr., Leblebi Sarı 50 Gr., Leblebi Beyaz 50 Gr.)-
Çerez paketlerin içerisine aşağıdaki örneğe uygun olarak 2 cm X 5 cm ebadında kağıt konulacaktır.
YENİ YILINIZI KUTLAR,
GÖZLERİNİZDEN ÖPERİM.
TUGAY KOMUTANI
4.700 ADET
SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI MÜTEAKİP 1-10 TAKVİM GÜNÜ İÇİNDE 4’ÜNCÜ MKNZ. P.TUG.K.LIĞINA (KEŞAN/EDİRNE) TESLİM EDİECEKTİR.

b. Teslim yeri ve Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 1-10 gün içerisinde teslim edilecektir.
3. Doğrudan Teminin Alımının
a. Yapılacağı Yer : 4’üncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
b. Tarih – Saati : 15 Kasım 2012 tarihinde saat 11.00’de yapılacaktır.
4. Doğrudan temin usulü ile yapılacak alımda getirilen numunelerden beğenilenler arasından en düşük fiyat olan kabul edilecektir.
5. Ödeme koşulları ve zamanı ile ilgili hususlar sözleşme tasarısının 13.1 maddesinde ifade edildiği gibi yapılacaktır.
6. Sözleşme ilgili adresten ihale saatine kadar görülebilir ve teklif mektubu ilgili adresten ihale saatine kadar ücretsiz temin edilebilir..
7. Malın fiziki muayenesi 4’üncü Mknz. P.Tug. Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır.
8. Telefon, Faks, Mektup veya e-mail yoluyla yapılan istek ve başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Alıma karar verilen istekli ile ihale sonrası sözleşme yapılacaktır. Sözleşme süresi işe başlama tarihinden itibaren 3 (üç) aydır.
10. İhale üzerine kalan istekli sözleşme imzalama aşamasında teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyanını ve teklif ettiği bedelin % 3 ‘ü oranından az olmamak üzere geçici teminatlarını da sözleşmeye getireceklerdir. Geçici teminat mektubunun süresi en az 90 (doksan) gün olacaktır.
11. Teklif veren istekliler sözleşmenin hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
12. Teklifler; ihalenin yapılacağı 15 Kasım 2012 tarihinde saat 11.00’de 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı İhale Komisyonuna İhale Salonunda kapalı zarf içinde istekli veya yasal temsilcisi tarafından bizzat teslim edilecektir. Posta, Faks veya daha önceden teklif zarfını vermek isteyen isteklilerin teklif zarfı alınmayacaktır. Teklifler hazır bulunanlar huzurunda; ihale komisyonu tarafından açılacak, değerlendirilecek ve alınan karar ilan edilecektir.
13. İlanımızda alımla ilgili ana hususlar belirtilmiştir. Diğer hususlar sözleşme tasarısında yer almaktadır. İdaremizin yapacağı tüm ilanlar MSB sayfasından; duyurular/İhaleler/K.K.K lığı ihale ilanları adresinden görülebilir.


Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim