• İhale No
    2012/73577
  • İhale Adı
    KENT GÜVENLİK YÖNETİM SİSTEMİ KURULMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Temmuz 2012 10:30
  • İdare
    Şanlıurfa İl Özel İdaresi Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KENT GÜVENLİK YÖNETİM SİSTEMİ KURULMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Urf a Ö ze l İda re si Y a t ırı m V e İnşa a t M üdürlüğ ü
Şanlıurfa Hilvan İlçesi kent Güvenlik Yönetim Sistemi Kurulması Yapım İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2012/73577
1-İda re nin
a) Adresi : Ertuğrul Gazi Mah. N.Fazıl Kısakürek Cad. No: 35/C Şanliurfa
Merkez Şanliurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143133438 - 4143131160
c) Elektronik Posta Adresi : Salih.elmas@icisleri.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu y a pı m i şin in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Şanlıurfa
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İl Özel İdaresi Teknik Hizmetler Birimi İhale Bürosu Ertuğrul gazi
Mah. N.Fazıl Kısakürek Cad. No:35/C Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 03.07.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili
Meslek Odası Belgesi.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 60
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir. b) Teknik Personel:
Adet Pozisyonu Mesleki Ünvanı Mesleki Özellikleri
1 Şantiye Şefi Elektrik-Elektronik Müh. veya Elektronik Müh. En az 5 yıl deneyimli
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğ"de yer alan (E) Elektronik Ve
Iletişim Işleri Grubu işler benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
Elektrik-Elektronik Mühendisliği veya Elektronik Mühendisliği
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Özel İdaresi Teknik
Hizmetler Birimi İhale Bürosu Ertuğrul gazi Mah. N.Fazıl Kısakürek Cad. No:35/C Şanlıurfa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Özel İdaresi Teknik Hizmetler Birimi İhale Bürosu Ertuğrul gazi Mah.
N.Fazıl Kısakürek Cad. No:35/C Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,2

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİJİTAL KAYIT VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ (24tb) 2,000 Adet
KABİNET 1,000 Adet
1 KVA KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI 12,000 Adet
15 KVA KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI 1,000 Adet
MASA ÜSTÜ BİLGİSAYAR 3,000 Adet
ÇERÇEVESİZ 46" LCD EKRAN 4,000 Adet
İZLEME KONSOL MASALARI 2,000 Adet
A TİPİ YAZICI 1,000 Adet
SABİT KAMERA 28,000 Adet
HARİCİ TİP SABİT KAMERA KUTUSU 28,000 Adet
HAREKETLİ KAMERA 9,000 Adet
SİSTEM DENETİM VE GÜVENLİK YÖNETİMİ SUNUCUSU 1,000 Adet
SİSTEM YÖNETİM İSTASYONU 1,000 Adet
KONTROL KLAVYESİ 2,000 Adet
ÇOK MONİTÖRLÜ OPERATÖR İZLEME KONSOLU (2 EKRANLI) 2,000 Adet
DİREK VE SABİTLEME 12,000 Adet
DIŞ ORTAM PANOSU 12,000 Adet
F/O KABLO 3.700,000 Adet
KENAR ETHERNET ANAHTAR 2,000 Adet
BİNA DIŞI ETHERNET ANAHTAR 12,000 Adet
UTP KABLOLAMA ( METRE) 1.000,000 Adet
KANALETLER (METRE) 70,000 Adet
PATCH PANELLER (24 PORT) 4,000 Adet
DUVAR PRİZLERİ, BAĞLANTI MODÜLLERİ (ADET) 30,000 Adet
PATCH KABLOLAR (1-3METRE) 100,000 Adet
UPS ENERJİ DAĞILIM VE TOPRAKLAMA 1,000 Adet
UPS ENERJİ PANOLARI 1,000 Adet
KABLAJ (METRE) 3.700,000 Adet
YÜKSELTİLMİŞ TABAN 1,000 Adet
ALÇALTILMIŞ TAVAN 1,000 Adet
İKLİMLENDİRME SİSTEMİ SİSTEM ODASI İÇİN (24 BTU Split Klima) 2,000 Adet
EĞİTİM 1,000 Adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle