• İhale No
    2012/71029
  • İhale Adı
    KENT İÇİ VE YAKIN ÇEVRE ULAŞIM ANA PLANININ GÜNCELLENMESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Danışmanlık
  • İhale Usulü
    Belirli İstekliler
  • İhale Tarihi
    28 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    08 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KENT İÇİ VE YAKIN ÇEVRE ULAŞIM ANA PLANININ GÜNCELLENMESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
K o ny a B üy ükşehir B elediy e B a şka nlığ ı
1 Adet Konya Büyükşehir Alanı Kent İçi ve Yakın Çevre Ulaşım Ana Planının Güncellenmesi danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla
4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile
ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/71029
1-İda re nin
a) Adresi : Yenişehir Mah. Vatan Cad. No:2 Selçuklu / Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3323551731 - 3323553745
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@konya.bel.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2- Ö n y et er lik ko nus u da nış ma n lı k hiz met ini n
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
a) Niteliği, türü ve miktarı : (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Konya Büyükşehir Alanı Kent İçi ve Yakın Çevresi
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 480 takvim günüdür
3- Ö n y et er lik değ er lendir mesinin
a) Yapılacağı yer : Yenişehir Mah. Vatan Cad. No:2 Selçuklu / Konya
b) Tarihi ve saati : 28.06.2012 10:00
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
300000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 500000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 400000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir
önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 1000000 TRY (Türk
Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:
A- Anahtar Teknik Personel Listesi
Sira Pozisyon Adet Asgari Genel Tecrübe (Yıl) Asgari Benzer Tecrübe(Yıl)
1 Proje Müdürü
(İnşaat Müh., Mimar veya Şehir Plancısı)
1
10
5
2 Ulaşım Planlama Uzmanı
(İnşaat Müh. veya Şehir Plancısı)
1
10
5
3 Karayolu Etüd Proje Uzmanı
(İnşaat Müh. veya Harita Müh.)
1
10
5
B- Teknik Personel Listesi
Sira
Pozisyon
Adet Asgari Genel
Tecrübe (Yıl) Asgari Benzer
Tecrübe (Yıl)
1 Ulaşım Modelleme Uzmanı
(İnşaat Müh. veya Şehir Plancısı)
1
5
3
2 Ekonomist
(Fizibilite etüdlerinin mali analizlerinden sorumlu) Ekonomi, İktisat, Maliye, İşletme, İşletme Müh. veya Endüstri Müh. bölümleri mezunu)
1
5
3
3 Ulaşım - Trafik Uzmanı
(Trafik Modelleme Konusunda Deneyimli İnşaat Müh. veya
Şehir Plancısı)
1
5
3
Adayın, anahtar teknik personelin eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ile toplam deneyim
süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ve danışmanlık işleriyle ilgili hizmet deneyimini ve ihale konusu iş ve benzer işlerle ilgili mesleki deneyimini gösteren özgeçmiş belgesini vermesi zorunludur. Teknik personelin uzmanlık konularındaki deneyimleri sertifikar veya bitirilen raporlar ile belgelenecektir.
Anahtar teknik personelin özel sektörde geçen toplam deneyim süresi ilgili meslek odası üye kayıt belgesiyle, kamuda geçen toplam deneyim süresi hizmet çizelgesi ve/veya meslek odası üye kayıt belgesiyle; danışmanlık
hizmet işleri ile ilgili hizmet deneyimi ile ihale konusu iş ve benzer işlerle ilgili mesleki deneyimi ise özgeçmiş
belgesiyle, son başvuru tarihi itibarıyla adayın bünyesinde bulunduğu hususu ise, son başvuru tarihinden bir önceki aya ait Sosyal Güvenlik Kurumu onaylı “Hizmet Bildirimi” ile tevsik edilir.
İlgili mevzuatı gereği kaydolabileceği bir meslek odası bulunmayan anahtar teknik personelin, özel sektörde geçen toplam deneyim süresi diploma veya mezuniyet belgesi ile, kamuda geçen toplam deneyim süresi ise hizmet çizelgesi ve/veya diploma ya da mezuniyet belgesi tevsik edilir.
Bir ihalede anahtar teknik personel olarak gösterilen personel, aynı zamanda sözleşmenin uygulanmasında
teknik personel olarak istihdam edilebilir.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, adayın bünyesinde çalıştıklarına ilişkin yazılı beyanlarını
verirler.
Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişiler, aday veya isteklinin bünyesinde görev yaptıkları süre boyunca, başka bir gerçek veya tüzel kişide bünyesinde çalışamazlar.
İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın, pilot ve özel ortaklara ait anahtar teknik personelin tamamı değerlendirilir.
Anahtar teknik personel niteliğine sahip gerçek kişi aday veya istekliler, şahıs şirketi ortakları, limited şirketlerde müdürlük görevini yürüten ortaklar, anonim şirketlerin yönetim kurulu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, murahhas müdür ve genel müdür ortakları, ortak girişimlerin ise gerçek kişi ortakları ve tüzel kişi
ortaklarının yukarıda sayılan unvanları taşıyan gerçek kişi ortaklarının, anahtar teknik personel olarak
bildirilmesi durumunda, adayın bünyesinde çalıştığına dair belge aranmaz
b) Teknik Personel:
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
1.Tek sözleşme içinde yapılmış ve kapsamında; Ulaşım Ana Planı ve Plan Gerekleri Ulaşım Modeli, Toplu
Taşıma Avan Projeleri ile Fizibilite Raporları Hazırlamış olmak. Veya 2. Tek sözleşme ile Kent Bütününe Yönelik ; Trafik Etüdü, Kavşak, Trafik Modelleme, Karayolu Uygulama Projeleri ile Sanat Yapıları (Altgeçit veya Köprü) Uygulama Projeleri işlerinin bir arada yapıldığı işler Benzer iş bitirme olarak kabul edilecektir. Veya 3. Tek sözleşme ile Kent Bütününe yönelik Trafik Etüdü, Toplu Taşıma Etüdü ve Fizibilite Etüdü işlerinin bir arada yapıldığı işler Benzer iş bitirme olarak kabul edilecektir. Veya 4. Kentiçi Raylı Sistem Projeleri ile birlikte Trafik Etüdü ve Trafik Modellemesi işlerinin bir arada yapıldığı işler Benzer iş bitirme olarak kabul edilecektir. Yukarıdaki tanımlara uyan işlerden herhangi birini yapmış olmak benzer iş olarak değerlendirilecektir. Ancak hiçbir şekilde müşavirlik işleri veya Müşavirlik kapsamında yukarıda belirtilen işlerin yapılmış olması benzer iş bitirme olarak kabul edilmeyecektir.
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 3 aday teklif vermek
üzere davet edilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Büyükşehir
Belediyesi Mali Hizmetler Daire Başkanlığı veznesine şartname bedelinin yatırılmasına müteakip makbuzu ile birlikte Levazım ve Ayniyat İşleri Şube Müdürlüğü Karatay / Konya adresinden satın alınabilir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanını almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini 00158007290051109 nolu Vakıflar Bankası Konya Merkez Şubesi hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanı satın almak isteyenler, Ön yeterlik doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile Ön yeterlik dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği Ön yeterlik dokümanı talep başvurularını son başvuru tarihinden en az beş gün önce yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. Ön yeterlik dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kab ul edilecektir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e- imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığına elden verilebilir veya aynı adrese iadeli taahhütlü posta yolu ile gönderebilir. adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
15 Haziran 2012

Ön yeterlilik şartnamesinde ve  İdari şartnamede değişiklik yapılmış.

18 Haziran 2012


KENT İÇİ VE YAKIN ÇEVRE ULAŞIM ANA PLANININ GÜNCELLENMESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
Konya Büyükşehir Belediye Başkanlığı

Kent İçi Ve Yakin Çevre Ulaşim Ana Planinin Güncellenmesi Danişmanlik Hizmeti Alinacaktir ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak Kanunun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/71029
1- İda re nin
a) Adresi : Yenisehir Mahallesi Vatan Caddesi 2 42020
b) Telefon ve faks numarası : 3323551731 - 3323553745 c) Elektronik posta adresi : satinalma@konya.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı (yayımlanmış ise) : 08.06.2012 - 2119
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu İhale Bülteni - 08.06.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İhale ilan metnin 4.3.1. maddesindeki "1000000 TRY" olan tutar "900000 TRY" olarak, 5. maddesinde
“3” olarak belirtilen kısa liste aday sayısı “6” olarak ve 6. maddesinde “yerli isteklilere %15 fiyat avantajı uygulanacaktır” ifadesi “yerli isteklilere fiyat avantajı uygulanmayacaktır” şeklinde düzeltilmiştir.