• İhale No
    2015/125471
  • İhale Adı
    KENT MOBİLYALARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2015 10:00
  • İdare
    AVCILAR BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KENT MOBİLYALARI SATIN ALINACAKTIR

AVCILAR BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ

Kent Mobilyaları Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/125471
1-İdarenin
a) Adresi : MERKEZ MAHALLESI MARMARA CADDESI 1/2 34310 AVCILAR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2126956200 - 2126956227
c) Elektronik Posta Adresi : admin@avcilar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 600 adet montajlı, 100 adet Montajsız Dekoratif Lale Bank, 250 adet Metal Çöp Kovası, Bank Ahşabı, 40 adet Basketbol Panyası esnek çemberli fileli, 50 adet Basketbol Çemberi, 200 adet Basketbol Filesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Avcılar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Şantiye Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren idare tarafından yükleniciye gösterilen / bildirilen adrese mal teslim edilerek işe başlanacaktır. İşin süresi 55 ( ellibeş ) takvim günüdür. Yüklenici Firma, ihale konusu malzemeleri Belediyenin belirleyeceği iş programı doğrultusunda irsaliyesiyle beraber idareye/ idarenin gösterdiği yere teslim edecektir. Ürünün kabulü idare yetkililerince gerekli muayene ve kontrol işlemleri yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MERKEZ MAHALLESİ MARMARA CADDESİ NO: 1/ 2 AVCILAR / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 13.10.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhale kapsamında alınan her kalem ürün teslim tarihinden itibaren   6 ( altı )  ay bakımı garantili olacaktır.Arıza olduğunda Yükleniciye tebliğ edilecek ve tebliğ tarihinden itibaren 3 gün içerisinde ürünlerin bakım-onarımları Yüklenici tarafından yapılacaktır. Tebliğ tarihini takip eden 3 (üç) gün içerisinde onarım yapılmaması halinde geçen her gün için  150 TL ( Yüzeellitürklirası ) idari şartnamede belirtilen para cezası uygulanacaktır.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

TS5219 EN71-3 Belgesi ve 

Yoğunluğu  min :935±50 kp/m³ olmalıdır.
Esneme gerilimi min.18 MP2 olmalıdır.
Kırılma gerilimi min 11,5 Mpa olmalıdır.
%1 uzatmada secant modülü min.500 Mpa olmalıdır.

Eğilme modülü min. 724 Mpa olduğunu gösteren Üniversite Raporu.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her Türlü Kent Mobilyası Alımı veya Satış İşi Benzer İş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı AVCILAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AVCILAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dekoratif Lale Bank Temini 700 adet
Bakım Montaj Bedeli 600 adet
Metal Çöp Kovası 250 adet
Bank Ahşabı ( 100 x 1500 x 40 mm ) 4 metreküp
Basketbol Panyası esnek çemberli fileli 40 adet
Basketbol Çemberi 50 adet
Basketbol Filesi 200 adet