• İhale No
    2015/84218
  • İhale Adı
    KEMOTERAPİ ÜNİTESİ 3 (ÜÇ) KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Temmuz 2015 11:00
  • İdare
    İSTANBUL FATİH KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KEMOTERAPİ ÜNİTESİ 3 (ÜÇ) KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

İSTANBUL FATİH KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

KEMOTERAPİ ÜNİTESİ 3 (ÜÇ) KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/84218
1-İdarenin
a) Adresi : Seyitnizam Mah. Mevlana Cad. No:85 ZEYTİNBURNU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2125308311 - 2125229812
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@fatihkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : KEMOTERAPİ ÜNİTESİ 3 (ÜÇ) KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İstanbul Eğitim Araştırma Hastanesi, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, ilgili depolarına
c) Teslim tarihi : Sarf malzemeler idarelerin isteklerine bağlı olarak yükleniciye verilecek siparişler doğrultusunda ihtiyaca binaen peyder pey alınacak olup, 30.06.2016 tarihine kadar Muayene komisyonu huzurunda mesai saatleri içinde (08:00-16:00 saatleri arası), teslimat yapılacaktır. Yüklenici ihaleye konu olan malları, sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın 3 (üç) iş günü içinde siparişin verildiği idareye teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği 2. Kat Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 24.07.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1) Mevzuatı gereği T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (UBB) kayıt ve Sağlık Bakanlığı onayı gerekli ürün/ürünler için;
İstekliler, onaylanmış tedarikçi ve/veya bayilik belge ya da internet çıktılarını sunacaklardır.
İstekliler, onaylanmış ürün numaralarına (UBB) dair belge ya da bunlara ait internet çıktılarını sunacaklardır.
Onaylanmış tedarikçi ya da bayiliği veya ürün numarası bulunmayan ya da hatalı/farklı ürün beyanı veren firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2) Mevzuatı gereği Biyosidal Ürünler Yönetmeliğine tabii malzemeler için istekliler, teklif ettikleri ürüne dair Biyosidal Ürün Ruhsatını sunmaları gerekmektedir. Bahse konu belgeyi sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
3) Mevzuatı gereği UBB kaydı gerektirmeyen ürün/ürünler için ise istekliler, ürüne dair bu durumu yazılı olarak belirteceklerdir.

4-Ayrıca, Teklif edilen malzemelere ait TITUBB tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numarası ve SUT kodları teklif mektuplarında yazılı olacak ve/veya yetkili kişi veya kişiler tarafından imzalı ayrı bir liste halinde teklif ile birlikte verilecektir.

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış, her sayfası kaşeli ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan isteklinin teklifi reddedilecektir. Ayrıca İsteklilerin, teklif ettikleri ürünlere ait kataloglar, broşürler , benzer dokümanlar ve numuneler idare gerekli gördüğünde istenecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Bedeli; ihale kayıt numarası, ihalenin adı ve vergi numarası belirtilmek suretiyle, Türkiye Halk Bankası A.Ş. Vatan Caddesi Şubesi TR 75 0001 2009 8870 0044 0000 21 IBAN numarasına Havle/EFT yapılacak olup, Doküman ise; İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Satınalma Biriminden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ELASTOMERİK İNFÜZYON POMPASI İKİ GÜNLÜK 2.285 adet
ELASTOMERİK İNFÜZYON POMPASI BEŞ GÜNLÜK 1.120 adet
ELASTOMERİK İNFÜZYON POMPASI YEDİ GÜNLÜK 460 adet