• İhale No
    2013/103455
  • İhale Adı
    KARS ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİĞİ İHTİYAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE GNSS CİHAZI
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    Kars Özel İdaresi Genel Sekreterlik
  • İhale İli
    Kars
  • İşin İli
    Kars
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KARS ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİĞİ İHTİYAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE GNSS CİHAZI
KARS ÖZEL İDARESİ GENEL SEKRETERLİK

Kars Özel İdaresi Genel Sekreterliği ihtiyaçlarında kullanılmak üzere GNSS Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/103455
1-İdarenin
a) Adresi:Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri 36100 merkez KARS MERKEZ/KARS
b) Telefon ve faks numarası:4742127528 - 4742121248
c) Elektronik Posta Adresi:ozelidare@karsozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
c) Teslim tarihi:Sistemi oluşturan tüm parçalar yeni ve hiç kullanılmamış olacaktır. Cihaz ve malzemelerin hiç bir bölümünde kırık, çatlak ve deformasyon hataları bulunmayacaktır. Sistemlerin çalışması için gerekli her türlü bağlantı kablosu, güç kablosu, soket, konnektör v.b. çeşitli donanımlar ile yazılımlar firma tarafından sağlanacaktır. Satıcının, sistemin düzenli bakımını sağlayacak düzeyde taahhüt edeceği servisi bulunacak ve garanti süresi dışındaki bakım-onarım koşullarını gösteren sözleşme örneğini geçici kabule kadar alıcıya verecektir. Teklif edilen her türlü mala ait kullanma kılavuzu vb. belge veya doküman veya CD’ler İngilizce ve Türkçe çevirisi tam olarak kullanıcıya teslim edilecektir. İhale kapsamında satın alınacak olan malların kabulü sırasında CORS-TR (TUSAGA-AKTİF) projesine uygun bölgelerde, tüm masrafları yüklenici firma tarafından karşılanmak üzere Teknik Şartnamedeki kriterler, yazılım ve donanım ile ilgili tüm fonksiyon testi dikkate alınarak cihazların kabulü yapılır. Sistemin arazide etkin olarak kullanılmasına olanak sağlayacak gerekli tüm parçaları olacaktır. Alıcı, kontrol ünitesi, kontrol ünitesi yazılımı aynı firma tarafından üretilen ürünler olacaktır. Sistemi oluşturan tüm parçalar 15 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri No:72 36100 KARS MERKEZ KARS
b) Tarihi ve saati:13.08.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KARS İL ÖZEL İDARESİ KARADAĞ MAH.VALİ HÜSEYİN ATAK BULVARI ARDAHAN YOLU ÜZERİ NO:72 36100 KARS adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini KARS İL ÖZEL İDARESİ T.C ZİRAAT BANKASI 26175226-5005 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karadag Mahallesi Vali Hüseyin Atak Bulvari Ardahan Yolu Üzeri No:72 36100 KARS MERKEZ KARS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GNSS Cihazı 3 ADET