• İhale No
    2010/514451
  • İhale Adı
    KARIŞIK TURŞU, POŞET TEREYAĞI(15 GR.LIK AMB.) VE POŞET ERİTME PEYNİR(15 GR.LIK AMB.)
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2010 10:30
  • İdare
    Edirne 54. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KARIŞIK TURŞU,
POŞET TEREYAĞI(15 GR.LIK AMB.) VE
POŞET ERİTME PEYNİR(15 GR.LIK AMB.)
SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 54 MKNZ.P.TUG

KARIŞIK TURŞU,
POŞET TEREYAĞI(15 GR.LIK AMB.) VE
POŞET ERİTME PEYNİR(15 GR.LIK AMB.)

alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/514451
1-İdarenin
a) Adresi:54'NCÜ MEKANIZE PIYADE TUGAY KOMUTANLIGI GENERAL SAHAP TUNCER KISLASI LONDRA ASFALTI 1 EDİRNE MERKEZ EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası:2842140494 - 2842145929
c) Elektronik Posta Adresi:ihkom54@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:54’üncü Mknz.P.Tug.K.lığı L.Y.M.A.liğinin Saymanlık depolarıdır. (Süloğlu/EDİRNE)

c) Teslim tarihi:KARIŞIK TURŞU 30.000 KG. 1’nci Taksit 15.000 KG .İşe başlama tarihinden itibaren, 1-15 gün içinde, 2’nci taksit 15.000 KG. 17-31 Ocak 2011 tarihleri arasında, POŞET TEREYAĞI (15 GR.LIK AMB.) 600.000 AD. 1’nci Taksit 300.000 Ad.İşe başlama tarihinden itibaren, 1-15 gün içinde, 2’nci taksit 300.000 Ad. 17-31 Ocak 2011 tarihleri arasında ve POŞET ERİTME PEYNİR(15 GR.LIK AMB.) 400.000 AD. 1’nci Taksit 200.000 Ad. İşe başlama tarihinden itibaren, 1-15 gün içinde, 2’nci taksit 200.000 Ad. 17-31 Ocak 2011 tarihleri arasında Tüketim 105 Mal Say.lığı deposu / Süloğlu/EDİRNE'ye teslim edilecektir.

48.1.2.Yüklenici mal/malları, işe başlama tarihinden itibaren idari şartnamenin 48.1.1. md.sinde belirtilen süreler içerisinde taksitler halinde teslim edecektir.
48.1.3. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise tip idari şartnamenin 51’ inci maddesi ve sözleşme tasarısının 34.1. maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
48.1.4. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kat’i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir.
48.1.5. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir.
48.1.6. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 2(iki) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.
48.1.7. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece bu sözleşme tasarısının 34.1. maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir.

48.1.8. İdarenin talebi söz konusu olduğunda, yüklenicinin de yazılı rızası alınmak kaydıyla taksitler teslim süresinden önce veya sonra toptan bir defada, taksitler birleştirilerek veya ayrı ayrı taksitler halinde alınabilir. Bu durumda malın bedeli kat’i kabulü müteakip ödenir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:54’üncü Mknz.P. Tug. İhale Komisyon Bşk.lığı Toplantı Odası EDİRNE
b) Tarihi ve saati:08.11.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Üretici firmanın, üretilen ürününe ait “Gıda Üretim Sertifikası” veya ‘’Gıda Üretim İzni Belgesi’’ ihale komisyonuna verilecektir. (Bu sertifikada/belgede ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifika/belgegeçersiz kabul edilecektir.)



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İstekli imalatçı/üretici olduğunu aşağıdaki belgeyi sunarak tevsik edecektir.



                   Alım konusu mal gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olduğundan, gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi.


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


Ürün Kalite Belgesi ile ilgili olarak;



(1) İstekli Üretici Firmalar kendi ürününe ait,istekli yetkili satıcılar yetki belgesini veren firma ürününe ait,



A) TSE uygunluk belgesi, veya



B) TSE’den alınan ve ürün partisini temsil eden uygunluk raporu, veya



C) TSEK Belgesi (Kalite Uygunluk Belgesi), veya



Ç) Ürünün Avrupa Avrupa Standartlarına (EN) veya uluslararası standartlara (ISO,veya IEC) uygunluğunu gösteren ve ürün partisini temsil eden Deney Raporu(Yurt dışından gelen ürünlerde, deney raporunu yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesi ile düzenleyen laboratuvarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkedeki T.C.Elcilik/Konsolosluğu tarafından onaylı veya Apostille kaşeli belge.) Yurt içinden alım yapılan ürünlerde deney raporunu düzenleyen laboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter tasdikli sureti olacaktır. )’nun, muayene aşamasında asılları veya noter tasdikli nüshaları Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına Teslim edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

54’üncü Mknz.P.Tug. İhale Komisyon Başkanlığı. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
54’üncü Mknz.P. Tug. İhale Komisyon Bşk.lığı Toplantı Odası EDİRNE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YÜZSEKSEN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KARIŞIKTURŞU 30000,00 KG.
POŞETTEREYAĞI (15 GR.LIK AMB.) 600000,00 ADET
POŞETERİTME PEYNİR (15 GR.LIK AMB.) 400000,00 ADET