• İhale No
    2016/481900
  • İhale Adı
    KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Aralık 2016 14:00
  • İdare
    BİLECİK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Bilecik
  • İşin İli
    Bilecik
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALINACAKTIR

BİLECİK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

:Kent İçi Temizlik Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/481900

1-İdarenin

a) Adresi : ISTIKLAL MAHALLESI ERTUGRULGAZI CAD. 7 11100 BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası : 2282121868 - 2282121868
c) Elektronik Posta Adresi : temizlik@bilecik.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 70 Personel ve 11 araç/makine ile kent içi temizlik hizmeti alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bilecik Belediyesi cadde ve sokakları ile teknik şartnamede belirtilen mücavir alanlardaki yerleşim yerleridir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bilecik Belediye Başkanlığı Hizmet Binası Belediye Encümen Salonu
b) Tarihi ve saati : 14.12.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Araç Makine Listesi:

1-Süpürge Aracı: (1 Adet) 230 hp, kendi malı.                                              

2-Arazöz: (1 Adet) 170 hp, kendi malı veya kiralık

3-Damperli Kamyonet: (1 Adet) 120 hp, kendi malı veya kiralık.

4-Binek Otomobil: (3 Adet) 75 hp, kendi malı veya kiralık.

5-Motorlu Tırpan: (3 Adet) Asgari 2,5 hp, kendi malı veya kiralık.

6-Yaprak Üfleme Makinesi: (2 Adet) Asgari 1,3 hp, İdare malı.

Aday veya İsteklinin kendi malı olan Süpürge Aracı; Asgari 230 hp. 6 m3 kapasiteli asgari 1400 Lt. temiz su tankı kapasiteli, çift taraflı süpürge sistemli, hidrostatik aktarma sistemli (Araçta tek motor olacak), joystick sistemli, geri görüş fırça takip kamera sistemli, orta fırçalı, süpürge genişliği asgari 1,7 m. olacak ve bu niteliklere yönelik belgeler teklif kapsamında sunulacaktır.

" ADAYIN VEYA İSTEKLİNİN KENDİ MALI OLAN MAKİNE, TEÇHİZAT VE DİĞER EKİPMAN; RUHSAT, DEMİRBAŞ VEYA AMORTİSMAN DEFTERİNDE KAYITLI OLDUĞUNA DAİR NOTER TESPİT TUTANAĞI YA DA YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİR RAPORU VEYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİR RAPORU İLE TEVSİK EDİLİR. GEÇİCİ İTHALLE GETİRİLMİŞ VEYA FİNANSAL KİRALAMA YOLUYLA EDİNİLMİŞ MAKİNE VE EKİPMAN, KİRA SÖZLEŞMESİNİN SUNULMASI VE İHALENİN İLK İLAN VEYA DAVET TARİHİNE KADAR OLAN KİRALARININ ÖDENDİĞİNİN BELGELENMESİ ŞARTI İLE ADAYIN VEYA İSTEKLİNİN KENDİ MALI SAYILIR. İŞ ORTAKLIĞINDA MAKİNE, TEÇHİZAT VE EKİPMAN ORTAKLARDAN BİRİ, BİRKAÇI VEYA TAMAMI TARAFINDAN SAĞLANABİLİR. KENDİ MALI OLARAK İSTENEN ARAÇLA İLGİLİ SUNULAN BELGELERLE BİRLİKTE İMALATÇIDAN ALINMIŞ ARACA EKLENMİŞ TEÇHİZAT VE/VEYA EKİPMANIN UYGUNLUK PROJELERİ VE BELGELERİNİN TEKLİF ZARFI İÇERİSİNDE SUNULMASI ZORUNLUDUR." 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İhale konusu iş ile ilgili olarak ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi, ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ile TS 13111 İşyerleri - Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini bulundurmak zorundadır


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KENT TEMİZLİĞİ HİZMETLERİ ( CADDE SOKAK SÜPÜRME VE YIKAMA İŞLERİ)  BENZER İŞ OLARAK  KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bilecik Belediyesi/Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bilecik Belediye Başkanlığı Hizmet Binası Temizlik İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Yönetici Personel(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 33 Ay
Vasıflı Personel(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 7 33 Ay
Vasıfsız Personel(Brüt asgari ücret) 60 33 Ay
Vasıfsız Engelli Personel(Brüt asgari ücret) 2 33 Ay
Süpürge Aracı 6.435 saat
Arazöz 6.435 saat
Damperli Kamyonet 6.435 saat
Denetim Aracı (Akaryakıt ve her türlü diğer giderleri Yüklenici tarafından karşılanacak 1 araç) 7.425 saat
Denetim Aracı (Akaryakıtı İdare, diğer giderleri Yüklenici tarafından karşılanacak olan 2 araç) 14.850 saat
Motorlu Tırpan 780 saat
Yaprak Üfleme Makinesi 468 saat
Resmi ve Dini Bayramlar Çalışması-Vasıflı 270 gün
Resmi ve Dini Bayramlar Çalışması-Vasıfsız 2.250 gün
14 Aralık 2016

İhale Tarihi 23.12.2016 14:00 olarak değişmiştir.

23 Aralık 2016

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2016/481900
İptal Nedeni : Şikayet Üzerine İdare Tarafından İptal -
İptal Tarihi : 23 Aralık 2016