• İhale No
    2013/123719
  • İhale Adı
    KARS İL ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİĞİ SU VE KANAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE İÇME SUYU BORU ALIM İŞİ
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Eylül 2013 10:30
  • İdare
    Kars Özel İdaresi Genel Sekreterlik
  • İhale İli
    Kars
  • İşin İli
    Kars
  • Yayın Tarihi
    09 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KARS İL ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİĞİ SU VE KANAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE İÇME SUYU BORU ALIM İŞİ.
KARS ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİK

Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği Su Ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü İhtiyaçlarında Kullanılmak Üzere İçme Suyu Boru Alım İşi. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/123719
1-İdarenin
a) Adresi:Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri 36100 merkez KARS MERKEZ/KARS
b) Telefon ve faks numarası:4742127528 - 4742121248
c) Elektronik Posta Adresi:ozelidare@karsozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :Birim fiyat teklif cetvelinde belirtilen çap ve atü’lerdeki borular aşağıda belirtilen köylere teslim edilecektir. - 75 mm 16 atü HDPE 100 boru 100 metre: Kağızman Karakale köyü - 140 mm 10 atü HDPE 100 boru 1600 metre: Kağızman Taşburun köyü - 75 mm 10 atü HDPE 100 boru 700 metre: Sarıkamış Köroğlu köyü ( Borular Köy Muhtarlarına 20 gün içerisinde tamamı teslim edilecek ve muhtar teslim tutanağı kurum yetkilisine verilecektir.)
c) Teslim tarihi:Sözleşmeye müteakip 3 iş günü içerisinde işe başlanacak olup, 20 Gün içerisinde tüm malzemenin tek parti halinde söz konusu köylere teslimi yapılacaktır

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kars İl Özel İdaresi Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri No:72 36100 MERKEZ KARS
b) Tarihi ve saati:18.09.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a)Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,


b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,


c)Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat Yeterlik Belgesi,


ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,


Yukarıdaki imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi birinin sunulması yeterlidir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Üretici firmanın  ISO 9000 kalite güvence sistemine sahip olmalı ve belgelendirmelidir.

''istekliler Üretici  firmaya ait kalite güvence belgesini teklif zarfları içerisinde ihale komisyonuna sunmaları zorunludur  sunulmaması  durumunda değerlendirme dışı bırakılacaklardır.''


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kars İl Özel İdaresi Karadağ Mah.Vali Hüseyin Atak Bulvarı Ardahan Yolu Üzeri No:72 36100 Kars adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini KARS İL ÖZEL İDARESİ T.C ZİRAAT BANKASI 26175226-5005 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kars İl Özel İdaresi Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri No:72 36100 MERKEZ KARS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
75mm10atüHDPE100Boru 700 Metre
75mm16atüHDPE100Boru 100 Metre
140mm10atüHDPE100Boru 1.600 Metre