KENT GÜVENLİK YÖNETİM SİSTEMİ (MOBESE) ALIMI YAPILACAKTIR
Didi m İlçe E mniy et M üdürlüğ ü
DİDİM İLÇESİ KENT GÜVENLİK YÖNETİM SİSTEMİ (MOBESE) MAL ALIM VE MONTAJ İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59868
1-İda re nin
a) Adresi : Efeler Mah. 1433 Sok. DİDİM AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2568114300 - 2568114305
c) Elektronik Posta Adresi : esat_esen40@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ekli Listede Belirtilen 23 (Yirmiüç) Kalem Malzemenin Alımı
Belirtilen Yerlere Montajının Yapılması
c) Teslim tarihi : a) Sözleşmenin imzalanmasına ( Sayıştay tesciline tabii işlerde ise bu tescilin yapılmasını ) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 5 (beş) gün içinde işe başlanacaktır
b) İşin süresi yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren 75 (yetmişbeş) takvim günüdür. Sözkonusu iş için iş bitirme tarihinden itibaren 30 (otuz) günlük test süresi öngörülmüştür. Bu süre idarece belirlenen
75 (yetmişbeş) takvin günü olan işbitimi süresine dahil değildir. 30 (otuz) günlük test süresinin bitimine müteakip yüklenici geçici kabul işlemlerini başlatmak üzere dilekçesini sunacaktır. Teslim edilen
mal, hizmet, yapım veya yapılan işin muayene ve kabul işlemleri, idarelerce kurulacak en az 3 kişilik muayene ve kabul komisyonları tarafından yapılır. Mal veya yapılan iş yüklenici tarafından idareye teslim edilmedikçe muayene ve kabul işlemleri yapılamaz.
Yapılacak işin sürecinde muayene ve kabul komisyonlarının yetki ve sorumluluğunu kaldırmaması şartıyla ihale dökümanında belirtilen kalite ve özelliklere göre işin yapılıp yapılmadığı hususunda, idare tarafından belirli aşamalarda ve aralıklarla denetlenebilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İlçe Emniyet Müdürlüğü 1433 Sok. No:10 09270 Didim / Aydın
b) Tarihi ve saati : 27.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin krite belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
a)İsteklgiler ihale konusu işe ait kullanılacak tüm malzemelerin teknik özelliklerini markalarının,kataloglarını ve kalite belgelerinin ayrıntılı olarak teklifleri ile birlikte sunacaklardır
b)İstekliler teknik servisleri ile yapmış oldukları noter tastikli olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir. c)Montajı yapılacak tüm malzemelere ait İSO-9001:2000 kalite belgesi veya benzeri kalite belgeleri ile CE,UL ve FCC belgelerini teklifleri ile birlikte aslı veya noter tastikli verilyecektir.Montajı yapılacak malzemeler ve üretici firmalarla ilgili olarak teknik şartnamede istenen belgelerden kalite belgeleri,ürün uygunluk belgeleri gibi kalite ve standartlara uygunluk belge sertifakalarının aslı veya aslına uygunluğunoterce onaylanmış örnekleri veya ürünlerin ilgili mevzuata ve standartlara uygun olarak imal edildiğini ve piyasaya arz edildiğini gösteren belgelerin mevzuatına uygun olarak çoğaltılmış nüshaları veya malın üzerinde-amabalajında bulunan kalite ve satandartlara ilişkin marka,işaret ve etikette kabul edilecektir.
d)Teklif edilecek sistemde kullanılacak tüm cihaz ve donanımların satış ve kurulumu için Türkiyede bulunan üretici firmadan (eğer üretici firma Türkiyede değilse Yurtdışındaki ana üreticiden veya üretici firmanın onay vermiş olduğu ana Distüribirtörden) alınmış yetki belgesinin aslı veya noterce onaylanmış örneği teklifle beraber teslim edilecektir.
e)Bu ihaleye başvuran kişi veya firmaların İSO 9001-2000 kalite yönetim belgesine sahip olmaları
zorunludur.Kalite yönetim belgeleri ile Türk Akreditasyon Kurumu tarafından onaylandığına dair teyit
belgesinin aslı veya noter tastikli suretlerini başvuru dosyasında teklifleri ile birlikte sunmak zorunludur.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
7.5.6- (Değişik: 26.02.2006 26092 R.G. /10 md.) (Yürürlük: 22/02/2006)
Bu şartnamede mal alımı ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 40. maddesi gereğince uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ve belgeler verilmesi halinde
Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Laboratuar Akreditasyon İşbirliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumları tarafından düzenlenen belgeler ve bunların
tercümeleri, bu belgelerin alındığı ülkedeki Türkiye Cumhuriyeti Konsoloslukları veya Türkiye'de Dışişleri
Bakanlığı onay işleminden muaftır. Ancak bu belgelerin, Türk Akreditasyon Kurumundan alınan ve Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 40 ıncı maddesinde belirtilen teyit yazısı ile birlikte sunulması gerekmektedir. Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları veya Türk Akreditasyon Kurumu tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için ise Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede; bilgisayar donanımı,bilgisayar ağı kurulumu ve yazılım içeren sistem entegsasyonu projeleri veya bilgisayar donanımı, yazılım görüntüleme sisitemleri içeren sistem entegrasyonu projeleri için mal alımları ve montajı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı İlçe Emniyet Müdürlüğü
1433 Sok. No:10 09270 Didim / Aydın adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İlçe Emniyet Müdürlüğü 1433 Sok. No:10 09270 Didim / Aydın adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|