• İhale No
    2058120
  • İhale Adı
    KARTLI PERSONEL TAKİP SİSTEMİ ALIMI TEKLİF
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Haziran 2020 13:00
  • İdare
    Akkuş Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    01 Haziran 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Akkuş Devlet Hastanesi

Sayı :                                                                                                                                     22.01.2020

K0nU : HASTANE PERSONEL TAKİP SİSTEMİ ALIMI

DosyalD: 48883

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 03.06.2020 saat: 13:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda;

Gereğini rica ederim.

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

KARTLI PERSONEL TAKİP SİSTEMLERİ

1

Adet

 

 

 

 

 

K

DV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.                     Hastane   malı alıp almamakta serbestir.

2.                        Muayene               komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                            Tekliflerde          marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak                malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                  Malzemelerin  alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                              Malzemeler        orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                              Malzemeler        kalem kalem teslim edilecektir.

8.                    Ödeme     hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma        faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma        faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11.                                Düzenlenecek  faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Adres:Yazlıkbelen Mah. Dr.Hasan Rıza Çakır Sokak No:12 52950

Telefon: 452 611 20 31 Faks: 452 611 23 48

E-Posta: ordudhs1@saglik.gov.tr Web: http://akkusdh.saglik.gov.tr

 

PERSONEL DEVAM KONTROL SİSTEMİ - PDKS TEKNİK ŞARTNAMESİ

KARTLI ŞİFRELİ OKUYUCULU PERSONEL DEVAM KONTROL SİSTEMİ -PDKS TEKNİK

ŞARTNAMESİ

1.2.     Cihazın hafızası 6.000 personel (kart) bilgisini ve 300.000 hareketi depolayabilecek kapasitede olmalıdır. Ayrıca giriş çıkış hareketlerinin hafızadan silinmemesini sağlayan batarya koruma ünitesi olacaktır. Enerji kesilse dahi içerisindeki kayıtları 10 yıl hafızasında tutabilecektir,

1.3.  En az 16 karakter 2 satırdan oluşan, Türkçe karakterleri gösterebilen LCD gösterge olmalıdır,

1.4.  Cihaz üzerinde kartın; veya şifrenin geçerli veya geçersiz durumlarım belirten ışıklı gösterge ve geçerlilik durumuna göre ayrı ses sinyalleriyle sesli ikaz yapabilecek özelliğe sahip olacaktır,

1.5.   Cihaz üzerinde cihazın işlemcisini sürekli takip eden güç kaynağı yöneticisi (Power Supply Supervısor) bulunmalıdır,

1.6. Cihazın çalışma sıcaklığı -10 +40 °C olmalıdır,

1.7.  Terminal üzerinde personel tanımlayabilmek ve cihazın sistem ayarlarını yapabilmek için tuş takımı bulunmalıdır; fakat bu tuş takımı giriş çıkış bilgisi girebilmek için kullanılamamalı ve dışarıdan kurcalanmaya veya kullanıcının hata yapmasına müsait olmamalıdır.

1.8.  Cihazın röle (kuru kontak) çıkışları bulunmalıdır,

1.9.  Çalışma voltajı 5 V DC olmalıdır,

1.10.  Terminal en fazla 1000 gr. olmalıdır,

1.11. Uzaktaki terminaller PC ile internet bağlantısı ile (min 1 Mbit ADSL) haberleşebilmelidir.

'—1.12. Cihazların üretimi, donanım ve yazılımları yerli üretim olmalıdır.

1.13.  Sistemde güvenlik çift yönlü olmalıdır.

1.14.  Kart veya şifre herhangi biri uygun değilse sistem giriş izni vermemelidir.

1.15.  PC ile haberleşmesi RS 232 veya TCP/IP, terminaller ile haberleşmesi PC üzerinden olmalı,

1.16.  Cihazın boyutları 188*139*50 mm olmalıdır.

1.17.  Dili sadece Türkçe olmalıdır.

1.18.  125 KHz Proximity Kart ile kullanılmalıdır.

2.  PERSONEL DEVAM KONTROL PROGRAMI

2.1.  Personelin çalıştığı tüm departmanlar ve alt departmanlar ayrı ayrı tammlanabilmelidir,

2.2.  Her türlü çalışma rejimi (vardiya) ayrı ayrı tanımlanabilmeli ve istenildiğinde yazıcıdan Pdf;

Xls ve Doc. Formatlarında çıktı olarak alınabilmelidir,

2.3.  Çalışma rejimi sık sık değişen personel için çalışma takvimi (değişken vardiya tanımlamaları) yapılabilmelidir,

2.4.  İstendiği kadar izin tanımlanmasına olanak sağlamalı ve izin tanımlamalarında kullanılan iznin SSK’ya dahil edilip edilmeyeceği, hafta tatilinin ve resmi tatillerin izinden sayılıp sayılmayacağı tammlanabilmelidir,

_2.5. Toplu izin girilmesi gerektiğinde (resmi tatilin hafta tatiliyle birleştirildiği günlerde) otomatik 'akdi tatil girme tanımı yapılabilmelidir,

2.6 Vizite olarak girilen bir izin tanımlanan günden sonra rapor olarak değiştirilebilmeli, buna bağlı SSK hesaplamaları otomatik olarak değerlendirilebilmelidir,

2.7.  Tüm resmi tatiller, yarım gün resmi tatiller bu günlere ilişkin çalışma rejimleri ve değerlendirmeler ayrı ayrı tanımlanabilmeli, hesaplanabilmelidir,

2.8.  Çalışma rejimleri ile ilgili giriş çıkış toleransları, yuvarlama süreleri tanımlamaları yapılabilmelidir,

2.9.  Dört farklı fazla mesai tanımı (normal fazla, hafta tatili fazla, resmi tatil fazla, akdi tatil fazla gibi) ve fazla mesaide verilen yemek, mola sürelerinin ne şekilde değerlendirileceği herbir fazla mesai türü için ayrı ayrı ve detaylı olarak tammlanabilmelidir,

2.10.  Mükerrer kart basanların ve/veya kartını basmayı unutanların giriş-çıkış kayıtları görülebilmeli ve düzeltilebilmelidir,

2.11.  Çift vardiya üst üste çalışıp bir sonraki gün çalışmayan personelin mesaisi otomatik olarak bölünebilmelidir,

2.12.  Gün içerisinde normal mesaisinden az çalışmış kişilerin kayıtları izlenebilmeli. Bu eksik çalışmalar ile ilgili izinler saatlik ve/veya günlük işlenebilmelidir.

2.13.   Günlük imza raporu alınabilmelidir, gelenler, gelmeyenler, geç kalanlar, erken gidenler, fazla mesai yapanlar, denkleştirme mesai sistemine uygun yapıdadır.

2.14.  Günlük, haftalık, aylık ve/veya yıllık olarak kişi bazlı, grup bazlı, departman bazlı puantaj

 

hesabı yapılabilmeli ve raporlanabilmelidir,

2.15.  Puantaj sonucu bordro programları için ascii ve dbase dosyalar oluşturabilmelidir,

2.16.  Puantaj sonuçları yine excell, word, pdf v.b. bilinen formatlarda çıktı verebilmeli ve değişiklikler yapılabilmelidir.

2.17.  Puantaj sonrası elde edilen raporları kullanılan bordro programları için (Tam, Logo,

Paralog, Eta, Netsis, Hobim, Link, Likom...) aktarım dosyası oluşturma özelliğine sahip olmalıdır,

2.18.  Yazılım Windows tabanlı olmalı, personelin resim girişi, kimlik bilgileri bulunmalıdır ve aynı program ile ek bir programa daha ihtiyaç olmadan sadece modül güncellemesi yapılarak yemekhane kontrol takibi ve geçiş kontrol sistemi olarak da kullanılabilmelidir,

2.19.  Programlar 32 bitlik ve 64 bitlik Windows işletim sistemleri için (Win Xp, Win 7, Win 8...) hazırlanan 32 bitlik veri tabanı ve işletim desteğini vermelidir,

2.20.  Denkleştirme (telafi) tanımları otomatik olarak yapılabilmeli denkleştirme izinleriyle denkleştirme çalışmaları eşleştirilip raporlanabilmelidir,

2.21.  Program istenildiğinde kayıt düzeltme ekranından onaylanan fazla mesaileri dikkate alması için ayarlanabileceği gibi istenildiğinde de onaylanmayan fazla mesaileri dikkate almaması için de ayarlanabilmelidir,

2.22.  Denkleştirmeyle ilgili izin ve çalışma bilgileri gün ve saat bazında bordro programına aktarılabilmelidir,

2.23.  Normal gün tanımına hafta tatili, resmi tatil, yıllık izin, ücretli izin, vizite tanımlarının ayrı ayrı kombinasyonlarının eklenebileceği şekilde tanımlanmalıdır,

2.24.  Menülere giriş farklı kullanıcılar için ayrı ayrı yetkilendirilebilmelidir,

2.25.  Hatalı kayıtların incelenmesi süre kontrollü fazla mesailer ve eksik mesailer gibi değişik kriterlerle denetlenebilmelidir.

3.                                              PROXIMITY            KART

3.1.                Kart   her yönde okutulabilmelidir. Gerektiğinde ilave cihazlarla sorunsuz çalışabilmelidir.

3.2.                       Kartın        okuyucu tarafından algılanması 0,4 saniye olmalıdır.

3.3.                Kart   üzerine en az 2 renk baskı yapılabilmelidir.

3.4.                Kart   kredi kartı boyutlarında olmalıdır.

3.5.                Kart   tanımlı bilgiyi en az 10 yıl koruyabilmelidir.

3.6.                 Kart  -20C ile +50C arasında sorunsuz çalışmalıdır.

3.7.              Her     proximity kart dünyada tek bir seri numarasına sahip olmalıdır.

3.8.                            Çalışma   frekansı 125 Khz olmalıdır.

3.9.                                 Manyetik          alanlardan etkilenmemelidir.

4.   GENEL ŞARTLAR

4.1.  Ürünler yerli üretim, bir yıl süre ile sabotaj hariç her türlü arızaya karşı ve iki yıl süre ile de tüm üretim hatalarına karşı garantili olmalıdır.

4.2.  Teklif edilen sisteminin; Türk Standartları Enstitüsü Kriterlerine Uygunluk Belgesi (TSEK) ile Üretim ve Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgeleri bulunacaktır.

4.3.  Teklif edilen ürünün kalite yönetim sertifikası (ISO 9001) sertifikası bulunacaktır.

 

 

 

 


 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim