• İhale No
    2018/435691
  • İhale Adı
    KATI YAKIT (KÖMÜR) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ağaç, Ahşap Ürünleri ve Malzemeleri
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Ekim 2018 10:30
  • İdare
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KATI YAKIT (KÖMÜR) SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ

Katı Yakıt ( Fındık Kömür) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/435691
1-İdarenin
a) Adresi : Artvin Çoruh Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanliği Seyitler Yerleşkesi 08000 ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662151000 - 4662151029
c) Elektronik Posta Adresi : imi@artvin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 300 ton Fındık Kömürü 10 Ster Odun
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : FINDIK KÖMÜR Sıra No Teslim Teri Teslim Edilecek Miktar 1 Yeni Lojmanlar (Seyitler) Merkez ARTVİN Fındık Kömürü 2 Seyitler Kampüs Merkezi Kazan Dairesi Seyitler Merkez ARTVİN Fındık Kömürü 3 Sosyal Tesis Binası Kazan Dairesi Seyitler ARTVİN Fındık Kömürü ODUN 1 Toki Lojmanları Seyitler ARTVİN odun 2 Adliye Yanı Lojmanlar Merkez ARTVİN odun 3 Arhavi MYO Arhavi ARTVİN odun 4 Şavşat MYO Şavşat ARTVİN 4 odun Odun ve Kömür dağıtımında teslim yerleri arasında miktar değişimleri gözlenebilir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına mütakip ödenek planına ve depoların doluluk oranına göre kışa hazırlık amacıyla depoların doldurulması öngörülmektedir. İdare en fazla 6 farklı sipariş verecektir. İdarenin istediği zamanlarda depo doluluk durumuna göre pey der pey, sipariş yazısının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içinde mal teslim edilecektir. İş en geç sözleşme imza tarihinden 12 ay sonra bitirilecektir. Yüklenici idareden yazılı olarak işin bir kısmı veya tamamı için kendi teslim programını yapıp onay isteyebilir. İdare talebi kabul etmekte / revize edip uygulamakta veya red etmekte serbesttir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Artvin Çoruh Üniversitesi Seyitler Yerleşkesi Rektörlük Binası Seyitler Köyü/ARTVİN
b) Tarihi ve saati : 01.10.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Artvin Çoruh Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Merkez ARTVİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Katı Yakıt ( Fındık Kömür) Alım İşi 300 ton
Katı Yakıt (Odun) Alım İşi 10 ster