İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Yakacak alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/325595 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Çayağzı Mahallesi Miralay Şükrü Bey Caddesi No: 66 08000 MERKEZ/ARTVİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4662121316 - 4662122732 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | artvin@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1.523,00 Ton Kömür, 51,00 Ster Tutuşturmalık Odun Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Teknik Şartname' de belirtilen İdaremize bağlı Sağlık Tesislerine (Artvin Devlet Hastanesi, Artvin Ağız Diş Sağlığı Merkezi, Ardanuç Entegre İlçe Hastanesi, Arhavi Devlet Hastanesi, Borçka Devlet Hastanesi, Hopa Devlet Hastanesi, Murgul Entegre İlçe Hastanesi, Murgul Entegre İlçe Hastanesi Lojmanları, Şavşat Devlet Hastanesi, Yusufeli Devlet Hastanesi, Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Çarşı Mahallesi Lojmanları, Artvin Halk Sağlığı Laboratuarı, Artvin Toplum Sağlığı Merkezi, Artvin Ortaköy Sağlık Evi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Arhavi Toplum Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Borçka Toplum Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Borçka Camili Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Borçka Güreşen Aile Sağlığı Merkezi, Hopa 3 Nolu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Hopa 3 Nolu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu (Yeni Açılan), Kemalpaşa Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Yusufeli Toplum Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Yusufeli Kılıçkaya Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Yusufeli Sarıgöl Aile Sağlığı Merkezi, Yusufeli Sarıgöl 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip; Artvin Devlet Hastanesi, Artvin Ağız Diş Sağlığı Merkezi, Arhavi Devlet Hastanesi, Borçka Devlet Hastanesi, Hopa Devlet Hastanesi, Murgul Entegre İlçe Hastanesi, Murgul Entegre İlçe Hastanesi Lojmanları, Şavşat Devlet Hastanesi, Yusufeli Devlet Hastanesi yazılı taleplerine istinaden kömür ihtiyaçları depo doluluk durumlarına göre sözleşmenin bitim tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir. Ardanuç Entegre İlçe Hastanesi, Halk Sağlığı Laboratuarı, Toplum Sağlığı Merkezleri, Aile Sağlığı Merkezleri, Acil Sağık Hizmetleri İstasyonları, Sağlık Evleri, Lojmanların odun, kömür ihtiyaçlarının tamamı 01.10.2018 tarihi mesai bitimine kadar çalışma saatlerinde teslim edilmiş olacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Çayağzı Mahallesi Miralay Şükrü Bey Caddesi No: 66 Merkez / ARTVİN |
b) Tarihi ve saati | : | 08.08.2018 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereği alınması zorunlu olan izin, ruhsat veya faaliyet belgeleri: Kömür için; İstekli İthalatçı ise İthalatçı Kayıt Belgesi, Üretici ise Uygunluk İzin Belgesi, Dağıtıcı ise Dağıtıcı Kayıt Belgesi, Satıcı ise Katı Yakıt Satıcısı Kayıt Belgesini ibraz etmek zorundadır. (Asıl veya noter onaylı.)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde yapılan katı yakıt alım işine ait iş bitirme belgeleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli Artvin Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü veznesine yada TR720001000148000010005177 İBAN nolu tahsilat hesabına (İsteklinin Adı, Soyadı / Unvanı, T.C. Kimlik Numarası / Vergi Kimlik Numarası, döküman bedeli olduğu belirtilerek) yatırıldıktan sonra Artvin İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi’ nden makbuz karşılığı satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çayağzı Mahallesi Miralay Şükrü Bey Caddesi No: 66 Merkez / ARTVİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Parça Kömür | 350 | ton |
Parça Kömür | 13 | ton |
Portakal Kömür | 80 | ton |
Fındık Kömür | 100 | ton |
Fındık Kömür | 120 | ton |
Fındık Kömür | 300 | ton |
Fındık Kömür | 160 | ton |
Portakal Kömür | 70 | ton |
Portakal Kömür | 60 | ton |
Portakal Kömür | 210 | ton |
Tutuşturmalık Odun | 51 | ster |