• İhale No
    2011/148678
  • İhale Adı
    KATI ATIKLARININ TOPLANMASI, TAŞINMASI, KENT VE HİZMET BİNALARI TEMİZLİĞİNİN YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Kasım 2011 14:00
  • İdare
    MUĞLA BELEDİYESİ Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KATI ATIKLARININ TOPLANMASI, TAŞINMASI, KENT VE HİZMET BİNALARI TEMİZLİĞİNİN YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
Muğla Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü
Muğla Belediyesi Mücavir Alanları Sınırları ile Mücavir Alanları Sınırları İçinde kalan 14 Mahallenin Katı Atıklarının Toplanması, Taşınması, Kent ve Hizmet Binaları Temizliğinin Yapılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/148678
1-İdarenin
a) Adresi : Şeyh Mahallesi Belediye Sokak. No: 9 Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141846 - 2522141849
c) Elektronik Posta Adresi : info@mugla.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Muğla Belediyesi İçindeki 14 Mahalle ve mücavir alanı sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muğla Belediyesi Konakaltı İskender Alper Kültür Merkezi Meclis
Salonu
b) Tarihi ve saati : 01.11.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Karayolu Ulaştırma Genel Müdürlüğü tarafından verilen K1,R1,R2,C2,L1,L2 taşıma yetki belgelerinden
herhangi birinin isteklilerce sunulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İhale konusu işin yapılması için gerekli olan araç listesi aşağıdaki gibidir:
8 adet Küçük Sıkıştırmalı çöp kamyonu (Çöp kasası 7-10 m3 kapasite aralığında, en az 155 BG gücünde )
1 adet Büyük Sıkıştırmalı çöp kamyonu (Çöp kasası 13-15 m3 kapasite aralığında, en az 180 BG gücünde )
2 adet açık kasa damperli çöp kamyonu (Çöp kasası 1,5-3 m3 kapasite aralığında en az 100 BG gücünde ve hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonuna çöp boşaltabilme kabiliyetinde)
1 adet vakumlu Yol Süpürme Aracı (6-7 m3 çöp haznesine sahip çift yandan süpürme özellikli, en az 180 BG
araç + ve 80 BG süpürge motoru olmak üzere toplam 260 BG gücünde)
1 adet Hidrostatik Vakumlu Yol Yıkama ve Silme Aracı (En az 2 m3 veya üzeri çöp haznesine sahip, en az 80
BG gücünde hidrostatik vakum özelliğine sahip olmalıdır.)
1 adet Konteynır Yıkama ve Dezenfekte Aracı (En az 180 BG gücünde ve ekstra basınç sistemli)
1 adet Römorklu Traktör (damper kaldırma aparatlı en az 1,5 m3 kapasiteli römorka sahip olmalı traktör motor gücü en az 55 BG olmalıdır.)
1 adet kontrol aracı (4 kapılı binek veya çift kabin kamyonet dizel en az 65 BG gücünde) olmak üzere toplam
16 adet araç çalıştırılacaktır.
Bu araçlardan 1 adet küçük sıkıştırmalı çöp kamyonu, 1 adet vakumlu yol süpürme aracı ve 1 adet hidrostatik
vakumlu yol yıkama ve silme aracı hizmetin niteliği ve idarenin ihtiyaçlarını zamanda karşılanması amacı ile isteklinin kendi malı olma şartı aranmaktadır. Kendi malı araçlara ilişkin teknik bilgileri gösterir belgeler teklif kapsamında sunulması zorunludur.
İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İhale tarihi itibari ile geçerliği dolmamış; İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS 13111), Kalite yönetim sistem belgesi TS EN ISO 9001:2008 ve çevre yönetim sistem belgesinin (TS EN ISO 14001:2004) isteklilerce ibraz etmesi gerekmektedir.
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Çöplerin toplanması taşınması, cadde ve sokakların süpürülmesi işleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şeyh Mahallesi Belediye
Sokak. No: 9-Muğla Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şeyh Mahallesi Belediye Sokak. No: 9-Muğla Temizlik İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ ÇALIŞTIRILMASI 17,00 12 AY
DÜZ İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI 16,00 12 AY
VASIFLI İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI 40,00 12 AY
ŞOFÖR ÇALIŞTIRILMASI 16,00 12 AY
KONTROLÖR ÇALIŞTIRILMASI 2,00 12 AY
EKİP SORUMLUSU ÇALIŞTIRILMASI 1,00 12 AY
MÜDÜR ÇALIŞTIRILMASI 1,00 12 AY
RESMİ TATİLLERDE BİNA TEMİZLİK İŞÇİSİ ÇALIŞTIRILMASI 70 GÜN
RESMİ TATİLLERDE DÜZ İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI 126 GÜN
RESMİ TATİLLERDE VASIFLI İŞÇİ ÇALIŞTIRILMASI 476 GÜN
RESMİ TATİLLERDE ŞOFÖR ÇALIŞTIRILMASI 196 GÜN
RESMİ TATİLLERDE KONTROLÖR ÇALIŞTIRILMASI 28 GÜN
RESMİ TATİLLERDE EKİP SORUMLUSU ÇALIŞTIRILMASI 14 GÜN
RESMİ TATİLLERDE MÜDÜR ÇALIŞTIRILMASI 14 GÜN
7 M3 SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU ÇALIŞTIRILMASI 21960 SAAT
13 M3 SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU ÇALIŞTIRILMASI 5490 SAAT
AÇIK KASA KAMYONET ÇALIŞTIRILMASI 5490 SAAT
VAKUMLU YOL SÜPÜRGE ARACI ÇALIŞTIRILMASI 1878 SAAT
HİDROSTATİK YOL YIKAMA SİLME ARACI ÇALIŞTIRILMASI 416 SAAT
KONTEYNIR YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI ÇALIŞTIRILMASI 90 SAAT
TRAKTÖR ÇALIŞTIRILMASI 780 SAAT
KONTROL ARACI ÇALIŞTIRILMASI 2745 SAAT
SARF MALZEME VE GİYİM BEDELİ 12 AY